Πέμπτη 21 Ιουλίου 2005

Άντε γ@@@@ου εσύ και ο γρύλος σου!

9 το πρωί στο γραφείο, καφεδάκι και ετοιμάζομαι να ξεκινήσω την "χαλαρή" μέρα μου διαβάζοντας τα blogs σας.

Και να σου έρχεται σειάμενος, κουνάμενος μέσα σε 5 λεπτά:

- Σε 10 λεπτά στο conference room γιατί θα έρθει ο ******* από την ***** (εταιρεία) να συζητήσουμε για το θέμα του υπερκρίσιμου FCC. Άντε καλά λέω….

Πάω λοιπόν και περιμένω. Έρχεται σε μισή ώρα. Αρχίζουμε την συζήτηση. Πάνω που αρχίζω να ψυλλιάζομαι την φάση και συνειδητοποιώ ότι μάλλον τελικά ο δικός μου έλεγε μπουρδολογίες και αρχίζω ο καημένος να ρωτάω για την πραγματική διαδικασία που χρησιμοποιούν και να σώσω την κατάσταση, αντιλαμβάνομαι τον δικό μου από δίπλα να στραβομουτσουνιάζει. Εμ βέβαια, δεν έλεγα μπουρδολογίες και ασχολούμουν με την ίδια την διεργασία. Δεν καταλάβαινε τίποτε. Γιατί να μην στραβομουτσουνιάσει! Σαν το παιδάκι που δεν το παίζεις ένα πράμα; Έ αυτό……

Απτόητος εγώ συνεχίζω βέβαια να αντλώ όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ώστε τουλάχιστον να ξέρω τι θα κάνω. Δεν μπορώ να πω, μου βγήκε σε καλό! Με το που κάναμε διάλλειμα ο δικός μου αποφάσισε ότι αρκετά με απασχόλησε και να πάω να συνεχίσω την δουλειά για την διόρθωση της πρότασης!

ΤΙ ΣΤΡΑΒΟΜΟΥΤΣΟΥΝΙΑΖΕΙΣ ΒΡΕ ΑΡΧΙ@@@@@Α; ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ NA ΞΕΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ

Πάω λοιπόν με τον συνάδελφο στο γραφείο του (είχε ήδη πάει κοντά 12 το μεσημέρι) και ξεκινάμε την δουλειά. Τι να διορθώσεις από αυτό το πράμα; Δηλαδή εκτός του ότι ήταν όλα τόσο κακογραμμένα που χρειαζόσουν τουλάχιστον μισή ώρα για να καταλάβεις τι έλεγε σε κάθε παράγραφο, έχεις και τον δικό σου να παραπονιέται ότι τα αγγλικά σου είναι χάλια και δεν καταλαβαίνει τίποτε απ’ ότι γράφεις!!! Αλλά βέβαια, ξέχασα να σας πω ότι ακόμα και τον top Άγγλο φιλόλογο να είχε πάλι τα ίδια θα έλεγε!

- Look: take the previous one! This is state of the art! Learn it by heart! Read it! I do not see any dedication you know!

Ε τι να κάνουμε; Πήραμε την προηγούμενη, την διορθώσαμε και μετά την εφαρμόσαμε για να διορθώσουμε την δική μας! (Καλά, μην φανταστείτε ότι τελειώσαμε έτσι;)

Και περνάει η ώρα, και αργά και βασανιστικά φτιάχνουμε σελίδα την σελίδα…. 1 ώρα η σελίδα εεε; Σε κείμενο γραμμένο και διορθωμένο 3 φορές περίπου! (Να μην σχολιάσουμε ότι αν κάνει πως διορθώνει κάτι, πρέπει να το πάρεις πρέφα για να το ξαναδιορθώσεις! Να μην σχολιάσω την μισή σελίδα παράγραφο που πέτυχα κάπου και είχε τρία μόνο ρήματα…)

Και να σου μπαίνει χαμογελαστός!

How is it going? Today you finish it. You will not leave if you do not finish it.
(Αναφέρω ότι μεταφέρω τα ακριβή λεγόμενα έτσι; Με πιάνετε έτσι;)

Το σκηνικό επαναλαμβάνεται 3 φορές, σε σημείο που έχω λαλήσει πλέων και με έχει πιάσει η μ@@@@@α. Όπου έβλεπα s το έκανα z! (humanzzzzzzzz ένα πράμα….) Για να αποφύγω το να σπάσουν τα νεύρα μου με είχε πιάσει ένα νευρικό γέλιο, άλλο πράμα! Αφού ο συνάδελφος με έστελνε κάθε τρεις και λίγο για τσιγάρο μπας και ηρεμήσω! (Δεν θέλω σχόλια για το τσιγάρο, άντε μην τα πάρω και δεν ξέρω με ποιόν θα τα πρωτοπάρω…..)

Ε την τέταρτη φορά, και έχοντας μια σελίδα μόνο ακόμα, και φυσικά έχοντας φτάσει σε επίπεδο να μην αντιλαμβανόμαστε τι διαβάζουμε, να ‘σου και ξανάρχεται:

- How is it going?
- Section 3 will be finished in 5 minutes. We will mail it to you!
- You mean you will leave before 12? I do not see any dedication!

