Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2006

ΚΕΠ

Κέντρα εξυπηρέτησης ή απλά κέντρα ενημέρωσης πολιτών;

Τελευταία δοσοληψία μου με τα κέντρα αυτά ήταν πριν από 2ετία, όπου χρειάστηκα ανανέωση διαβατηρίου, ποινικό μητρώο (γνωστό ρεμάλι της Φωκίωνος) και πιστοποιητικό στρατολογίας. Με μεγάλη μου χαρά ανακάλυψα ότι μέσα σε 5 λεπτά είχα κάνει τις αιτήσεις και μετά δύο εβδομάδες όλα τα χαρτιά μου ήταν έτοιμα και τα πήρα και μάλιστα μου επικύρωσαν όλα τα υπόλοιπα δικαιολογητικά που είχα μαζί μου! Ο ποία χαρά, επιτέλους σταμάτησε η κρατική γραφειοκρατία να ταλαιπωρεί τον έλληνα πολίτη!

Σήμερα λοιπόν αποφάσισα κι εγώ να πάω να επικυρώσω ένα σετάκι από βεβαιώσεις και δημόσια έγγραφα που χρειαζόμουν. Τα ίδια με αυτά που είχα επικυρώσει την προηγούμενη φορά. Μπαίνω χαρούμενος μέσα, σίγουρος ότι σε πέντε λεπτάκια θα έχω ξεμπλέξει. Μετά από 10 λεπτάκια φυσικά βγήκα, αλλά όχι Έλλην, αλλά Τούρκος πολίτης. Διότι Τούρκος έγινα. Και ευτυχώς που είχα αφήσει την χαντζάρα στην καμήλα γιατί αλλιώς θα έβγαινα και ματωμένος Τούρκος με τα κεφάλια που θα είχα πάρει.

Διότι: Την τάδε βεβαίωση δεν μπορούμε να την επικυρώσουμε εμείς λόγω της εγκυκλίου τάδε που μας ήρθε, την δείνα βεβαίωση δεν μπορούμε να την επικυρώσουμε εμείς λόγω της άλλης εγκυκλίου. Αυτό; Α αυτό δεν επικυρώνεται από εμάς, αφορά τον ελληνικό στρατό. Εκείνο; Ούτε εκείνο γιατί πρέπει να το επικυρώσει μόνο η ιδία αρχή. Δεν μπορώ να πω, μου κατέβασε ΟΛΕΣ τις φετινές εγκυκλίους της ελληνικής κυβερνήσεως που αποδεικνύουν ότι απλά δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου γιατί πρέπει να απευθυνθώ σε υπηρεσίες από τον Σκαραμαγκά μέχρι την Θεσσαλονίκη… Τυχαία μαθαίνω από την αλεπουδίτσα ότι η έκδοση διαβατηρίων και οι ανανεώσεις τους δεν γίνονται πλέον στα ΚΕΠ, αλλά στα επί τόπου αστυνομικά τμήματα, όπου βέβαια είναι μια ολόκληρη διαδικασία (που μάλλον την οφείλουμε στα μιάσματα της ανθρωπότητας που αναφέρονται με τον όρο αμερικανική ηγεσία… μην χάσουμε και δεν εναρμονιστούμε με τους ουτιδανούς που μόνοι τους έφεραν την τρομοκρατία πάνω από τα κεφάλια τους και τώρα ψάχνουν να βρουν τρόπους να την καταστείλουν… ντεμέκ και καλά… ρε ουστ.. φονιάδες των λαών…)

Και ερωτώ: Ποια πλέον η χρησιμότητα όλων αυτών των ΚΕΠ που διπλασιάστηκαν την τελευταία διετία, αφού τους αφαιρέθηκαν όλες οι αρμοδιότητες; Μόνο να αυξήσουμε τον δημόσιο τομέα (ενώ ευαγγελιζόμαστε την ελάττωσή του βεβαίως-βεβαίως) χωρίς να προσφέρουμε πραγματικές υπηρεσίες; Και πώς γίνεται μέσα σε δύο μόλις χρονάκια οι αρμοδιότητες να επέστρεψαν στους εξουσιαστές του υδροκέφαλου κράτους; Μην χάσουν κανά φράγκο ή μην χάσουν τον έλεγχο; Αυτή είναι η ελευθερία του πολίτη; Ελεύθερος και καθ’ όλα νόμιμος είναι μόνο όποιος έχει ελεγχθεί από τους λίγους και εκλεκτούς;

Ξέχασα όμως, όλα αυτά είναι θέμα κυβερνητικής ιδεολογίας….

[Νεύρα, πολλά νεύρα όμως…]