Πέμπτη 28 Ιουλίου 2005

Ανακαίνιση!

Ουφ, σήμερα είπα να ανακαινιστώ και έκατσα και έβγαλα τα ματάκια μου…
Ή αλλιώς… Δουλειά δεν είχε ο διάολος, γ@@@@ε τα παιδιά του…

Τέλος πάντων…
Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!

Απλά σήμερα χάρηκα την «κακία» που επέδειξα όταν αποφάσισα να πάω για καφέ με μια φίλη στο κυλικείο και ενώ ο δικός μου τηλεφωνούσε να πάω για συνάντηση, εγώ του έλεγα ότι έχω παραγγείλει και τρώω και όταν με το καλό τελειώσω θα πάω! Και επίσης, μετά από 5 μέρες αποφάσισα και έκλεισα τα πάντα και την κοπάνισα στις 5:30 αντί των 9 κατά μέσο όρο που έφευγα σε καθημερινή βάση τον τελευταίο καιρό!

Οπότε είχα κέφια! (χεχεχεχεχε)

=:-) ή καλύτερα :)=

Σημαντικές αποφάσεις:

- Την επόμενη φορά που θα ανακαλύψω ότι ο δικός μου «διόρθωσε» κατά λάθος παλαιότερη «έκδοση» του κειμένου, θα του το γυρίσω πίσω και θα του πω να κάνει τις διορθώσεις στο σωστό κείμενο.
- Την επόμενη φορά που θα δω κλήση από απόκρυψη, δεν θα το σηκώσω γιατί μπορεί να είναι αυτός.

Διόρθωσε;;; Μπουαχαχαχαχαχα!
Σχήμα οξύμωρον! Τί ανέκδοτα λέω ο άνθρωπος ώρες ώρες...
Φιλαράκι, δεν πιάνεις εκείνη την τζιτζιμπύρα γιατί έχει αρχίσει να μου πέφτει βαρύς στο στομάχι;

8 σχόλια:

  1. Ελπιζω να κρατάς τις υποσχέσεις σου!Όχι σημαντικές αποφάσεις και μετά τίποτα!!
    "κλήση από απόκρυψη" : Γιατί το σηκώνεις ακόμα σε τέτοιου είδους κλήσεις;;;Εγώ το σταμάτησα και διάγω βίον ηρεμότατον!

    Περιμένω την καμήλα!

    Φιλιά
    Η γυριστρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί να κάνω που έχω έναν κολητό που σώνει και καλά εδώ και 20 χρόνια έχει απόκρυψη στο σπίτι του;

    Διόρθωσης: Η Καμήλα περιμένει εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με γειά το μαλλί!!! επιτέλους εχεις και συ λινκς (και τί λίνκς!) και δεν τρέχω στου estarian για ορμητήριο οταν θέλω να γυροβολήσω....;)
    βελτιώνεσαι προς το καλύτερο, καλό ειν'αυτό....
    keep up the good work!
    ciao!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σού 'φαγα την πελατεία estarian!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πειράζει, στο μαγαζί μου θα μαζεύεται πλέον μονο το φανατικό κοινό και όχι οι τουρίστες :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και βγάλε το "-γαλα" μετά απο το "φραπο-".
    Έχω τσακωθεί με το γάλα εδώ και πολλά χρόνια :P
    ΠΟΤΕ ΓΑΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επιτέλους, έβαλες και λίγο χρώμα στην ζωή σου.
    άντε με'γειες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώς θες να σε γράψω estarian μου;

    "Τα χάπια μου, την φράπα μου κι ένα ταξί να φύγω";

    Παραείναι μεγάλο :p

    Αφού το λές εσύ Νένυα θα δώ αν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω.
    Βασικά αντί για whitesmoke ήθελα να βάλω ένα texture αλλά δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το επίπεδο.:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...