Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Έτσι…

…για να περνά η ώρα! Διότι είμαστε ή του ύψους, ή του βάθους. Είτε μαύρη τρύπα, καταβροχθίζουσα, είτε τα πάντα κυλούν αργά. Όχι δηλαδή ότι βιάζεται κανείς, αλλά να, ορισμένες φορές προσμένεις και τότε κάτι «δεν πάει καλά». Ναι, ή του ύψους, ή του βάθους. Το windsurf τουλάχιστον βοηθάει να περάσει η ώρα. Άλλες φορές πάλι, αναταραχή. Ουφ… Γρουμφ…
Βάζει όμως και όστρια πού και που μωρ' αδερφάκι μου, και κουνάει τη θάλασσα, χάλια αέρας, χάλια υγρασία, χάλια ζέστη, άντε να σταθείς και στη σανίδα…
Ουφ… Γρουμφ…

11 σχόλια:

  1. γουιντσερφ βλέπω, γουίντ δε βλέπω! Η φωτό είναι το νανοδευτερόλεπτο που σταθηκατε όρθιοι πριν πέσετε μέσα? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε, με άπνοια κάνεις?? Εγώ με τέτοιον (μη) αέρα ούτε καν βγαίνω... Να σου δώσω την δική μου σανίδα, να δούμε αν θα σταθείς !!! (θα μετράω nanoseconds... :-PPPP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πσσσσστττττττ...
    Τσούπρες;
    Για Ο.Υ.Σ.Τ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα γιατί Καμηλιέρη παιδί μου λες ουστ στα κορίτσια;;;;
    Δίκιο έχουν, αφού!
    :p


    (χάλια είναι με την υγρασία, κι εδώ)
    (γκρρρ!)

    Αλλά τουλάχιστον, είμαστε διακοπές :)

    Σμακ
    και να προσέχεις
    (έτσι, γενικά ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πού πάτε καλέ ανάμεσα στα σκάφη;; θα χτυπήσετε!!

    (Μην ακούω παράπονα, ας ήμουν στη σανίδα έστω και ξαπλωτή!)

    Άντε -για σας ειδικά θα αρχίσουμε να φυσάμε όλοι μαζί μήπως κινηθεί τπτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χιχιχιχιχιχιχι...
    Όλες
    Υποστηρίζουμε
    Σέρφινγκ
    Τρελά
    ??

    ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!
    :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τσκ τσκ τσκ… εξέδρα όμως δε βλέπω!!!

    Δίκιο έχουν μανούλα;
    Ποιος τό ‘χασε και το βρήκαν;;;
    Προσέχω προσέχω βρε, μέχρι να μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι…

    Για φυσάτε λίγο από πιο αριστερά θεία Θήτα μου…
    Έτσι μπράβο, γιατί θέμε μαϊστράλι!
    [Πάντα πάμε ανάμεσα στα σκάφη για να παίρνουμε μάτι τις πιτσιρίκες!!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επεσες πολλές φορές μέσα στο νερό, ε; Κάτι η άπνοια, κάτι η προσπάθεια για ισορροπία..πολλά τα γρουμφς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α, είναι επειδή την λουστράρουμε γιατί με το χτύπα χτύπα οι οπαδοί (οπαδές... ;-ΡΡ) από τις επευφημίες την φθείρανε!!

    ;-ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν έχει όστρια ναι, πέφτω πάρα πολλές φορές στο νερό Μαρίνα μου. Όταν έχει μαϊστράλι όμως… ;)

    Βάλτε λούστρο θαλάσσης μόνο Σοφία μου, καλά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Elementary, my dear Watson, elementary...
    :-PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...