Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

Το εγχειρίδιο του καλού οδηγού

Και εκεί που οδηγείς ωραία και καλά, συνειδητοποιείς πως η θερμοκρασία του αυτοκινήτου είναι τραγικά χαμηλή. Ε ναι, μετά μία ώρα στην εθνική και να μην έχει ανεβάσει πάνω από 50 βαθμούς είναι παράξενο. Ταυτοποιείς την παρατήρηση (ακα επαναλαμβάνεις το ταξίδι και λαμβάνεις τα ίδια αποτελέσματα) οπότε πετιέσαι στο συνεργείο. Δεν είναι τίποτε, χαλασμένος θερμοστάτης. Τον αλλάζεις.
Επαναλαμβάνεις το πείραμα. Όλα δουλεύουν ρολόι. Μα για κάτσε, στην 6τη επανάληψη λαμβάνεις υψηλή θερμοκρασία, τώρα παίζουμε συνέχεια 95-110. Πρέπει να με δουλεύει. Επιστέφεις στο συνεργείο (μα τί θερμοστάτη μου βάλατε κοκ....). Ψάχνουμ’ από ‘δω, ψάχνουμ’ από ‘κεί, μα; Δεν έχει αρκετό νερό στο ψυγείο. Συμπληρώνουμε. Όλα ρολόι για μια βδομάδα. Θα του πέρασε.
Μέχρι που ξαφνικά χτες… η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο!
Ψυγείο άδειο, ένας κύλινδρος λογικά καμένος (ο κύκλος της μηχανής δεν είναι συνεχής - όλο πιφ, πιφ μου κάνει) και βλέπουμε μιας και αύριο ανοίγουν τα συνεργεία :@
Εκείνον τον χρυσό κανόνα που λέει: κάθε βδομάδα ελέγχεις το νερό και κάθε μήνα τα λάδια πριν ξεκινήσεις το πρωί γιατί τον αμέλησα τον τελευταίο καιρό; Καλά να πάθω. 182000 χιλιόμετρα μετά και αφού γύρισε πολλάκις την Ελλάδα απ’ άκρη σ’ άκρη, μάλλον προετοιμάζεται για το τελευταίο του ταξίδι.

Μας πρόλαβε κατά 6 μήνες :(

11 σχόλια:

  1. με την καμηλα ομως δεν θα ειχες προβλημα ανεβασε θερμοκρασια, θα καψει φλατζα, παει καηκε η μηχανη γμτ.
    :)
    ομορφη η μουσικουλα. με μετεφερε σε χωρες που δεν εχω παει, αλλα εχω ονειρευτει.
    καλη σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/3/08 12:35 μ.μ.

    Σωστός ο κανόνας, αλλά μοιάζει ο συνεργιατζής να είναι μαλωμένος με την τιμιότητα!!

    Καλημέρα
    Καλά Κούλουμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ok, ok, πόσο ακόμα να αντέξει ρε καμηλιέρη το μαστίγωμα;;; 182k έχεις επάνω... εντάξει

    Άσε που θυμάμαι κάτι στροφιλίκια στο Πήλιο που αμάν κάναμε να σε προφτάσουμε με την Σκορπίνα συνοδηγό...

    ωραίες εποχές!!! πότε θα πάμε ρε στου Νικόλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρίν πετάξεις τον βετεράνο, δεν αλλάζεις συνεργείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά κουράγια και άκου τη Μαρίνα άνωθεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην κοροϊδευόμαστε, η ευθύνη ελέγχου στάθμης υγρών είναι καθαρά ευθήνη του οδηγού. Δεν φταίνε ούτε το συνεργείο ούτε τα στοφιλίκια που έμεινα χωρίς νερό.

    Τα μηχανήματα... είναι μηχανήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελσονάκι επαναπατρίσου εσύ και μια μέρα με ήλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα, τους χρυσούς κανόνες δεν τους ξεχνάμε!
    Πώς το έπαθες εσύ;

    (τελικά τι έγινε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά, εγώ τα λάδια δεν τα κοιτάζω παρά μόνο όταν τα αλλάξει το συνεργείο, παραδόξως δεν το έχω κάνει ακόμα καντήλι!!!! Τι εννοείς τελευταίο ταξίδι? Εδώ το Fabia είναι στα 210.000 και ετοιμάζεται για άλλο ένα 3άρι μέχρι το τέλος του μήνα!!! Καλά κουράγια με τα συνεργεία πάντως!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί να κάνουμε βρε Νατάσσα μου, κανείς δεν είναι τέλειος....

    To τελευταίο ταξίδι είναι συνήθως αυτό που πάει ένα αμάξι στον τόπο όπου γίνεται ανταλλακτικά...

    Θα δούμε πάντως, το βραδάκι θα μάθουμε την πρώτη εκτίμηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και η αποκάλυψη...
    Ήταν καμένη η φλάντζα της μηχανής εδώ και καιρό :@

    Την κάτσαμε την βάρκα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...