Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Αναπάντεχα κέρδη!

Αααα αισθάνομαι πολύ χαρούμενος σήμερα. Με το που άνοιξα το ηλεκτρονικό μου γραμματοκιβώτιο βρήκα μια ειδοποίηση από τον κύριο Λούις Κατάλντο (δίνει και το τηλέφωνό του, καθώς και την ηλεκτρονική του διεύθυνση, αλλά σεβόμενος το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων, δε τα δημοσιεύω), η οποία αναφέρει πως η ηλεκτρονική μου διεύθυνση έχει κερδίσει 150.000,00 ευρά!
Ελπίζω η διεύθυνσή μου να βιαστεί να διεκδικήσει τα κέρδη της διότι έχει προθεσμία μέχρι τις 30 του μηνού. Μετά προφανώς ο καλός κύριος Κατάλντο θα δωρίσει το ποσό αυτό σε ευαγή ιδρύματα…
Στο μεταξύ, 120 γραπτά τριγυρίζουν στο γραφείο μου αναζητώντας εναγωνίως διορθωτή. Ένα αρθράκι και τρείς προτάσεις αναζητούν συγγραφέα και ένας μάγος περιμένει να δει που θα καταλήξει…
ΟΥΦ… Μ’ αυτά και μ’ αυτά κουράστηκα…
Και η θερμοκρασία ανεβαίνει επικίνδυνα…
Μια παραλία ρε παιδιά, μια παραλία επειγόντως…

23 σχόλια:

  1. Μια παραλία στο τέσσερααααααααα... έιφτασσσσεεεε!!!
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόόόόόόονο 150000 ... ΧΑ!
    120 και εδώ ... ευτυχώς (!) το καλοκαίρι μπήκε πριν την εξεταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε όχι και να ζητάμε παραλίες, όταν έχουμε τις καλύτερες στα πόδια μας;
    Η τουλάχιστον στα μέρη μας;
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε καλή μεριά!
    Ελπίζω να μην τα έχουν αφαιρέσει από τα δικά μου κέρδη για τα οποία με ενημερώνουν τακτικά, μαζί με προτάσεις για penis enlargement.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. aaaaaa καλα εγω ειμαι τρις φορες εκατομμυριουχος και εχω και 5 μαιλ με γυμνες για γνωριμια

    σε εφαγα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με τόσα κέρδη, ούτε φυντάνια, ούτε γραπτά, ούτε τιποτα και θα κοιμάσαι και σαν άνθρωπος!

    ορίστε που όλοι κατηγορούν το νετ για τα ύστερα όλου του κόσμου ενώ στην πραγματικότητα εσύ, η Χουανίτα και το Σκουλήκι μας ενημερώνουν για τόσα καλά.

    είμαστε αχάριστοι, αυτό έχω να πω μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. άραβα θέλω να σε ρωτήσω κάτι.
    Συγκεριμένα θέλω τη γνώμη σου σε ετούτο το θέμα:

    http://e-cynical.blogspot.com/2009/06/blog-post_18.html

    τι συμβαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαγικός αριθμός τελικά αυτό το 120 σύντεκνε…
    (Πόσα κέρδισες εσύ καλέ;)

    Εεεεμμμμ χμμμμ γκουχ…
    Δυστυχώς δημητρούλα μ’, τα πόδια μου δε φτάνουν μέχρι εκείθε :(

    Σε διαβεβαιώ ξηροκαρπίτα μου δε γνωρίζω…
    Αν όμως βρεις ατασταλίες, σφύρα να σου δώκω το τηλέφωνο του Κατάλντο που φαίνεται τζιμάνι άνθρωπος!

    Σκώληξ μου, υποψιάζομαι πως τα δικά μου εκατομμύρια τα έχουν καταχραστεί οι γκαμήλες (που ελέγχουν το μέιλ μου εν τη απουσία μου) και τα τρώνε σουβλάκια κάθε βράδυ! (Στείλε καμιά γυμνή βρε μοναχοφάγα!)

