Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Απώλειες…

Πόσα πράγματα μπορεί να μεταβάλλουν οι επιλογές; Ακόμα και αν δεν στοχεύονταν ουδέποτε οι συγκεκριμένες μεταβολές; Δυστυχώς πολλά και δυστυχώς μερικές φορές αποβαίνει αναπόφευκτο. Όμως πολλάκις καταλήγεις να έχεις και να μην έχεις ταυτόχρονα διάθεση για κάτι. Και τότε συνειδητοποιείς πως οι επιλογές, οι δικές σου αλλά και των οικείων σου, καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό πράγματα τα οποία δε στόχευες ποτέ να επηρεάσεις. Αντιθέτως στόχευες να διατηρήσεις και μάλιστα τα θεωρείς πολύτιμα. Όμως οι επιλογές κατευθύνουν τα πράγματα αλλού. Και οι ζωές αλλάζουν σιγά-σιγά. Και στο τέλος, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, συνειδητοποιείς την επιβαλλόμενη απώλεια που ποτέ δεν επεδίωξες…

15 σχόλια:

  1. Για αυτό, πρέπει να απολαμβάνουμε και να εκτιμούμε τα πράγματα που έχουμε. Αλλά βασικά, να έχουμε πάντα τα μάτια της καρδιάς και του μυαλού ανοικτά για να αναγνωρίζουμε το πραγματικό hearthstone μας. Revolve, evolve χωρίς να dissolve and always, solve. Και κυρίως, enjoy life. (Μα, καλά, όλα εγώ πρέπει να σου τα λέω?? Τςτςτςτςτς...)
    ;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ... είσαι απόλυτα βέβαιος ότι δεν έχουμε επιζητήσει και επιδιώξει -μέχρι ενός σημείου και ίσως αρχικά υποσυνείδητα- την επιβαλλόμενη από άλλους -θεωρητικά- απώλεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σα χωρισμός ακούγεται αυτό.

    αυτά που λες είναι αλήθεια αλλά δεν είναι κακό να συμβαίνουν. όλα γίνονται για κάποιο λόγο και αν μπορούσε να ήταν αλλιώς θα είχε ήδη γίνει, οπότε μην τρώγεσαι...

    η ζωή είναι όμορφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμμ ξηροκαρπίτα μου δεν μιλάω για επιβαλλόμενες από τους άλλους αλλαγές αλλά για επιβαλλόμενες «παράπλευρες απώλειες» από τις αποφάσεις ανθρώπων που απευχόταν τις συγκεκριμένες απώλειες… Τα πράγματα είναι τόσο αλληλένδετα :(

    Μπαααα, όχι αυτό που έχεις στο μυαλό σου αθηνόβια :)
    Παλιόθεν και ξεμπέρδεψα (και σκοτούρες ουκ έχω) και τέτοια πράγματα συνήθως τα επιδιώκεις!
    {Βρε άμα είναι έμορφη η ζωή να μου τη συστήσετε ;)}

    (Σοφία μου απλά δεν έχω κέφι να σε ουστήσω αυτή τη στιγμή…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος18/3/09 11:19 π.μ.

    κατι αλλαξε τοτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καθημερινά όλα αλλάζουν. Το θέμα είναι προς τα πού και αν μας αρέσει το εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτό τώρα ήταν πολύ deep και δεν έχω πιει και κανένα φασκόμηλο ακόμα:-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μου θύμισες κείνο το "η ζωή είναι ωραία, αλλά τα 'χει μ' άλλον"
    :p

    Τι χάσαμε πάλι;
    Οι αλλαγές που είναι απρόβλεπτες και όχι απόλυτα ελεγχόμενες σε ξαφνιάζουν, αυτό είναι σίγουρο -αλλά θα βρεις τρόπο να το "παλέψεις"", δε γίνεται αλλιώς.

    Σμακ!
    και καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΜΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ!
    Θα μας σκάσεις τις κοτσομπόλες!

    όσο για τη ζωή, δεν είναι ωραία , το είπα μόνο και μόνο για να σε παρηγορήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/3/09 4:30 μ.μ.

    ενταξει, το προς τα που μπορει να μη μας αρεσει. Το θεμα ειναι τι μπορουμε να κανουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμ εκδότα μου πού πας χωρίς φασκόμηλο;
    Αφού σου έχω πει, πριν πατήσεις πόδι στον ιερό τούτο τόπο θα πρέπει να έχεις φορέσει την πανοπλία σου και να έχεις πιεί το τσάι των 5 ;)

    Αυτή χάνει μανούλα ;)
    Οι αλλαγές δεν είναι ποτέ απρόβλεπτες, απλά συνήθως δεν έχουμε εξετάσει εκ των προτέρων όλες τις παραμέτρους. Περί ελέγχου τώρα… κολοκυθόπιτα…

    Κοίτα να δεις Αθηνόβια, εδώ μέσα θα μου κουτσομπολεύεις μόνο τις έμορφες, νταξ;
    (Κουτσομπόλααααααα…)

    Εξαρτάται σεβάσμια. Από πολλά έως και… τίποτε. Οι επιλογές μας στηρίζονται σε αιτίες και επηρεάζουν αιτιοκρατικά τα πάντα μετά τη λήψη τους. Και ειδικά σε ένα σύστημα αλληλοεπικάλυψης επιλογών, τα περιθώρια στενεύουν. Αν γίνεται, καμιά φορά αναιρείς αλλά συνήθως απλά πας κάπου αλλού με την ελπίδα…

    Κι εγώ πατσιουράκι, η νεκροψία δείξει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μα τι πάθατε σήμερα όλοι με τις απώλειες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος19/3/09 4:32 μ.μ.

    γιατι μου μιλας πολυπολοκα?! πες μου απλα ποιον να δειρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγκρίνοντας τις ημερομηνίες, το σήμερα γίνεται πολύ σχετικό μένη μου! ;)
    Άλλωστε οι απώλειες είναι καθημερινές...

    Κανέναν σεβάσμια, κανέναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...