Τρίτη 21 Μαρτίου 2006

Καλή άνοιξη!

Μπήκε και πραγματικά η εποχή της άνοιξης. Είπε κι ο καιρός ν’ αλλάξει και να μας δείξει το «καλό» του πρόσωπο. Με το που άνοιξα το παντζούρι, ο αέρας ήταν διαφορετικός. Ήταν πιο ζεστός, ο ουρανός ήταν καταγάλανος χωρίς σύννεφα και ο ήλιος έλαμπε. Γυρίσαμε λοιπόν τον διακόπτη και μπήκαμε στην άνοιξη. Ε ως γνωστών θ’ ανθίσουν τα λουλουδάκια (όλων των ειδών), θ’ αρχίσουν να πεταρίζουν οι πεταλουδίτσες (όλων των ειδών επίσης), θα ζεστάνει ο καιρός, θα ελαττωθεί η ήδη πολύ χαμηλή (με το μικροσκόπιο την ψάχνουμε) διάθεση για δουλειά και θ’ αρχίσουμε να επιδιδόμαστε στα καλοκαιρινά σπορ (όλων των ειδών, με ιδιαίτερη έμφαση στα θαλάσσια, αλλά μια προτίμηση στο ευγενές σπορ του τάβλι, συνοδευόμενου από ουζάκι και θαλασσινό φλοίσβο και όλα τα υπόλοιπα που μπορεί να φανταστεί το μάτι σας τριγύρω….)
Για την ώρα βέβαια όλα αυτά παραμένουν μια παραίσθηση (πολύ ζωντανή είναι η αλήθεια, αφού πριν λίγο πήγα να βουτήξω στην θάλασσα και έπεσα μέσα στο λουτρό θερμοστάτησης) και εμείς βρισκόμαστε ακόμα μέσα στο γραφείο μας κοιτώντας με βλέμμα απλανές τον απέναντι τοίχο (ή το μόνιτορ αν προτιμάτε, με desktop ένα καλοκαιρινό τοπίο – εγώ έχω μια αλεπουδίτσα, με φουντωτή ουρά και σπιρτόζικο βλέμα, με φόντο το Μπούρτζι… που βρέθηκε τώρα αλεπού μέσα στο Παλαμήδι είναι άλλο θέμα…) και κάπου στο background ακούγεται ο ήχος από τον φλοίσβο που μας προσφέρει καθημερινά το χνουδάκι
Αλλά σε τελευταία ανάλυση, όπως πολύ σωστά έχει πει ένας παλιός γνωστός, η πραγματικότητα είναι μια παραίσθηση λόγω ελλείψεως αλκοόλ, και επειδή ανέβηκε μάλλον η περιεκτικότητα του αλκοόλ μου σε αίμα, όταν έπεσα μέσα στο λουτρό, λέω να ρίξω ένα ουισκάκι μπας και ξυπνήσω. Άλλωστε η βδομάδα θα είναι χαλλλαρή. Ο ΝΚ είναι Γαλλία, και λέει σε άλλους τα ευτράπελά του (αυτά τα διαλλείματα είναι που με κρατάνε ζωντανό), και έτσι δεν έχω να σκέφτομαι τι καινούργιο τούβλο θα μου πετάξει σήμερα, τα deadlines μου πάνε μια χαρά (αφού τώρα τελευταία ορισμένοι φροντίζουν να με αντιγράψουν), δύο paperάκια είναι έτοιμα, φρεσκοψημένα, προς αποστολή, οπότε κι εγώ έχω την πολυτέλεια να χαλλλαρώσω και να κάνω και κανά μπανάκι σε πραγματική θάλασσα… Αν και συνήθως το πρώτο μου μπάνιο το κάνω την πρωτομαγιά… χμμμ να πρωτοτυπήσω φέτος ή θα πέσω σε κανά κρεβάτι; Θα δω, θα δω….

Και επειδή το κοντινότερο (σε διακοπές) πράγμα που μπορώ να κάνω αυτή την στιγμή είναι να πάω μια βόλτα στο «δάσος» μας, ε σας αφήνω στο γραφείο σας και πάω την βόλτα μου.


Κόψατε φλέβα; Όχι ακόμα; Γιατί εγώ κοντεύω…

17 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/3/06 12:07 μ.μ.

