Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Νυχτερινή αναζήτηση

Αφού τελείωσε η μέντα (τί θα πει τελείωσε η μέντα; πώς γίνεται να τελειώσει η μέντα;) το μοχίτο ήταν εκτός επιλογής. Καϊπιρίνια πάλι δεν σέρβιραν (μα γιατί; αφού δε χρειάζεται μέντα…), ε η κατάληξη ήταν μια αβάνα μαύρη με μια φέτα πορτοκάλι. Το φιλοσοφικό ερώτημα «τί γυρεύει η φετούλα λεμόνι μέσα στο ποτήρι μου, πίσω από τη φέτα πορτοκάλι;» παρέμεινε άλυτο. Άλλωστε δεν ταυτοποιήθηκε καμία επαναληψιμότητα στο δεύτερο δείγμα, αμφίρροπα τ’ αποτελέσματα.
«Ψυχανάλυση του ψυχαναλυτή» το θέμα. Δεν ήξερε, δε ρώταγε;
Τώρα πως κατέληξες να αναπολείς και να αφηγείσαι (κάποιες πολύ-πολύ μακρινές) νύχτες στη Χαλκιδική, μόνο ο Όρος ξέρει. Σίγουρα πάντως καμία σχέση με την ψυχανάλυση. Ή όχι;
Παράξενο, υπάρχουν τελικά άνθρωποι που μέσα σε μια νύχτα βάζουν ένα χι στην προηγούμενη ζωή τους και ξυπνούν «άλλοι». Το πιο παράξενο είναι όταν αυτούς τους ανθρώπους τους ξέρεις «σαν κάλπικες δεκάρες». Τότε είναι που πέφτεις απ’ τα σύννεφα. Τελικά δεν ήξερες τίποτε. Και όμως ήξερες τα πάντα…
Η θάλασσα αεικίνητη. Στο βάθος η φωτισμένη ακτογραμμή χάνεται στον ορίζοντα. Η νύχτα τραβά το δρόμο της, ανήσυχη όπως πάντα.
[Τίτλος υπό αμφισβήτηση]

14 σχόλια:

  1. Αυτό είναι πάντα το θέμα μας με τους ανθρώπους, η έκπληξη της βαθιάς γνώσης, η μαγεία του καινούριου, η ανακάλυψη. Τα νήματα που ξετυλίγονται και αυτά που μπλέκονται. Εμείς, και οι άλλοι άνθρωποι. Ατέρμονη, γοητευτική αναζήτηση, νυχτερινή και μη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι πινετε εκει ?
    εγω αβανα μαυρη δεν εχω πιει λεμε και τωρα με εκανες να θελω
    γαι πες γευση ...πως ειναι

    επισης να σου τονισω οτι η φετα λεμονι εκανε πισωκολλητο με το πορτοκαλι και εσυ τους το διελυσες
    !!! αμαν ...

    σορρυ για την σοκιν λεξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/6/09 4:16 μ.μ.

    αφηστε το παρελθον αγαπητε και προσυλωθειτε στο μελλον σας. (να κανω αυτο που σου εστειλα σε μειλ και να δεις τον κοσμο με χιλια χρωματα?!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ρε Σοφία, καλά ρωτάει η σκουληκαντέρα, τι πίνεις εκεί;

    Κάτι σαν το λάδι απ’ την Καλαμάτα είναι σκώληξ μου :p
    (Δοκίμασε και δε θα χάσεις!)

    Θες να καταλήξω κι εγώ στο μοναστήρι ξωματιάρα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξέρω για τις αναπολήσεις και τις δεκάρες, έχω να ασχοληθώ μαζί τους κάποιο σεβαστό διάστημα, ξέρω όμως για «Ψυχανάλυση του ψυχαναλυτή» και είναι κάτι που κρατά τους και καλά υγειείς, ακμαίους για να κάνουν τους ελαφρώς μη υγειείς εκ νέου φρεσκαδούρες :P
    Αλλά μιας και μιλάς για Ελλάδα θα διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου για την συχνότητα του φαινομένου και θα αναφωνήσω με χαρά και τρέλα "Στη Σουηδία αδέλφια, στη Σουηδία!"

    (ναι οκ, το χάνω, τι θες τώρα; :ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φέρε καναπέ
    θέλω να μιλήσω για τα παιδικά μου χρόνια
    [χτε προχτε δηλαδή]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οταν συνέλθεις απο τους μοχίτο..πέρνα να πάρεις το βραβείο της καμήλας σου..απο το μπλόγκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά όλα τα υπόλοιπα…
    Η Σουηδία όμως που κολλάει βρε ξωγηνοαγαπησιάρα μου;;; :o

    Μη με απειλείς εμένα εκδότα μου γιατί θα τονε φέρω και μετά να σε δω…

    Χικ…
    Εν πάω πουθενά Μαρίνα μου απόψεεεεεε
    Χικ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μα με τόσες αυτοκτονίες και καταθλίψεις είναι η χώρα της ψυχανάλυσης, ντε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααααααααααααααααααααα!

    Λες να ήταν μια κάποια λύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ένα one-way εισιτήριο είναι Η λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάλλον χρειάζεται και άλλο ένα φιλοσοφικό ερώτημα: το μοχίτο φτιάχνεται με μέντα ή με δυόσμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. για αυτο σου γραφουν ολες οι γυναικες εσενα ..τις μαγευει το βαλε λαδι και ελα βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ' έχει φάει ο ποδόγυρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...