    Τι λες βρε ξωγινοαγαπησιάρα μου; Ξέρεις πλούσιο εσύ που να κοιμάται χωρίς το άγχος μη τον κλέψουν;

    Τι να συμβαίνει βρε αθηνόβια;
    Ανασχηματισμός!
    Η παλιά «καλή» τακτική…
    Α και πέντε-έξι άσχετοι που είπαν να το παίξουν μεταρρυθμιστές, εκσυγχρονιστές και δε συμμαζεύεται στου ψωριάρη την κασίδα. Τόσα χρόνια τώρα δε το έμαθες το παιγνίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα τα μηδενικά γιατί εμένα το μεηλ μου κερδίζει ποσά μόνο με πάνω από 6 μηδενικάκια... Αλλά btw... δάνεισε μου αυτά που "κέρδισες" για να αρχίσω το φύτεμα!
    120 * 5% πάλι το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 5%;;;
    Μια χαρά σε βρίσκω!
    (Άσε, δραχμή δε μού 'μεινε, μου τα πήρε όλα η Σοφία για λαϊμιές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να διορθώσεις με τον παραδοσιακό τρόπο ρε : Πετάμε τα γραπτά στον αέρα. Ό,τι πέσει στο πάτωμα κοβεται. Ο,τι πέσει στο γραφείο περνάει.. Σιιιγά..

    Λοιπόν νομίζω ότι με τα 150 μύρια χαλαρά μας κερνάς ένα μηνάκι διακοπές σε εξωτικήν νήσον.. έλα μην είσαι τσίπης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυσκολεύομαι...
    Μερικά "γραπτά" είναι αρχεία προγραμμάτων προσομοίωσης (ματλαμπ κτλ...). Άμα αρχίσω να πετάω τον τούρκο θα 'χουμε δράματα!
    [Δεν προσέχεις τα μηδενικά, ούτε και τις υποδιαστολές βλέπω... με τον κηδεμόνα σου!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ψιτ, ψιτ, άμα είναι να κάνεις φρίσμπυ τον Τούρκο, κράτα μου θέση στο παιχνίδι!!! Εμείς πάλι, αφού κλείσαμε έναν ακόμα κύκλο ευτράπελων αναγνωσμάτων -εξετάσεις- αποφασίσαμε αντί να πετάμε τα γραπτά στον αέρα, να πετάμε τους γονείς των μαθητών μας. Κατά την διάρκεια της κυνηγετικής περιόδου. Και να τους στέλνουμε τον λογαριασμό από το κομμωτήριο.
    (Ψιτ, ψιτ, όχι και όλα, άφησα και μερικά για τις μέντες και τα δυόσμα...)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον εννοείς το λογαριασμό από της κλνικές εμφύτευσης μαλλιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ;-P Μπα, δεν πέρφτουνε, απλά κάνουνε ακροβατικά!!
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος19/6/09 5:49 μ.μ.

    ποσα θα με δωσεις? (απο τα κερδη ντε?!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τυχερή Σοφία...
    Δεν έχεις δει τίποτε ακόμα...

    Για 'σένα σεβάσμια το 30% είναι καλά;
    (Γερό ποσοστό, να τά 'χουμε καλά με τα θεία... όχι μόνο με τον αποΚάτω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οι 75,000 είναι δικές μου γιατί εγώ του έδωσα τη διεύθυνση σου:-ρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν αναφέρεται κάτι για προμήθειες στο συμβόλαιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nαι βρε, γιατι δεν πετας τα φυντανια στον Κεαδα καλυτερα?
    Ακου Μιλιονερ και να μιλαει για διακοπες!!!
    Γρηγορα αγορα νησιου και πσιτττ εδω ειμαστε και εμεις. Νταξει?
    Δεν ξεχναμε τους φιλους οταν γινομαστε πλουσιοι. Ενδεκατη Εντολη.
    σμουτς στα μουτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μη βάζεις ιδέεεεεες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος22/6/09 12:18 μ.μ.

    με ενα 30% θα τη βγαλεις καθαρη? Στο μοναστηρι τι θα αφησεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...