Παρασκευή 29 Ιουλίου 2005

Πάρ' το καλάμι σου, θα μου μπεί στο μάτι!

Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι της τελευταίας στιγμής. Και μου έτυχε ακριβώς τέτοιος αφεντικός. Για όνομα του θεού δηλαδή.

10:00
- Στις 15:00 θα έρθει ο *τάδε* για να μιλήσουμε.
- ΟΚ κανένα πρόβλημα.

14:10
- Πάω να πάρω τον τάδε από το αεροδρόμιο, στις 15:15 θα είμαστε εδώ
- :s

Έφτασαν καλές 4. Και έστω ότι θα λέγαμε και κάτι το σημαντικό; Σας γελάσανε. Κάθε 3τη φράση που είχε σχέση με την δουλειά μας ο *τάδε* θυμόταν κάτι από την ζωή του και έπρεπε να μας το αναλύσει με κάθε λεπτομέρεια!

Και έχει φτάσει 7 και δεν έχουμε πει τίποτε το ουσιαστικό. Πέρα από το ότι μας έδειξε πόσο φανερά αστέρι και πολυπράγμων είναι και ότι κατανόησε ότι τον κατανοούμε αφού κάθε φορά τελείωνε: You know what I mean eh?

Ναι καταλάβαμε. Εσύ είσαι ο τέλειος που κρίνει τους πάντες και τα ξέρει όλα. Άλλα τόση μπουρδολογία και δεν μας έχεις πει τίποτε ακόμα. Και το μόνο που κατάφερες να κάνεις είναι να μας χαλάσεις για μια ακόμα φορά δουλειά 5 ημερών, για να μην πω 5 μηνών, χωρίς να μας πεις τι να κάνουμε για να την κάνουμε σωστά!

Πώς γίνεται όλοι αυτοί οι φανφαρολόγοι και μπουρδολόγοι να είναι τα κεφάλια της έρευνας ανά τον κόσμο και να παίζουν τις επιτροπές κρίσης της ΕΕ στα δάχτυλα, πετυχαίνοντας πάντα αυτό που θέλουν;

Εντάξει, δεν λέω, επιτέλους έπεισε τον δικό μου για κάτι που προσπαθούσα να τον πείσω εδώ και 2 μήνες. Κάτι είναι και αυτό. Όχι βέβαια ότι το είπαμε με το όνομά του έτσι; Απλά αποδεχτήκαμε ότι πρέπει να κάνουμε άλλο καταμερισμό διεργασιών! Αν και φαντάζομαι ότι κάπου στην πορεία θα ξαναλλάξουμε τροπάρι…

Και μετά, ώ του θαύματος: Will you come to diner with us? (Με σκοτώνουν αυτές οι ωραίες φράσεις του!)

Όχι ρε φίλε, είμαι από τις 8 στο πόδι, σαν λέτσος, θέλω να πα’ να κάνω ένα μπάνιο και να βγω σαν άνθρωπος. Ας το έλεγες από χτες να το είχα κανονίσει σε τελευταία ανάλυση. Άσε που δεν θέλω να ξανακούσω τον «μάγκα» να τα λέει χύμα για να μου αποδείξει ότι έχει ασχοληθεί με όλα και ότι αυτό που χρησιμοποιώ είναι η πρώτη και μοναδική εφαρμογή των ιδεών του… Και ας ξέρω πόσοι ασχολήθηκαν με αυτό και να μην μπορώ να του το πετάξω κατάμουτρα γιατί αν παρεξηγηθεί ποιος μας σώζει μετά…

Άντε γεια. Σπίτι και μετά σινεμά.
Παρεπιπτόντως δεν μπορώ να πώ ότι με ενθουσίασε το SinCity ποτέ δεν ήμουν fan των μαύρων κόμιξ. Διαφορετικό το περίμενα. Είμαι πιο Στίβεν Κίνγκ στάιλ…

14 σχόλια:

  1. αχ βρε καημένε μου, έτσι εξηγούνται τα νευράκια που έχεις τελευταία...
    συνιστώ, να κάνεις λίγο υπομονή και να πας σύντομα διακοπές.
    σου χρειάζεται επειγόντος ξεκούραση! ;)
    και αν δεν είναι εφικτό αυτό, τότε πες τη σκορπίνα να σε βγάζει συχνότερα έξω αλλά να μη σε πηγαίνει σε έργα που μεταδίδουν μαύρες σκέψεις και βία γιατί δεν σε παίρνει για τέτοια....

