Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Ευχάριστο διάλειμμα

Αφού λοιπόν το τρίτο κεφάλαιο της νταρδιριάδας οδεύει προς το πέρας του (φανταστικέ μου εκδότα) και αφού οι πρώτες διαφάνειες, ζεστές-ζεστές, περιμένουν στον τούρκο, είπαμε να πάρουμε τα βουνά (και τα ποτά) να ηρεμήσουμε λίγο, απομακρύνοντας εαυτούς απ’ τα τσιμέντα. Στο ενδιάμεσο φυσικά της εκδρομής, έχοντας τον τούρκο παραμάσχαλα, προσετέθησαν άλλες δύο διαφάνειες και όλα είναι ήδη έτοιμα για την ηλεκτρονική παρουσίαση.
Καιρός λοιπόν να αφιερωθεί ο υπόλοιπος χρόνος στην αναζωογόνηση του πνεύματος και του σώματος (και του ματιού), κάτι που λείπει υπερβολικά από την καθημερινότητα της τσιμεντούπολης. Έτσι, αφού ενημερωθήκαμε από τρίτους για την έλευση της άνοιξης, είπαμε να προσπαθήσουμε, έστω και εκ των υστέρων, να συνειδητοποιήσουμε κι όλας τις αλλαγές και την έναρξη της περιόδου αναγέννησης της φύσης (γιατί άμα περιμένω καμιά άλλη αναγέννηση...).
Πεζοπορία λοιπόν, λουλουδάκια, μελισούλες (βαλτή είναι βρε παιδί μου αυτή η μέλισσα;), γεφυρούλες και γάργαρα νερά.


Το βράδυ τα καρντού είχαν την τιμητική τους.

Το κουίζ της εβδομάδας για το σκουλήκι την ξωματιάρα και την εκδότη μου:
Ποιό ύπουλο τέχνασμα χρησιμοποίησε ο μάγος
και γιατί αυτό θα έφερνε σε δύσκολη θέση τη συντροφιά μου;
(Ψιιιιττττ μην κλέβετε, σας βλέπω!) :)

26 σχόλια:

  1. Ψιτ, ψιτ, άμα με δωροδοκήσουν αρκετά, μπορώ να πω εγώ???
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Jeeeeesssssss... μην βγάλει κανένας άνθρωπος κανένα φράγκο!!! (Χμ... μήπως να το βάλω σε auction? Για πε... πόσα δίνεις εσύ??)
    ;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμμ... λουλουδάκια, μελισσούλες...
    ωωωχ πάλι!!!

    Το έχει αυτό το κακό η Άνοιξη, έρχεται κάθε χρόνο!
    :))))))

    Σμακ Καμηλιέρη μας, κουράγιο -θα περάσει ντε!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μηπως προσπαθησε να σε ξεματιασει και σε εφτυνε φτουυυυυυυυυ και φτουυυυυυυυυ και ντροπιαστηκε η συντροφος


    μηπως δεν εφτυνε με το πανω κεφαλι και εκει οι ζουλου εχουν εθιμο να ξεματιαζουν με το κατω ?

    μηπως λεω μαλακιες????
    μηπως να κοιμηθω ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eπρεπε να στο "σφυριξω" για να το "παρεις ειδηση" ε?
    Ειδες βρε που ηρθε?
    φιλια ανοιξιατικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η άνοιξη;
    Ναι, θα περάσει μανούλα… :/

    Σκώληξ αδιάβαστη.
    Το Σεπτέμβρη και με τον κηδεμόνα σου!

    Εμμμ
    Ναι Αλίκη μου…
    Το διαπίστωσα και πειραματικά.
    Όταν φύγει ξανασφυρίξτε μου μόνο, καλά;
    (Μην περιμένω τσάμπα…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/3/09 1:53 μ.μ.

    εγω ξερω αλλα δε το λεω....(εχει να κανει με το πρωινο που εφαγε βεβαιως βεβαιως)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/3/09 1:57 μ.μ.

