Τρίτη 7 Μαρτίου 2006

Ααααχχχχ

Κοιμήθηκα. Ναι. Τα τελευταία δύο βράδια κατάφερα και αποκοίμισα το συνειδητό μου. Εξίμισι με επτά ωρίτσες κανονικού ύπνου και επιτέλους μπορώ να αντικρύσω τον ήλιο! (Είχα αρχίσει ν’ ανησυχώ ότι όντως βρικολακιάζω…) Η μετάβασή μου στο «ανώτερο επίπεδο» διεκόπη. (Να 'σαι καλά βρε αλεπουδίτσα μου) Δεν με χαλάει καθόλου, καλή παρέα οι παλιάτσοι αλλά προτιμώ να μην τους βλέπω συχνά! (Άσε που η δική σου είναι καλύτερη...)

Μας τελείωσαν και οι απόκριες… Του χρόνου πάλι. Άντε σε 40 μέρες Πάσχα… KV θα επιδοθούμε σε άλλο «εποχιακό» blog ή θα χαλαρώσουμε; (Δεν είδα ιδιαίτερη κίνηση στο τελευταίο από μέρους σου… αυτά τα deadline σου σε χαλάνε… Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει κάθε φορά να τρέχεις να τα πιάσεις…) Λοιπόν, νηστεία και προσευχή όλοι μαζι (χιούμορους), μπας και μπορέσουμε ν' αγοράσουμε τον Πασχαλινό Οβελία!

Καιρός ανοιξιάτικος. Προμηνύονται βροχές… Θα χιονίσει στην Πάρνηθα (!!!;;;!!!). Είπαμε Μάρτης γδάρτης αλλά μην το παρακάνουμε κι όλας! Πολλές άσπρες μέρες είδαμε φέτος! Ακούστηκε ότι ο Κωστάκης προβληματίστηκε με το τελευταίο γκάλοπ και αποφάσισε να εφαρμόσει πιο «δεξιά» πολιτική… (;;;!!!;;;). Ήμαρτον, όχι άλλο κάρβουνο…(Ααα τώρα το 'πιασα.. παρήγγειλε το χίονι από την Β.Ε. για να σκεπάσει το κάρβουνο...) Ο Γιωργάκης δε, θα δημοσιεύσει την μαύρη βίβλο της διετίας. Βρε καρντάσι, δεν βοηθάς λέω 'γω να ξελασπώσουμε αντί να κοκκορομαχείς; (καλά, αυτό παέι και στους δύο, και στους τρείς, και στους... ουφ.. σε όλους, βερέθηκα να μετράω, αλλά λέμε τώρα...) Μεξικάνικη αρένα έχουμε καταντήσει... (αμέρικαν μπαρ θα έλεγα, αλλά εκεί δεν κάνουν κοκκορομαχίες, κάνουν τσαμπουκαλομαχίες...)

Ωραίος ο Καπότε. Το άξιζε το όσκαρ. Τόσο καλή ερμηνία είχα να δώ από το as good as it gets. Αλλά αναρωτιέμαι, ηθικά τα'χε καλά με τον εαυτό του; Μάλλον όχι απ' ότι φαίνεται στο τέλος του έργου. Ευτυχώς γιατί θα άρχιζα ν' αναρωτιέμαι τί πρότυπα δίνει το έργο... (Αν και αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στο «δεν είμαι καλά γιατί σπάστηκα να περιμένω», ή «δεν είμαι καλά γι' αυτό που έκανα»...) Ανεξαρτήτως αν έσφαλαν, δεν αξίζει να παίζεις με το κεφάλι τους και την ψυχική τους υγεία...

Μιας και ερωτήθην, τα (νέα) φιντάνια μου στο προηγούμενο μάθημα αποφάσισαν ότι είναι κουρασμένα (προφανώς) από την εξεταστική και δεν ήρθαν! Οπότε εγώ τώρα θα θεωρήσω ότι παρέδωσα το πρώτο κεφάλαιο (τι ωραίο και άνετο μάθημα, χωρίς απορίες και φασαρίες) και θα συνεχίσω στο δεύτερο. (χιχιχι )

Άντε, καλή Σαρακοστή να ’χουμε…
[Προφανώς Ιώβ μου, την επιβάλει και αυτή, αδειάζοντας τα πορτοφόλια μας, για να ξεχρεώσει εντελώς!!!]

26 σχόλια:

  1. τζα! καλημερουδιααα!!!
    πρωινος πρωινος βλεπω...
    αντε γιατι μου λειψε το διαδυκτιακο κουτσομπολιο...
    (αξεχαστο θα με μεινει...σε λεω!!!)
    οσο για τα oskar ουδεν σχολιο...
    για την πολιτικη αναλυση, επισης...
    αλλα για την "προβιβαση" μου, thanks...
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μονο?
    αχ! τι τα θελω τετοια πραματα σ' αυτην την ηλικια?
    μπορεις να με πεις?...
    και δεν γκρινιαζω!.....ασχετο!....
    ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά ξυπνητούρια !!!!! Να πω ότι είσαι κακός με τα φυντάνια σου ή θα είναι περιττό ;;;;; ;-)

    [Δες στο απόκριες το Χτεσινό ποστ ... Σόρυ για την μικρή συμμετοχή αλλά προσπάθησα !!! from now on less deadlines, ... I think!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρες καλημέρες!!!!!
    :-))))))))))

    Xαίρομαι ιδιαίτερα για τις ώρες ύπνου σου, δεν χαίρομαι για τα φυντάνια, που θα έχουν να σε αντιμετώπισουν τις επόμενες μέρες
    :-), ωραίος Ο Καπότε, όμορφο να έχεις να περιμένεις Πάσχα, όμορφα που ο Μάρτης δεν έχει ακόμα και πολύ (τι είναι 23 μερούλες)
    και τέλος ωραία που η εβδομάδα έχει 4 εργάσιμες.