    κιαν δεν πιάσουν αυτά , τότε δοκίμασε τη γιόγκα και τον διαλογισμό...στάση λωττού, δαχτυλα ενωμμένα και πάμε μαζί... ωωωωωωωωμμμμμμμμμμμμμ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στάση λωττού;;;;;

    Εγώ μόνο την Κολιάτσου ξέρω!!!

    Πατήσια; Όχι στρίβουμε δεξιά....

    Μπορεί να'χεις δίκιο αλλά μπαααα... Ότι και να κάνω.. χα;μένη περίπτωση είμαι.... Απλά θα με ανέχεστε :)

    Σκορπίιιιναααααα ακούς τί είπε η γιατρός; Δεν με βγάζεις έξω! Μου έχεις φάει τα καλύτερά μου χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μόνο μία στάση ξέρεις????
    φτούσου γιαλαντζή σκορπιέ!!! :p

    και αν μη τι άλλο... υποτίθεται οτι έχεις φάει την έρημο με το κουτάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπαρδόν;;;;;

    Α γι' αυτό μπερδεύτηκα....

    Εμείς εκεί κάτω, αυτά τα λέμε Οάσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί τόσο σπάνια είναι????

    ααααα.... με κάνεις τώρα και λεω πράγματα που δεν θέλω κατα βάθος αλλά είναι πρόκληση....

    πως να μην απαντήσω? ακούς εκεί οάσεις....!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά και είναι οάσεις!
    (Όλες τους)
    Και δεν φαντάζεσαι πόσες πολλές μπορεί να υπάρχουν διάσπαρτες στην έρημο!
    (Και παντού....)

    Έχεις κέφια πρωί πρωί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι έχω! Παρασκευή γαρ....

    παλιά λέγανε,
    "Σαββάτο ναναι μάστορα,
    κιας είναι χίλιες ώρες!"

    όχι οτι θα συμφωνήσω με το περιεχόμενο της ρήσης, αλλα μόνο με το νόημα αυτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάλι έχω εκείνον τον χτεσινό που λέγαμε από πίσω μου...

    Καταλαβαίνεις...

    Και με την συζήτηση μου άνοιξε και η όρεξη για μια Χάινεκεν και μια Όαση... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αν αρχίσεις τις μπύρες απο τόσο νωρίς μέχρι το βράδυ που θα ξεμπερδέψεις θα τις βλέπεις τις οάσεις μπρος σου σαν οράματα!!!

    οπότε είσαι σε καλό δρόμο,
    ξεκίνα...

    μια μπύρα στον καμηλιέρη παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοίτα, επειδή τώρα έχω δουλειά (*&&^%&^*%&^%) και επίσης προτιμώ τις λάιβ οάσεις, θα πιώ την μπύρα σου, στην υγειά σου, αλλά κατά τις 7 το απόγιομα. Καλά;

    Τώρα πάω για έναν καφέ..
    Μέτριο, χωρίς γάλα κι ό,τι νά'ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το jojo βγαίνει.... απο το jo εις την δευτέραν, :S
    γιατί κάπως έπρεπε να ονομαστώ και γω και μιας και στερούμε φαντασίας, είπα ότι μου κατέβηκε εκείνη τη στιγμή στο μυαλό....
    σόρρυ ρε συ george που σούκλεψα το όνοματάκι, δεν τόκανα εξ επίτηδες....;)
    είμαι η jojo
    και αν εσύ είσαι ο jojo , ε, όλο και κάτι θα βρούν που θα μας ξεχωρίζει... δε νομίζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Σαββάτο να 'ναι μάστορα,κι ας είναι χίλιες ώρες!"

    αααα εγώ το σάββατο ΜΟΝΟ 8...ποτε παραπάνω.

    Σαδίστρια, ασε ήσυχη την Σκορπίνα, μην της δίνεις ιδέες καλέ... δεν έχει καλόπροσανατολισμό και δεν έχει και καμια Μασαμπούκα στα χέρια να την βρούμε αν χαθει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. sadistria μου, αργία μήτηρ πάσης κακίας....!

    και απο κακίες λέω μπόλικες αλλά τουλάχιστον όσες έχω πει ως τώρα είναι όλες καλοπροαίρετες!

    οσο για την αργία... ε, έχουμε πέσει σε αναδουλειές αυτές τις μέρες και βολοδέρνω στα μπλόγκια σας σαν την άδικη κατάρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αμέρικαν μπάρ το κάναμ' εδώ μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...