Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2005

n+1

… πλέον και επίσημα…
Και σχεδόν όλοι μου οι φίλοι με έχουν ήδη πάρει (από το πρωί μιλάω στο τηλέφωνο). Το πιο γλυκό μήνυμα όμως μου το άφησε ο πατέρας μου. Σας ευχαριστώ. Μπορεί να σας ταλαιπώρησα, να σας τσάντισα ορισμένες φορές, να βριστήκαμε, να σπαστήκαμε, αλλά… εσείς, όλοι εσείς γεμίζετε την ζωή μου.

Εσείς και εσύ ακόμα πιο πολύ γιατί της δίνεις νόημα αλεπουδίτσα μου και δεν θα μπορούσα να την διανοηθώ χωρίς εσένα!

Η προηγούμενη χρονιά ήταν περίεργη. Όντως μπορώ να πω ότι την αισθάνομαι σαν την πιο περίεργη της ζωής μου. Έγιναν πάρα πολλά καλά, κακά, αλλά και ανέλπιστα, παρόλο που ξεκίνησε εντελώς δυσοίωνα… Μα εντελώς ένα πράγμα…

Το 33 μπήκε τόσο άσχημα... τόση μαυρίλα δεν είχα νοιώσει ποτέ μου...

Το 34 ξεκινά ευοίωνα. Ας φέρει λοιπόν σε εμένα ότι επιθυμώ και το ίδιο εύχομαι και για όλους σας.

Σαββατογεννημένος.. τα 'χω καλά και με τον ΑποΚάτω, μάλλον την χρειάζεστε την ευχή μου!

Εγώ το βράδυ θα το κάψω στην ΠάνωΠόληΜου!
Ναι ναι, σας σπάω ακόμα μια φορά τα νεύρα και πάω για ακόμα μια φορά φθινοπωρινές διακοπούλες!

Μόλις τώρα μπήκα στο 34το έτος της ζωής μου.

13 σχόλια:

  1. Ευχές και ευχές και ευχές!
    Οι επιθυμίες σου να ανθίσουν
    μέσα σου και γύρω σου .

    Και πάλι χρονια πολλααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σήμερα παιδιά γιορτάζει,
    ολοι γύρω του ελάτε,
    το μικρό του το γλυκάκι,
    να το κόψει να το φάτε!

    χιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ, ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ Η ΑΛΕΠΟΥΔΙΤΣΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεννέθλια, γεννέθλια
    για όλους κάθε χρόνο
    η ίδια είανι η γιορτή τα χρόνια αλλάζουν μόνο
    γεννέθλια γεννέθλια
    φίλε μας να ζήσεις
    όλοι σου ευχόμαστε να τα εκατοστήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας.
    Αν και έχω την υποψία ότι δεν μου πάει η συγκεκριμένη μέρα τον τελευταίο καιρό... Τέλος πάντων...
    Νά 'στε καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαπι, χάπι, ΧαααάάάΑΑΑΑΠΙ μπερθντεϊ ξανά !!!
    :-)
    Η μέρα μια χαρά θα εξελιχθεί, θα το δεις. Μην παραπονιέσαι συνέχεια ... χι χι χι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ ευχαριστώ ξανά και ξανά και ξανά και αντεύχομαι τα καλύτερα σε όλους.

    KV βγάλ' την σκούφια σου και βάρα μας!!! :p

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ο σχολιασμός μιας διαπίστωσης αποτελεί παράπονο.....

    Τεσπα...

    ΠάνωΠόλη σού 'ρχομαιαιαιαι... μαζί με την αλεπουδίτσα μου!!!!

    ΥΓ: τουλάχιστον για 4 μέρες δεν θα ξανατσακωθώ με τον ΝΚ.. Ω τί ευτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παρακαλώ να στρωθεί ερυθρός τάπητας και να γυαλιθούν τα χάλκινα δια την υποδοχήν.... οβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ τις ευχές στις έδωσα στο προηγούμενο πόστ.. Τώρα όμως ΘΕΛΩ
    1) Εντυπώσεις απο την πρώτη μέρα του 34 έτους σου
    2) Εντυπώσεις απο τα γλέντια
    3) Γλυκάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια καλυτερότερα και όλα τα καλά να σου έρχονται όσο πιο απρόσμενα γίνεται ;) ε στείλε τους χαιρετισμούς μου στην Πάνω Πόλη... και μην ξεχνάς όπως σου είπα είμαστε φύγε συ έλα συ... όσο αφορά την Πάνω Πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και μια πρόταση αν έχεις χρόνο στην Πάνω Πόλη για βόλτες πολύ κοντά είναι ο Παλιός Άγιος Παντελεήμονας όπου είναι ό,τι πρέπει για βόλτα, φαγητό και κρασί ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόοοονια Πολλάαααα!
    Για ένα φανταστικό 34ο έτος-το καλύτερο όλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σε χαιρομαστε Νταρθιιρ και να σε χαιρονται οσοι αγαπάς και σε αγαπάνε. Όλα να παίρνουν τον δρόμο που θα σου φέρνει χαμόγελο στα χείλη! Χρόνια πολλά, καλά και όπως τα επιθυμείς!

    Φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...