    Φιλιά πολλά :-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και η μία από τις 4 έχει ήδη περάσει!!!
    Εγώ φταίω πάλι, έτσι KVούλα;;; Ναι ναι... εγώ φταίω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/3/06 12:57 μ.μ.

    οχι και κακος ο Νταχτιντιρ μας!

    Λιγουλακι στριμμενο να τον πω?
    οχι! οχι! δε θα το πω...

    δε θα βγαλω εγω κακια κουβεντα απο το στομα μου για αυτον το αθλιο!

    οχι!

    jamais!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/3/06 12:57 μ.μ.

    καλη Σαρακοστη βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού κοιμήθηκες και ξεκουράστηκες ΜΠΡΑΒΟ. Ολα τ΄αλλα τα βλέπεις αλλιώς όντας ξεκούραστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαχαααααααααααα
    να ενας λόγος να βάλω links!

    o ... Νταχτιντιρ μας!
    χαχαχαχαχαααααααααααα
    χαχαχαχαχαααααααααααα
    χαχαχαχαχαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος7/3/06 3:02 μ.μ.

    ευχαριστω!

    ευχαριστω φιλτατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γέλασες μπαρμπουνάκι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος7/3/06 3:42 μ.μ.

    πολλλλλλλυ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. o ... Νταχτιντιρ μας!
    χαχαχαχαχαααααααααααα χαχαχαχαχααααααααα
    χαχαχαχαχααααααααααααχαχαχαχαχαααααααα
    χαχαχαχαχαααααααααααα χαχαχαχαχαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Μορφέας ήρθε μαζί με την καμήλα του;;;; (φλασιά).

    Και αν ναι, η αλεπουδίτσα πως άντεξε στο ίδιο κρεββάτι;;;

    Σας φιλώ. Πάω να δουλέψω τώρα :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θες να σου υπενθυμίσω ποιός είναι αυτός που γελάει καλύτερα KV μου;

    [Ομολογώ ότι δεν μπορώ να φανταστώ τον Μορφέα πάνω σε καμήλα....]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος7/3/06 4:42 μ.μ.

    ...Darthiiiiiirrrr...
    δεν θα μου φέρεις ποτέ την καμήλα στο κρεβάτι, εεεεεεεεεεε;;;;;;;;

    Φιλάκια χνούδι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος7/3/06 4:53 μ.μ.

    ΚV μου...λες το....Νταχτιντιρ να είναι καλύτερο από το Nemo;;; ;-)

    Γεια σου Μorganaaaaaa.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νταχτιντιρ δαγκωτό!
    Καλησπέρα Αλεπουδίτσα, πότε έρχεστε;;; Έχουμε shopping να κάνουμε, να αφήσουμε και τον Νταχτιντιρ-άκο να κάνει την δουλειά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το μπαρμπουνάκι θέλει μπυρίτσα και το κορίτσι θάλασσα...
    Όταν αποφασίσει για την pretend τότε θα φάμε μπαρμπουνάκι aldent...

    Τί ακριβώς να την κάνω την καμήλα στο κρεβάτι;;; Να κάνουμε τσουλίθρα στις καμπούρες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος7/3/06 5:12 μ.μ.

    Καλησπέρα!!
    μμμ...ο Νταχτιντιρ στο σπίτι και εμείς για shopping therapy...Μου αρέσειιιιιιιιι!!

    βέβαια θα αναγκαστούμε να σε επισκεφτούμε από το Φθινόπωρο και μετά...

    το πρόγραμμα μέχρι το καλοκαίρι είναι γεμάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. And he is baaaack!

    Χαίρομαι που αισθάνεσαι καλύτερα!
    Νταχτιντίρ!
    Χαχαχαχα!
    :-ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος7/3/06 9:36 μ.μ.

    Darthiir, σ' ευχαριστώ για τη διαφήμιση του μπλογκ μου....!
    Να είσαι καλά μαζί με την Αλεπουδίτσα σου....:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φιλιά γλυκειά αλεπουδίτσα (τι όμορφο αυτό. Οταν το πρωτοδιάβασα τρελλάθηκα).

    Τον Darth δεν τον ενοχλούμε. Κάνει τσουλήθρα τώρα. :-)))))

    Kvούλα (Μαμαλάκης κατάντησα με τα υποκοριστικά μου). Φιλιά βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος8/3/06 8:54 π.μ.

    ...ηταν παιδι μου να μη σου φορεσω το ονομα......


    Κανεις αλλος ψαχνει για υποκοριστικο?????


    φιλουρες και καλημερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος8/3/06 9:56 π.μ.

    Καλημερούδια σε όλους!! :-)))

    Ιωβ, ευχαριστούμε και αντευχόμαστε!! :-)

    Νονά;;;;; καλά, ε! μιλάμε για ΤΗΝ επιλογή υποκοριστικού... εύγε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...