Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Ζέστη…

Κουφόβραση, ακουμπάς την καρέκλα και καίει. Η άμμος ζεματάει. Ότι πρέπει για «προπόνηση αναστενάρηδων»! Για ιστιοσανιδείν ούτε λόγος. Κάπου προς το απόγευμα βγάζει κάτι «υπολείμματα μαΐστρου», αλλά μετά την ζέστη της ημέρας…
Και το ουζάκι, με τις μελιτζανούλες του και το τζατζικάκι του να το συνοδεύει…
Το χταποδάκι πάλι όπως πάντα, ανεκτό αλλά αδιάφορο ως έδεσμα. Δεν τσακωνόμαστε και για τα πιάτα, όχι τίποτε άλλο, μένουν σωστά χωρισμένα στις δύο πλευρές του τραπεζιού!
Κολύμβηση με τις ώρες· μέσα στο νερό η κατάσταση γίνεται πιο ανεκτή. Εμ ουζάκι μέσα στη ζέστη; Ουζάκι ντάλα ήλιο; Τροχάδην επί της παραλίας και βουτιά. Ευτυχώς που το ταβερνάκι είναι μόλις δέκα μέτρα άμμου από το νερό.
Λες και το έχει κάνει παράδοση πάντως τώρα τελευταία. Ο δεκαπενταύγουστος να καίει. Να κουνιέσαι απλά στην καρέκλα, αν τολμήσεις να την αγγίξεις, και να ιδρώνεις. Έτσι και πέρυσι, έτσι και φέτος.
Οι μέρες περνάνε με «σκαμπανεβάσματα». Μια αναθαρρούμε και πιστεύουμε πως το Σεπτέμβρη όλα θα είναι μια χαρά, μια ο πόνος μας κατακλύζει και η διάθεση πέφτει στο ναδίρ. Αλλά η συνολική εικόνα είναι ενθαρρυντική, υπόθεση ολίγων μηνών μάλλον. Διότι μετά θα ξεκινήσει ο δεύτερος «γολγοθάς», κι ας ελπίσουμε τα πράγματα εκεί να εξελιχτούν καλύτερα.
Η ζέστη και η υγρασία πάντως δεν βοηθούν ιδιαίτερα. Αλλά μιας και μυαλό δε βάζουμε, πάλι με ουζάκια θα περάσει η μέρα.
Πάλι καλά που συνεχίζουν οι αναπάντεχες καλοκαιρινές ανατροπές προγράμματος :)

10 σχόλια:

  1. Χοχο, εγώ πάλι λέω, ότι, επιτέλους, βάλατε μυαλό... ;-ΡΡΡΡΡ

    (Χιχιχι, αναπάντεχες είναι όταν στα αλήθεια δεν τις περιμένεις... όχι όταν νομίζεις ότι δεν θα προκύψουν παρά τα σημάδια των καιρών!!!! ;-ΡΡΡΡ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι γκρινιάζεις?
    Θα σε στείλω τιμωρία πίσω στα τσιμέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σε πω....

    ολα αυτα τα λες για να ζηλευουμε ? ...οχι τωρα σου κακοπεφτει και το χταποδακι ... αντε φέρε τη μεριδα σου προς τα δω...:-))))

    ( σου ειπα οτι ζηλευω εεεεε ? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κολυμπάτε γιατί χανόμαστε...

    Κι εμείς κολυμπάμε για συμπαράσταση- στον ιδρώτα και στα όνειρά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπα; Ποιός τό ‘χασε να τό ‘βρουμε βρε Σοφία μου;

    Μα καλά βρε αθηνόβια, αν είναι να μην γκρινιάζω τότε… γιατί έχω μπλόγκ;;; :p

    Ανταλλάσσω πάραυτα με μια κολοκυθάκια (χωρίς κουρκούτι) κι ένα τζατζικάκι αύρα μου!!! ;)

    Κολυμπάμε κολυμπάμε θεία θήτα μου, επί τριώρου βάσεως και βάλε μπορώ να σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑΧΑ, μη σε νοιάζει βρε, ακόμα και δεν υπάρχει τίποτε από αυτούς που το έχουνε χάσει, έχω εγώ αποθέματα μπόλικα!!!!
    ;-ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α! Άλλο ήθελα να γράψω αλλά "κόλλησα" διαβάζοντας τα σχόλια! Τα μπλογκς τα έχουμε για να γκρινιάζουμε; Και εγώ δηλαδή που είμαι η αρχιγκρινιάρα (quejica), πώς και δεν το έχω αντιληφθεί μέχρι τώρα σε όλο του το μεγαλείο; Γιατί δεν μου το έλεγες;
    Στην Υγειά σου και Καλές Βουτιές! (Πριν το ούζο, λάθος σειρά έβαλα στις ευχές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τις μπυρίτσες τα πάω καλύτερα, την ζέστη και την υγρασία χειρότερα αλλά που θα πάει.. μέρες μετράει το καλοκαίρι..

    Υπομονή και καρτερικότης, μεγάλες αρετές (που εντελώς συμπτωματικά ο γράφων στερείτε απολύτως και τις δυο...)

    Καλή συνέχεια αγαπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρέπει να τα κρατάς καλά κρυμμένα Σοφία μου!!! >:)

    Μα γιατί να σου το πω βρε ξηροκαρπήτα μου; Όποτε «χρειάζεται», γκρινιάζεις υπέροχα από μόνη σου!!! :p

    Υπομονή, υπομονή master, αλλά να επιστήσουμε και την προσοχή πως δεν μας λένε Ιώβ, έτσι;;; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χοχοχοχο, όι δα, όι δα!!! Εδώ κάνουμε post doc στο θέμα, αναγνωρισμένο!!
    ;-ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...