Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Μειοδοτικά μπόνους

«Θέλω μπόνους!»
Ώχ ωχ; Μισό, εγώ ποτέ δεν είχα σχέσεις με διεύθυνση, τώρα πως προέκυψε αυτό;
Όνειρο θα είναι… αλλά πάλι δεν βλέπω όνειρα. Θα φταίει ο καιρός που με έχει διαλύσει…
«Τι μπόνους θες παιδί μου;» (όνειρο είναι, ότι θέλω λέω έτσι;)
«Ε να, μια εργασία να μου δώσει μπόνους στο βαθμό για να περάσω το μάθημα!»
Στάκα. Γίνεται πιο ενδιαφέρον και αρχίζει να απομακρύνεται από όνειρο. Το μάθημα είναι σχετικό με μένα, άρα…
Και λαμβανομένου υπ’ όψη πως η διαδρομή μέχρι το φιντανοτροφείο δεν φάνηκε και τόσο ονειρική…
«Να μάθεις ή να περάσεις σε ενδιαφέρει νεαρέ μου;»
«Και τα δύο»
«Ωραία, το πρώτο εμπίπτει στις δικές μου αρμοδιότητες και φροντίζω όσο καλύτερα γίνεται γι’ αυτό. Το δεύτερο εμπίπτει φοβούμαι στις δικές σου και πρέπει να φροντίσεις όσο καλύτερα μπορείς γι’ αυτό…»
Άκου μπόνους. Κάτι πολύ στραβό πρέπει να υπάρχει στο βασίλειο. Δεν εξηγείται αλλιώς. Εκτός και αν φταίει το νερό. Ο αέρας… Καλά, αυτός φταίει σίγουρα. Αισθάνομαι κινούμενο ζόμπι ένα πράμα… Ρε λες να ήταν όνειρο; Άκου μπόνους…
Άραγε όσοι καταφέρνουν να κερδίσουν σε μειοδοτικούς διαγωνισμούς παίρνουν και αυτοί μπόνους; Όχι γιατί παρά το επώνυμο των εταιριών, οι μισοί υπολογιστές μας αρνούνται να πάρουν μπρος…
Βέβαια μπορεί και να κόλλησαν απ΄ τα φιντάνια. Ποιος ξέρει αν αυτό το μπόνους είναι κολλητικό. Μάλλον είναι ε; Ε και τί; Να τους δώσω μπόνους λουκουμάκι ή αυτό είναι πια ξεπερασμένο και δουλεύει μόνο σε ταξί αντίκες; Κάτι πολύ σάπιο τελικά υπάρχει στο βασίλειο…
Και σκονισμένο. Τραγική αυτή η κατάσταση. Αμάν βρε σύντεκνε κι εσύ με τα ανοιχτά παράθυρα. Μας μπάζεις όλη τη σκόνη μέσα. Αισθάνομαι πολύ κουρασμένος… Και δεν παίρνω μέρος και σε τίποτε εκλογές για να παραιτηθώ μόλις τις χάσω δηλαδή. Δραματική η κατάστασή μου…

16 σχόλια:

  1. Καλά, μιλάμε αγνοώ ακόμα αυτό το μοντέλο που έχουν τα φιντάνια σου κατά το οποίο μπορούν να κάνουν εργασία (τα αγαθά κλόποις κτώνται???) αλλά δεν μπορούν να διαβάσουν κατά το ελάχιστο και να περάσουν το μάθημα... Ποιά εξίσωση είπαμε το περιγράφει αυτό το φαινόμενο?
    Άσε πια το άλλο το δικό σου πάλι... Δράμα, καβάλα, μας έχεις ζαλίσει πια!!!!
    ;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιεργο που εβαλες αυτο το θεμα διοτι σημερα εμαθα οτι ο δικος μου πηρε μπονους μεγαλο απο την εταιρια του
    δεν θα ηθελα να αναφερω λεφτα και εταιρια διοτι ειναι ονομα γνωστο

    βεβαια για να συμβει αυτο θα επρεπε να πιασει εναν στοχο
    και για να πιασει εναν στοχο δουλευε νυχτα μερα
    * να αναφερω οτι εχει βγαλει γερμανικο πανεπιστημιο με 2 μαστερ

    αρα κοποις κτωνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χμμμμ τουλάχιστον ενδιαφέρθηκε (να περάσει, αλλά ενδιαφέρθηκε) ΠΡΙΝ!