    ......που τη βρισκεις τοση χαρα ρε αθλιο πλασμα?

    σε καζανι LSD επεσες οταν ησουν μικρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άνοιξη μπήκε καλέ μας, όχι καλοκαίρι. ηρεμειστε... υπάρχει καιρός για θάλασσα και τάβλι. τώρα απλά, λουλουδάκια, πεταλουδίτσες, μελισσάκια (=Ρ), αισιοδοξία, ..αλλεργιες και μυρωδιά άνοιξης στον αέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαλιστα!
    τωρα βαρια να μας επεσε η ομελετα δεν το κοβω αρα θα συμφωνησω με την morgana!....
    μπουχαχαχα.....
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα paperakia που έχεις έτοιμα μήπως είναι wallpapers γιατί έλεγα και εγώ να αλλάξω το δικό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζουλεύετε μωρά μου;

    wallpapers δεν είναι, αλλά ελπίζω να μην καταλήξουν ταπετσαρία σε τοίχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Λαμπρούκο, cool wall papers στο Kukuxumusu (σοβαρολογώ)

    @Καμηλιέρη ... πολύ χαλαρό σε βρίσκω ... και ανοιξιάτικο ... και θετικό [όχι ακριβώς θετικό-θετικό, αλλά όχι όσο γκρινιασμένο σε έχουμε συνηθίσει ;-) ] είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις ξεχάσει κάτι ???? Για κοίτα την λίστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος21/3/06 1:41 μ.μ.

    ώχου....λαμπρούκο...ντροπή!!

    και προτείνεις δηλαδή να αλλάξει την αλεπουδίσια φατσούλα μου από το wallpaper????

    κλαπς! :’(
    ουαααααα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/3/06 1:43 μ.μ.

    ...το ταξίδι στην Pretend ίσως αγάπη μου;;;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν σε αναγνωρίζω Ντάρθ, που είναι η γκρίνια, που είναι το πεσμένο κέφι και η πρωϊνή μουρτζουφλιά? Εφαγες βλέπω καλή τούμπα στο μπάνιο, καλή κουτουλιά και έγινες άλλος άνθρωπος..
    Οταν έλειπε παλιά ο διευθυντικός γάτος απο το γραφείο πηγαίναμε όλες κομμωτήριο..για σένα όμως δύσκολο το βλέπω, είτε πάς, είτε δεν πάς δεν θα φαίνεται το χτένισμα κάτω απο το φερετζέ..

    ΑΑΑΑ! ΜΗΗΗΗ κάνεις βουτιά στην κρύα θάλασσα, θα σου φύνει η νέα διαθεσούλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην ξεγελιέστε...
    Η αϋπνία έπιασε κόκκινο και χτες βράδυ και η διάθεση για δουλειά έχει πάει σε αρνητικές τιμές...

    Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπήκε η άνοιξη, ούτε σημαίνει ότι δεν κάθομαι με τις ώρες να κοιτάζω το bg μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνο δύο λέξεις έχω να σου πω:

    ΜΕΙΟΝ ΔΕΚΑ
    ΜΕΙΟΝ ΔΕΚΑ
    ΜΕΙΟΝ ΔΕΚΑ

    Τόσο έχουμε εδώ. Να μην ακούσω τίποτα άλλο για άνοιξη και λοιπές αηδίες μέχρι τον Ιούνη, τουλάχιστον.
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή άνοιξη και σε σας αγαπητέ-ή darthiir.

    Υ.Γ. Πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κόψαμε φλέβα και τώρα είμαστε στο στάδιο του χαρακιρίου.

    @#$%^&#@$$#@%@^%$%^&&*

    ουχμ καλησπέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος22/3/06 8:54 π.μ.

    μειον δεκα
    μειον δεκα
    μειον δεκα

    οχι! δεν ειναι οι θερμοκρασιες.
    ειναι η βαθμολογια σου κακο νινι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντως εδώ σε 5 ώρες έγινε η άνοιξη χειμώνας.!!Σηκωσαμε και γιακάδες!Να δώ τι παρέλαση θα γίνει αύριο!μπρρρ...!Τζάμπα χάρηκα πως ο χειμώνας έφυγε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...