Παρασκευή 31 Μαρτίου 2006

Φίλε Οβελίξ…

Τελικά, ακόμα και μετά από 2060 χρόνια, τα menhir έχουν πέραση. Μια αλλαγή σπιτιού αρκούσε για την αγαπητή μας KV για να καταφέρει να τα επαναφέρει στην μόδα. Η CD ζητά απεγνωσμένα το δικό της menhir και σε λίγο όλος ο κόσμος θα θέλει το menhir του. Από πλατείες, πάρκα, κήπους, μέχρι και το Κολοσσαίο θα το κατακλύσουμε με menhirs! Σε λίγο όλοι θα κυκλοφορούν με ένα menhir μπρελόκ, θα το βγάλουμε σε σουγια, σε νυχοκόπτη, αλλά ακόμα περισσότερο σκεφτόμαστε να λανσάρουμε την φοβερή ιδέα που είχες από τότε: Ένα menhir οδοστρωτήρ! Για την ώρα λοιπόν, και για να ικανοποιήσω την ζήλεια της CD, θα παραδώσω ακόμα ένα menhir. Εσύ συνέχισε την δουλειά στα λατομεία!

Ο φίλος σου,
Darthiir the Abban.

23 σχόλια:

  1. Καλησπέρες και Σαλάμια Αλέκου!!!

    Αφιερώνω στον αξιότιμο Καμηλοκαβάλαρο και στην Σίντι Κούκλα το ακόλουθο άσμα (από το "Οβελίξ και σία"):

    Τι να σας κάνει ο ανελκυστήρ
    όταν δεν έχετε μενίρ;;;
    Μενίρ, μενίρ
    της ζωής σας ο σωτήρ
    Μενίρ, μενίρ, μενίιιιιιιρ!!!!!!!!


    Σ;))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/3/06 8:43 π.μ.

    εγω προσθετω το χορευτικο στο αποπανου τραγουδι και συμπληρωνεται ετσι η εικονα...

    Για περισσοτερες πληροφοριες και κρατησεις για το κεντρο στο οποιο εμφανιζομεθα ως ντουετο εγω και ο μαυρος γατος, παρακαλω επικοινωνηστε με Darth..

    (ειναι ο μανατζερ μας)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωπα της!! αλα της!!! α, ρε γλεντια!!!
    οοολα καλα ρε αδελφουλα αλλα ο μανατζερης τι μερος του λογου ειναι?....
    γιατι θελω κι εγω εναν για τις καλοκαιρινες μου εμφανισεις!!!!....
    ;PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωωωωωωωω!

    Ευχαριστώ, ε υ χ α ρ ι σ τ ώ, Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω!!!!

    Το όνειρο μιας ζωής γίνεται πραγματικότητα, χάρη στον Νταρθ!!!

    Βαθειά συγκινημένη, καβαλάω το μενίρ μου και εκτοξεύομαι στο αχανές διάστημα, υπό τους ήχους του λαλά του μαυρόγατου και τα λικνίσματα του φιδίσιου κορμιού της Μοργκάνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμένα συνεχίζουν να μου φαίνονται πρόστυχα πάντως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριλίνα ΕΙΝΑΙ..
    Εξ ου και το καβάλημα!
    :ppppppppppppppppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος31/3/06 11:46 π.μ.

    μισο....

    εφυγε η κοικουμπα μου απο το λικνισμα και ηρθε στα μουτρα ανυποψιαστου θαμωνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπορώ να έχω ένα για το γραφείο μου παρακαλώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αφηστε τον ανθρωπο ησυχο καλε ουλοι σας!!! δεν τα φτιαχνει αυτος!!! απλος μεταπωλητης ειναι...
    αμα πια....
    ;PPP

    -παρακαλω θα ηθελα δυο! το ενα με ροζ λελουδακια και το αλλο με μπλε πεταλουδιτσες!!!....-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ;-))))

    [Darth καλέ μου: κόλπο έπιασε stop, κατέθεσε πατέντα stop, we are in business stop! Ανοίγω λογαριασμό stop]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά έχω χάσει πολλά επεισόδεια τελευταία...
    (κακό πράγμα η δουλειά)
    πάντως, θέλω και γω το προσωπικό μου μενίρ,
    έτσι κομψό και λιτό που είναι,
    θαναι ότι πρέπει να στολίζει μια γωνιά στο σαλόνι μου....

    αλλά για κάτι τόσο τρέντυ,
    ποιος ξέρει πόσο θα ζητάτε ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Darth! τρέχα, τρέχα σου λέω!

    η ΚV! ...άπαιχτη!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. [ Μην ανησυχείτε κορίτσια...
    Όλα έχουν γίνει...
    Και η πατέντα έχει κατατεθεί...
    Και τα δικαιώματα έχουν εξασφαλισθεί...
    Τα πάντα...
    Κανείς πλέον δεν έχει δικαίωμα να εμπορευτεί menhir χωρίς να μας δώσει ποσοστά... ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα εισαγετε και την μετοχη στο χρηματιστηριο?..... καταλαβα! βαρυ χαρτι.... ε, ρε γλεντια!!!!!!
    ;PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε νομάρχα μας!

    Για εσάς φυσικά έχουμε ένα εκπληκτικό menhir δώρο για τον κήπο σας!

    [Φυσικά θα μας προτιμήσετε για τον νέο διάκοσμο του πάρκου της ΧΑΝΘ...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κύριε Νομάρχα, με χαρά να σας στείλουμε ΠΡΟΣΦΟΡΑ για να διακοσμήσετε την νομαρχία σας με ένα σύμβολο status. {Μπορούμε να σμιλέψουμε (whow) και την προτομή σας στο menhir}

    [Συνέταιρε, μην την ρίξουμε έξω την επιχείρηση ... ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. [Μα καλά βρε συνέταιρε.. θα δώσουμε ένα δωράκι και θα πάρουμε ολόκληρη σύμβαση για να φτιάξουμε 2-3 δρουϊδικούς κύκλος στην ΧΑΝΘ κι εσύ φωνάζεις;;;;]

    Έχουμε δυό τρία καλά σε φα-μωβ Αλ μου :pppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εγώ θα προτιμήσω το κλασσικό φα-γκρί...
    ε να μην πέσει και απο τη μόδα του χρόνου και δεν ξέρω τι να το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. (έχω ειδοποιηθεί επισήμως ότι συμμετέχω και εγώ στην επιχείρηση)

    Εδώ τα καλά μενίιιιρρρ...
    ό,τι ζητήσετε σας το φτιάχνουμε...

    Να(!) το νέο status symbol! ένα μενίρ!
    ναι κύριοι! μπορούμε να κάνουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ για εσάς!

    ΥΓ: και σιζπηζάκι, και σικοκκινάκι, και φα-γκρι, και με πουά βουλίτσες, ΚΑΙ με γεύση σοκολάτας!
    ναι..είναι πραγματικότητα ;-pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος31/3/06 3:05 μ.μ.

    ενα σουβλακι πιτα γυρο, παρακαλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος31/3/06 3:29 μ.μ.

    Προσοχή μόνο στο kit "Φτιάξτο μόνος σου!" με σφυρί και καλέμι επαγγελματικών προδιαγραφών και πλήρες manual οδηγιών για τον αρχάριο.

    χιχιχιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...