Τετάρτη 22 Μαρτίου 2006

Μέρα ήταν, πέρασε…;;;

Πάνω που είπαμε ότι έκανε το θαύμα του και γύρισε το διακόπτη, την επόμενη, πάλι μουντάδα μόλις άνοιξα το παράθυρο. Γιατί εεε; Γιατί;;; Πώς θα ευχαριστήσω εγώ την KVούλα μας τώρα που περίμενε να διαβάσει πάλι για πεταλουδίτσες και μελισούλες και όλα τα καλά της άνοιξης (γερά σύντεκνε, όλα εύκολα κι απλά είναι... κάνε κι εσύ ένα post μπορείς... - φιλική χειρονομία, δώρο του καταστήματος :p), όταν εσύ μου έχεις κάνει ασπρο-γκρί όλον τον καταγάλανο Αττικό ουρανό;;; Ε;;;;

(Άσπρο – μαύρο, όνειρα κάνω, πως θα σε ξαναδώ… Που το θυμήθηκα τώρα αυτό;;;)

Και πάνω που έλεγα ότι θα κάνω «ανοιξιάτικο» ταξίδι σήμερα, πάλι στην μουντάδα το κόβω. Είναι που είναι βαρετό το συνεχές πέρα-δώθε Αθήνα-Ψαχνά (το έχω κάνει κάτι σε Κολιάτσου-Παγκράτι ένα πράμα), άμα δεν το δεις σαν εκδρομή σου σπάει τα νεύρα… Κι εγώ που χάρηκα τι θα κάνω τώρα; ΟΥΦ. Ντά κακέ καιρέ…
Οπότε την πατήσαμε γιατί οι πεταλούδες δεν βγήκαν σήμερα στο δάσος μας κι έτσι δεν τις είδα για να με πιάσει ξανά ανοιξιάτικος οίστρος…

Πέραν τούτου λοιπόν, ας επιστρέψω στην «γκρίνια» - κατά του KVίιου ορισμού φυσικά και όχι του Φυτράκιου. Άκουσα σήμερα το πρωί τον Γιακουμάτο να δηλώνει ότι η κυβέρνηση δεν έχει πραγματοποιήσει ακόμα όσα έλεγε (!!! Φτου μη σε ματιάσω!!!) και αν δεν τα πραγματοποιήσει μέχρι το τέλος της τετραετίας δεν πρέπει να ξαναβγεί κυβέρνηση. Τον παρακαλώ πολύ να το επαναλάβει το τελευταίο βράδυ πριν τις εκλογές. Λέτε; Μπα ε;

……………

Ουφ.. Αυτά… Μόλις τελείωσε (τώρα) το «Μέθυσ’ απόψε το κορίτσι μου» στο ραδιόφωνο… (επί 3 λεπτά είχα πάρει πάλι το βλέμμα γελάδας, με μαργαρίτα στο στόμα, και κοιτούσα το Μπούρτζι…). Ροδοκόκκινο μαγουλάκι, γλαρωμένο βλέμμα… Ωραία πράματα…

Άντε.. Μπήκε χτες η άνοιξη… Πρέπει να ξεχυθούμε στις εξοχές… Άντε λέω… Αφήστε την σπαρίλα… Πάμε ντεεεεεε…

14 σχόλια:

  1. Συγγνώμη, αλλά συγγνώμη! Ψαχνά? Τι Ψαχνά? Ψαχνά Ευβοίας σα να λέμε? και το Menzoberanzan????? Φύκι για μετεξωτή κορδέλα?? Δηλαδή δεν είσαι ψηλός, μελαχροινός, αινιγματικός βεδουίνος????

    Αίσχος! Μόνο αυτό λέω: αίσχος αίσχιστον!

    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μην ξεχνάμε... το δικό μου post καταχωρήθηκε στις 12:08!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι αλλά είναι μικρότερο και δεν έκανες τόση ώρα να το γράψεις, ούτε περίμενες στο ενδιάμεσο να τελειώσει ένα τραγούδι.... :p

    compodoll μου, κάπως πρέπει να κρύβομαι ο Σεΐχης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερουδια και απο μενα!
    doll μην μου παθεις και τιποτα!... καλα και συ ρε ψυχη, πως σχηματισες τετοια εικονα για τον κο darth?... ασχετο!....
    κε darth ερχομαι και σε σας! οχι που θα σας αφηνα ετσι!... ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ?... ή μου φαινεται?
    τρεχω στην kv να το σφυριξω κλεφτικα να σας πω εγω!....
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Darthiirako, είπες Ψαχνά; :)))))

    Αχ πατρίδα! (τα μισά μου γονίδια, τα μητρικά, έρχονται από εκεί!!!!)

    Οπότε όταν κόψεις μια βόλτα από εκεί το καλοκαίρι, ξέρεις σε ποιον θα σφυρίξεις για καφέ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όσο για τον καιρό, η πρώτη φράση μου σήμερα κάνοντας πέρα την κουρτίνα ήταν "Τι σκατά;!;"

    Όλα λευκά πάλι, όλα λευκα και μουντάδα!
    Τα νεύρα μου, τα χάπια μου κι ένα αεροπλάνο να φύγω! (το αυτοκίνητο δεν αρκεί για να βρεθώ σε νότια μέρη, η χώρα αυτή είναι αχανής :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/3/06 3:58 μ.μ.

    ...''βλεμμα αγελαδας με μαργαριτα στο στομα..''

    ....εχεις δοκιμασει το βλεμμα γκαμηλας με παστουρμα στο στομα?

    μπορει να σου πηγαινει καλυτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου" πρωΐ πρωΐ βρε Darth;;; βαρύ και καταγάλανος να ήταν ό ουρανός σας -σαν τον δικό μας :-p - πως να μην γκρινιάξεις ΠΑΛΙ με το δίκιο σου!

    Καλή βόλτα (τι είναι τα Ψαχνά;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααα! Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή! Ένα γιατρό ρε παιδιά, γρήγορα, τον χάνουμε!!

    Σε λίγο σε βλέπω να ανεβαίνεις την Πάρνηθα τραγουδώντας The hills are aliiiiiive with the sound of muuuuuusic

    Ντυμένος καλόγρια, χμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλω κι εγώ βόλτα στην εξοχή.

    Αντ΄αυτού κάθομαι με μια λάμπα γραφείου και κλειστά παντζούρια στο γραφείο σε μια χώρα που η άνοιξη δύσκολα φεύγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερουδια!
    θα σε στεναχωρησω ομως αγαπητε!
    η χθεσινη μερα? ναιιιι....περασε!!!!
    και αλλη μερα ξημερωσε....
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/3/06 10:13 π.μ.

    αίντε!

    η δεποινις αποπανω εχει δικιο.....

    ξυπνα και ξεκινα ποσταρισμα τεμπελη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ξεχύνομαι φίλε μου λοιπόν πάω Θεσσαλονίκη και από κει όπου προκύψει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος27/3/06 9:22 π.μ.

    ...ταπ ταπ ταπ....θα περιμενω πολυ ακομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...