    Δεν σου έρχεται από εμένα η σκόνη σύντεκνε, εμείς έχουμε όπως είναι αναμενόμενο, άνοιξη και καθαρούς ορίζοντες! Ε-ΜΑ!

    hold on, ερχεται εξεταστική :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά μόνο με μπόνους κινητοποιούμαστε; Και η χαρά της γνώσης; Χμμμ... Λες η οικονομική κρίση να ξεκινάει από τα παιδικά χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να εξηγηθούμε: Το νόημα του μπόνους είναι «αν γράψω 3 να μου βάλεις 5». Δεν έχω συναντήσει μέχρι σήμερα φυντάνι που να πιστεύει πως θα πιάσει την παγκόσμια φοιτητική σταθερά και να ζητάει να εργαστεί επιπλέον προσδοκώντας σε μπόνους. Ας αφήσουμε κατά μέρος το γεγονός της «ασυμβατότητας» του μπόνους με την βαθμολογική διαδικασία, μιας και για κάποιον που θα γράψει 10 το μπόνους θα είναι αναγκαστικά μηδενικό, και ας παραβλέψουμε πως επί δύο συναπτά εξάμηνα δε δέησε να προσκομίσει ούτε μία (1!) αναφορά!
    (Παραβλέπω πλήρως πως το «μπόνους» είναι μια μέθοδος επιβράβευση με την οποία προσωπικά διαφωνώ εν γένει, μιας και ή κάνεις, ή δεν κάνεις τη δουλειά σου)

    Δοκίμασε την Schrödinger Σοφία… Καί για τις δύο περιπτώσεις :)

    Μμμ για διαφώτισέ με λίγο σκώληξ, ποιόοοος είναι ο στόχος στην περίπτωσή μας;

    Σύντεκνε μη με απειλείς εμένα με εξεταστικές, καλά; Θα σου στείλω τα best off αν συνεχίσεις αυτή την τακτική!
    (Μα δεν καταλαβαίνω – κάτι δεν πάει καλά με τα φαινόμενα μεταφοράς εκεί κάτω…)

    Μπορώ να σου πω πως ξεκινάει απ’ τα γεννοφάσκια μας Κιτσομήτσε μου!

    Τελικά το «μπόνους» επιδρά αρνητικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος30/3/09 4:50 μ.μ.

    γιατι να μη θε το παιδι μπονους κυριε καθηγητα? τοσα γκολντεν μποιζ κυκλοφορουν....το πηρε πρεφα ο μικρος...το γατονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειο το σχόλιο του κιτσομήτσου!
    απο τα γεενοφάσκια όντως!

    αλλά κι εσύ όλο με το σταυρό στο χέρι, τι περιμένεις δηλαδή?

    Εγώ σε ανάλογα περιστατικά τους προειδοποιούσα όλο αγανάκτηση:
    "Διαβάστε, θα σας χαντακώσω!"
    Μερικές φορές έπιανε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΌΌόόόλο το ΣΚ ανοικτοί ουρανοί (και θάλασσες :) )... ταπ...Στο δρόμο για το Ίδρυμα, έβλεπα το δεινοσαυράκι απέναντι ... ταπ ... Γραφεις το post κοιτάζω έξω ... ΓΡΟΥΜΦ! Ε-ΜΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμ ούτε καν από πρέφα έχει μυρωδιά το… γατόνι ξωματιάρα.
    Υποψιάζομαι δε πως τα γατσούλια του κήπου σου θα το καπέλωναν με συνοπτικές διαδικασίες…