Ε δεν άντεξα, απάντησα (όχι δεν έβρισα, κρατήθηκα, γι’ αυτό και απάντησα μετά από 20 δεύτερα και όχι αμέσως):

- Stop wasting our time. In 5 minutes it will be finished.

E ναι, μετά από 7 ώρες μπροστά από ένα μόνιτορ, προσπαθώντας να καταλάβουμε και να διορθώσουμε τα ακαταλαβίστικα, την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια, στέλνοντάς του μόνο ένα mail. Ήταν πλέον ώρα για λίγη ξεκούραση και εκείνες τις 2 μπύρες που λέγαμε σε άλλη συζήτηση :p

Και τώρα επειδή οι 2 μπύρες, που ονομαστικά ήταν μόνο 2, και η ώρα που κοντεύει 3 με βαραίνουν, λέω να πάω να την πέσω γιατί αύριο προβλέπεται παρόμοιος αγών. Και έχω και οδοντίατρο το βράδυ.

Με τις υγείες μου….

Σας φιλώ την δεξιά και ασπάζομαι την παρειά

Ωχ με έπιασε πάλι…. Βούρ στο κρεβάτι…. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

11 σχόλια:

  1. ΤΟ αρνητικό/θετικό είναι ότι δεν είναι ούτε ο πρώτος και δυστυχώς, ούτε και ο τελευταίος... τέτοιες ιστορίες... ουουου... ζωή να'χουμε για να διηγούμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γκρρρρρ.... δεύτερη φορά να γράψω το ίδιο comment γιατί την πρώτη δεν το πήρε...
    διαβάζοντας το κείμενό σου μούρθαν διάφορα σχόλια να κάνω και επειδή βαριέμαι πρωινιάτικα να κάνω α-μπε-μπα-μπλομ με αυτά, πάρτα όλα να μη σου τα χρωστάω.... :)

    α)τι δουλειά είπαμε ότι κάνεις????

    β)δύσκολοι καιροί για ήρωες (και ηρωισμούς επίσης)

    γ)άσχημη εποχή διάλεξες να κόψεις το τσιγάρο....

    δ)άσχημη εποχή διάλεξες να κόψεις το αλκοόλ...

    ε)άσχημη εποχή διάλεξες να κάνεις blogging....

    ελπίζω να μη ξέχασα κάποιο, γιατί το αλτζχάιμερ είναι προ των πυλών και νοιώθω ότι με απειλεί τελευταίως..... βεβαίως, βεβαίως....

    περαστικά σου βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχουμε και λέμε:

    α) δουλεύω τον κόσμο

    β) δύσκολοι ξε-δύσκολοι... το στοματάκι μου δεν το κρατάω....

    γ) δεν τίθεται θέμα, το ανέβαλλα...

    δ) εγώ να κόψω το αλκοόλ;;;; ΠΟΤΕ! Άλλωστε δεν θέλω να καταλίξω στην ψευδαίσθηση της πραγματικότητας λόγω ελείψεως αλκοόλ....

    ε) δεν πειράζει, θα τ' αντέξω :p

    Παρεπιπτόντως τελικά αυτό είναι το αλτζχάιμερ; Γι' αυτό ο τυράς στο σουπερμάρκετ με κοιτούσε περίεργα όταν του είπα ότι θέλω ένα αλτζχάιμερ αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι το λένε έτσι γιατί έχω έμενταλ.... :p:p:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οχι ρε συ, αλτζχάιμερ είναι εκείνο με τη μούχλα όχι εκείνο με τις τρύπες.... μουαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παράξενο... εγώ το αλτζχάιμερ το ζητάω από το τμήμα αλλαντικών... καπνιστό, σε ψιλές φετούλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα με μπλέξατε. Μπορούμε τουλάχιστον να συμφωνήσουμε στο τμήμα από το οποίο το αγοράζουμε;

    Θα πρέπει να θέσουμε και ορισμένα standards. Δεν κάνουμε δουλειά έτσι. Πάλι σε ψυχίατρο θα με στείλετε....

    Καλά σας :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στον ψυχίατρο; Εκεί θα πας μόνο αν σκοπεύεις να αγοράσεις χονδρική και κόψεις τιμολόγιο. Σαν το Makro κατιτίς δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγω ψωνίζω απ'του Βερόπουλου και είμαι κεφάτη.... (που λεει ο λόγος)
    ακάκιεεεεεεε..... το αλτζχάιμερ ναναι μίσκοοοοο....
    ε, ρε και που να σφίξουν οι ζέστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι όπως σε κόβω, λέω να σε καλέσω να καταναλλώσουμε μαζί τα υπόλοιπα "λιγμένα"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ληγμένα??? που? που? γιατί τα δικά μου τελειώνουν όπου νάναι και με απειλεί ένα στερητικό ήδη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά βρε που έχω δεξιά στην κατάψυξή μου! Προμηθεύομαι χονδρική και μου ξεμένουν αρκετά κάθε φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...