Παρασκευή 22 Ιουλίου 2005

Ουουουουου: Πώς κάνει ο λύκος ένα πράμα;

Απέναντι η πανσέληνος. Ο ματωμένος κόκκινος δίσκος μετατράπηκε σε χλωμό δακρυσμένο πρόσωπο και κατέληξε ασημένιο όνειρο επάνω στο στερέωμα. Ενώ είχα αποφασίσει να βγάλω τα δοντάκια μου και αλυχτώντας να έρθω να πιω το αίμα σου, τελικά κατέληξες μια δροσερή ανάμνηση που γέμισε το μυαλό μου.

Έχω δει πολλά ματωμένα φεγγάρια. Το καλύτερο στην Πάργα, Αύγουστο, πρόπερσι. Η Αυγουστιάτικη πανσέληνος (γιατί και η σημερινή σε αυτή την κατηγορία κατατάσσεται) για κάποιο περίεργο λόγο σε πηγαίνει χρόνια πίσω. Όπως σηκώνεται ματωμένη, αργά και βασανιστικά γυρνάει τον χρόνο σε όσα σε πόνεσαν και τελικά σε λυτρώνει με το φωτεινό ασημένιο προσωπείο της καθώς ανηφορίζει τον γολγοθά της στο κέντρο του ουρανού.

Ξαφνικά μου έφυγε κάθε διάθεση να δαγκώσω τον καραγκιόζη που μου έκανε κήρυγμα σήμερα και μερικούς κηφήνες της «νέας γενιάς» που δεν θέλουν να καταλάβουν και προπάντων εσένα, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Προτιμώ να φοράω μαύρα γυαλιά όχι για να τα βλέπω εγώ όλα μαύρα, αλλά για να μην μπορούν οι άλλοι να δουν τι πραγματικά μου προκαλούν, τι σκέφτομαι και αισθάνομαι.

Κάτι σαν το: Χαμογελάτε, κάνει τους άλλους ν’ ανησυχούν ένα πράμα;

Ε ανησυχούν ακόμα περισσότερο όταν αναρωτιούνται μήπως τυχών και χαμογελάς και δεν μπορούν να το διακρίνουν για να καταλάβουν αν πρέπει να ανησυχούν!

Ωχ άρχισε πάλι η επίδραση των «ληγμένων» που έχουν απομείνει στην κατάψυξή μου. Πρέπει να προμηθευτώ καινούργια παρτίδα και γρήγορα μάλιστα!

That’s bulls shit όπως λέει και ένας συνάδελφός μου. Everything is bulls shit. Όχι θα κάτσω να σκάσω για τον κάθε ψυχανώμαλο που νομίζει ότι είναι θεός και ξέρει τα πάντα. Όχι κύριέ μου αν νομίζεις ότι εσύ ξέρεις τα πάντα εγώ ξέρω τα πάντα στο τετράγωνο! Είπαμε τα ληγμένα κάνουν δουλειά!

Μια ζωή την έχουμε, κι εγώ έχω σκοπό να την γλεντήσω μέχρι τελευταίας ρανίδως.
Πάω να αλυχτήσω και ν’ ασχοληθώ με την πανσέληνό μου, μου έφυγε η διάθεση για «φαγητό».

Next year.

10 σχόλια:

  1. Καλό το λυκόπραμα που έχεις, είναι της μόδας να αλληλοδαγκώνεται ο κόσμος, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο... μόνο που οι τρίχες δεν είναι της μόδας, γι'αυτό να πάρεις το Φίλπις Μπόντυγκρουμ να ξυρίσεις την γούνα σου, καθότι οι λυκοτέτοιοι είναι μέσα στην τριχιά:

    http://bodygroom.philips.com/index_flash2.html

    Και για να κλείσω, θα πω μόνο αυτό:

    "Μην αναλώνεσαι στο να καταλάβεις τι σκέφτονται οι άλλοι για σένα. Όλοι οι άλλοι αναλώνονται στο να καταλάβουν τι σκέφτεσαι εσύ για αυτούς."

    Περαστικά μας. Άντε και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φόρα τα γυαλιά σου αν δεν θέλεις να διαβάσουν την ψυχή σου...
    γιατί τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής...
    και όχι οτι μπορεί κανείς απλά να τη διαβάσει έτσι εύκολα, αλλα ποτέ δεν ξέρεις σε τί επιτήδειο μπορεί και να πέσεις... και τότε, ουέ κι αλοίμονο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε μια χαρά είμαι με τα μαύρα τα γυαλιά. Απλά πώς γίνεται ρε παιδάκι μου να βγαίνουν μόνα τους σε συγκεκριμένες καταστάσεις δεν το πιάνω... Με προδίδουν.

    Πάντως σε σακούλα δεν καταλήγω. έτσι δεν θα αναρωτιούνται ποιός είναι αυτός για τον οποίον αναρωτιούνται αν θα έπρεπε να αναρωτιούνται αν χαμογελάει... (ακόμα δεν έχει περάσει η επίδραση όπως βλέπετε....)

    Δεν λέει. Ακόμα και εγώ μπερδεύτηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λύση πάντα υπάρχει. Άνοιξε δύο τρύπες για τα μάτια, γράψε στο κούτελο (στο επάνω μέρος της σακούλας δηλαδή) το όνομά σου, ζωγρ΄φαισε κι ένα χαμόγελο από κάτω και είσαι οκ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ασε που θα μπορείς να γίνεις και ο καταδότης σε δύσκολους καιρούς... σακούλα πολλαπλών χρήσεων...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν λέει να καταδίδεις. Η εκδίκηση είναι ένα "προσωπικό" κρύο πιάτο. Ποτέ δεν το χαρίζεις σε άλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sadistria σε κόβω για καθηγήτρια στην εκδίκηση... gran master! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα φυσικά και αναιρεί σαδίστριά μου! Σου αφαιρεί την χαρά να ολοκληρώσεις μόνη σου το πιάτο. Εϊναι σαν να δίνεις τις μπουκιές σου σε ξένο στόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ισως θα επρεπε να εφευρεθούν γυαλιά σελήνης! Ετσι θα είμαστε κρυμμένοι 24 ώρες το 24ωρο...ποιος νοιάζεται για την αλήθεια των ματιών σου any way...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί; Ώχ; Εννοείς ότι τα γυαλιά ηλίου δεν φοριούνται ΚΑΙ τη νύχτα;;;;

    Γμτ.... Λές;

    Καλά, τώρα όμως είναι πρωί, αν το θυμηθώ ίσως τα βγάλω το βράδυ...

    Πάντως ακόμα και αν δε νοίαζονται για την αλήθεια των ματιών μου (αν και νομίζω ότι ο καθένας μας έχει κάποιους που νοιάζονται και γι' αυτό), σίγουρα νοιάζονται για το αν "φοράω" σατανικό μειδίαμα!

    Μουαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...