    Αθηνόβια εγώ δεν κυκλοφορώ ουδέποτε με το σταυρό στο χέρι στο φιντανοτροφείο. Δεν θα ήταν καθόλου καλό για την αρτιμέλεια των φιντανιών! ;)
    Ειλικρινά προσπαθώ να μην τα απειλώ. Η τακτική μου είναι πως η βαθμολογία πηγάζει από αυτά και όχι από εμένα… Αν είχα όμως σταυρό θα έμπαινα σίγουρα στον πειρασμό…

    Είπα κι εγώ βρε σύντεκνε… Ανακάλυψαν οι αφρικανοί τη διακτίνιση;
    (Ας κοιτούσες νωρίτερα, να κλείσεις το παράθυρο στην ώρα του και όχι εκ των υστέρων!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το καρότο το δοκίμασες?? Ίσως είναι πιο αποτελεσματικό από το σταυρό!!!

    (Δε μου λες, μαζί με την δοκιμή της εξίσωσης να φέρω και το κουτί με την γάτα????)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν ξερω ....αν δεν υπαρχει μπορειτε ισως και να βαλετε καποιον
    δινει κινητρο ...

    εσυ ξερεις καλυτερα αλλωστε

    φιλια καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπααα…
    Παραείναι μαλακό βρε Σοφία μου…

    Μμμμμ ποιοί σκώληξ μου;
    Διότι εμείς έχουμε: Να διαιωνίσουμε τη γνώση και να αναπτύξουμε τη σκέψη!
    Εδώ να δεις κίνητρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ με την εκπαίδευση (την ακαδημαική) δεν ασχοληθηκα ποτέ.Αλλά αυτό που περιγράφει ο άμπαν, μου θυμίζει εμάς τους στρατιωτικούς (παχύ το ς :-))που φοράμε τα μετάλλια χωρίς να έχει πέσει ούτε τουφεκιά.
    να γίνει κανα επεισόδιο , να κάνεις κανα ανδραγάνθημα, μάλιστα. αλλα έτσι λόγω βαθμού και μόνο να φοράς 20 παρασημα?
    άρα δεν μπορω να κριτικάρω το πιτσιρίκι που θέλει μπόνους επειδή είναι...μέτριος.
    you know what i mean όπως έλεγαν και οι αρχαίοι....:-)
    Άσχετα όμως από αυτό, εγώ προτείνω (αφού το παληκάρι ενδιαφέρεται για τη βαθμολογία του και αυτό είναι καλό σημάδι σε σχέση με άλλους ρεμπεσκέδες) να του βάλεις μια εργασία μπόνους η οποία όμως να του εξασφαλίσει πολύ κόπο και γνώσεις (ξεπάτωσέ τον δηλαδή).
    Γιατί έχω την εντύπωση ότι αν του το κάνεις αυτό θα είσαι ο πρώτος στη ζωή του που θα του έχει προσφέρει το δώρο της απόκτησης αυτοπεποίθεσης μέσα από το μόχθο για την επίτευξη κάποιου σοβαρού σκοπού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος31/3/09 3:25 μ.μ.

    δωστε και σωστε δηλαδης? δε θα μπορουσε να παρει μια επιπλεον βοηθεια? του κοινου? το κουτι 1? την κουρτινα? κατιτις? οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει την έννοια της «εργασίας» νικολιό μου!
    Αν ήθελε το παλικάρι να ξεπατωθεί, θα μπορούσε να το κάνει με όσα τους δίνω ήδη και δεν κάνει!
    Το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο και το μπόνους (με βάση τον ανωτέρω συλλογισμό) θα ήτω αδύνατο!

    Κοίτα να δεις ξωματιάρα μου, κάποτε θα μπορούσε να περιμένει την επιφοίτηση του αγίου πνεύματος…
    Μαθαίνω όμως πως το υπουργείο παιδείας την έχει καταργήσει στις τελευταίες διατάξεις του…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλο μηνα

    αυτο που ειπες ειναι το καλυτερο κινητρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...