Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2006

Μάρτης…

…γδάρτης και κακός παλουκοκαύτης. Παρόλ’ αυτά μπήκε ηλιόλουστος και ψιλο-ανοιξιάτικος. Αυτή η εναλλαγή πάντως των τελευταίων ημερών με σκοτώνει. Άσε που δεν αντέχω με τίποτε την υγρασία (ιδρώτες, αρθριτικά, πονάει η μέση και το πόδι κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός κτλ…). Και αυτή η θολή ατμόσφαιρα των τελευταίων ημερών επίσης με τσάκισε. Άσε που κάθε φορά που έβρεχε έπρεπε να χρησιμοποιώ το φτυαράκι μου για να βρω το αμάξι μου…

Κατά τα άλλα η μέρα ξεκίνησε με δουλειά! Δεν θυμάμαι πότε μπήκα τελευταία φορά στο γραφείο και ξεκίνησα να δουλεύω πριν τελειώσω τον καφέ νούμερο 2 και το διαδυκτιακό μου κουτσομπολιό. Κακό σημάδι αυτό. Να το προσέξω… να πάω σε κανά γιατρό στο φινάλε…

Όχι ότι δεν με σύγχυσαν βέβαια πρωί πρωί… Βασούλα αν νομίζεις ότι θα βρεις «λογιστικό» τέχνασμα για να λύσεις το ασφαλιστικό είσαι γελασμένη. Η λογιστική μόνο πασαλείμματα και μεταφορές προβλημάτων μπορεί να επιφέρει… Ναι, χρειάζεται για να αποτυπώσει την κατάσταση, αλλά λύση με αέρα δεν γίνεται. Η λύση είναι αλλού και το ξέρετε όλοι σας πολύ καλά, όσο και αν μας δουλεύετε! Μαριέτα μου εύγε! Επιτέλους παραδέχθηκε κάποιος δημόσια ότι σε αυτόν τον τόπο, όλων μας, μας αρέσει η κινδυνολογία και η φανφαρολογία και ο μηδενισμός, με σκοπό την μείωση των αρνητικών επιπτώσεων πάνω μας. Χαίρομαι να ακούω τέτοιες διαπιστώσεις και ελπίζω να το εννοείς. Γιατί όμως δεν το λύνετε το πρόβλημα γαμώ τον μπελά μου και το υιοθετείτε κι εσείς; Βέβαια μου τα άναψες και τα λαμπάκια… Που ακούστηκε επιστήμονες να κρίνονται μέσω multiple choice ερωτηματολογίων. Μετά μην αναρωτιόμαστε γιατί ο σοβαρός διάλογος και η ανάπτυξη απόψεων έχει πάρει την κάτω βόλτα. Πώς θα κρίνεις τον άλλο αν δεν σου δώσει ένα καλογραμμένο κείμενο έκθεσης των απόψεών του ή της μεθοδολογίας λύσεως;

Τέσπα… Μπήκε ο Μάρτης, άρχισε και το εξάμηνο, πάω να δω τα νέα φυντάνια μου σήμερα. Άντε να δώ τι θα ακούσω πάλι αυτό το εξάμηνο…

Καλό μήνα, καλή άνοιξη!
Φιλιά στους απανταχού διαδικτυακούς φίλους!
[όσοι έχετε ακόμα χιόνια.. μη σκάτε.. κάνω εξαγωγή ηλίου άμα θέλετε!]