Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2005

Ανακαίνιση!

Ουφ, σήμερα είπα να ανακαινιστώ και έκατσα και έβγαλα τα ματάκια μου…
Ή αλλιώς… Δουλειά δεν είχε ο διάολος, γ@@@@ε τα παιδιά του…

Τέλος πάντων…
Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!

Απλά σήμερα χάρηκα την «κακία» που επέδειξα όταν αποφάσισα να πάω για καφέ με μια φίλη στο κυλικείο και ενώ ο δικός μου τηλεφωνούσε να πάω για συνάντηση, εγώ του έλεγα ότι έχω παραγγείλει και τρώω και όταν με το καλό τελειώσω θα πάω! Και επίσης, μετά από 5 μέρες αποφάσισα και έκλεισα τα πάντα και την κοπάνισα στις 5:30 αντί των 9 κατά μέσο όρο που έφευγα σε καθημερινή βάση τον τελευταίο καιρό!

Οπότε είχα κέφια! (χεχεχεχεχε)

=:-) ή καλύτερα :)=

Σημαντικές αποφάσεις:

- Την επόμενη φορά που θα ανακαλύψω ότι ο δικός μου «διόρθωσε» κατά λάθος παλαιότερη «έκδοση» του κειμένου, θα του το γυρίσω πίσω και θα του πω να κάνει τις διορθώσεις στο σωστό κείμενο.
- Την επόμενη φορά που θα δω κλήση από απόκρυψη, δεν θα το σηκώσω γιατί μπορεί να είναι αυτός.

Διόρθωσε;;; Μπουαχαχαχαχαχα!
Σχήμα οξύμωρον! Τί ανέκδοτα λέω ο άνθρωπος ώρες ώρες...
Φιλαράκι, δεν πιάνεις εκείνη την τζιτζιμπύρα γιατί έχει αρχίσει να μου πέφτει βαρύς στο στομάχι;