    ....και για να ακριβολογουμε, δε χρησιμοποιει απλα ενα τεχνασμα, εχει ξεσκιστει να κανει μαγικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. :-D
    φτού σου να μη σε α-ματιάσω:-)

    [ δε προκάμω τώρα - όπως λέει και ο κουλπίος- αλλά θα το ψάξω του κουί-ζ ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάτι πιο συγκεκριμένο σεβάσμια;
    (Μα καμία σχέση με το πρωινό ή με οποιοδήποτε γεύμα όμως… καλά;)
    Γιατί αυτό απάντηση δεν είναι.
    Και για να ακριβολογούμε, άλλο τα ξόρκια και άλλο τα τεχνάσματα :)))

    Όσι όσι εκδότα μου, μη με ματιάσεις!
    Άντε ψάχ’ το γιατί από τις άλλες χαΐρι δε θα δω…
    Μετεξεταστέες τις κόβω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/3/09 4:37 μ.μ.

    δηλαδη θελεις να μου πεις οτι πρεπει να το ξαναδιαβασω???????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδή θες να μου πεις ότι θέλεις να πιστέψω ότι αυτή την απάντηση την έδωσες αφού το είχες διαβάσει πρώτα; :ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/3/09 5:12 μ.μ.

    ΕΓΩ? ΕΓΩ? ΕΓΩ? ΕΓΩ ΔΕ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗ ΝΤΑΡΝΤΑΡΙΑΔΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/3/09 5:55 μ.μ.

    ο darth αν θελεις να μαθεις, εκανε ενα μαγικο που επηρρεαζει φιλους και εχθρους. Χανουν την ισσοροπια και το φως τους. Ενταξει? ε? ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. lol
    Ο darth το έκανε αυτό;;;;

    Και η ερώτηση φυσικά ήταν: ποιό το τέχνασμα και γιατί ήταν «ύπουλο»;
    Άιντε άιντεεεεε....
    Ούτε την ύλη, ούτε την ερώτηση δε διαβάζουμε σωστά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και μετά κατηγορείς τα καημένα τα φυντάνια, :pppp

    (χο χο χο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσε άσε...
    Γιατί αυτή ειδικά τη στιγμή, τα φιντάνια που είναι στη διπλανή αίθουσα και κάνουν ότι λύνουν ένα πρόβλημα, με έχουν βγάλει από την κελεμπία μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χμ... κοίτα να δεις... αφού δεν με αφήνεις να δωροδοκηθώ, τουλάχιστον να πουλήσω ακριβές τις φωτό άνευ κελεμπίας??? (Πολύ ακριβές όμως, γιατί έχω και κάτι ψώνια να κάνω!!!!)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωωωωχχχ!

    Ακόμα με τα φυντάνια είσαι;
    ωωωχχχ!!!

    (υπομονή ντε)
    (κι έχει και φεγγάρι με μεγάλα δόντια σήμερα)
    (κι έχει λυσσάξει να φυσάει, ωωχ)
    (σμακ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δεν ξέρω τίποτα!
    για προσέχτε έχει ένα φεγγάρι 28''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. με μαλωσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
    με μαλωσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
    μαμαααααααααααααααααααααααααααααα

    φατον !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καμηλιέρη παιδί μου, γιατί μαλώνεις το σκουληκάκι, ε;;;;;

    Δεν είπαμε τα κορίτσια τα προσέχουμε, έτσι σου έμαθα εγώ;
    :p

    (σκουληκάκι μου, να τον φάω;; Μπρρρ, αυτός ΔΕΝ τρώγεται, με τίποτα όμως! Και τις γκαμήλες τις λυπάμαι, οπότε... Τιμωρία να τον βάλω, θες; ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σοφάκι; ΟΥΣΤ!

    Ευτυχώς που το φεγγάρι δεν ανεβαίνει εν ώρα φιντανοτροφείου κοκό μου…

    Σκώληξ μου στρώσου στο διάβασμα και μην οδηγείς τον κόσμο στην βαρυστομαχιά!

    Μα ακριβώς επειδή προσέχω τα μαλώνω μανούλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φυσικό είναι να ζητάτε και τα καρντού σας μετα απο το σκωτσέζικο (συγνώμη ανοιξιάτικο) ντούς που γευτήκατε. Αν και το Aberlour είναι εξ' ίσου καλό, ζεσταίνει ίσως πιο γρήγορα τα ξεπαγιασμένα απο τις Μαρτιάτικες βουτιές.

    Τελικά σε τσίμπησε ή δεν σε τσίμπησε το μελισσόπουλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μμμ καλά, θα το δοκιμάσω στην επόμενη βουτιά. Η χρήση κατά τη διάρκεια ή μετά;;; :p

    Όχι παιδί μου, δεν με τσίμπησε, είχε σοβαρότερη ασχολία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...