Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Την αλλεργία μου μέσα… :@

7 σχόλια:

  1. ωωωωωωχχχ!

    Κι εγώ που πέρασα να σε πειράξω...
    :)

    Καλό Σαββατοκύριακο καμηλιέρη παιδί μου, τι να πω..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είναι δυνατό να κάθεται αυτό το γατσούλι στο μισό μέτρο και να μην μπορώ να παίξω μαζί του; :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω να σας προτείνω τις εξής εναλλακτικές:
    http://www.hot-screensaver.com/wp-myimages/adorable-puppies.jpg

    http://sunskier.com/wp-content/uploads/2009/08/catwoman.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα, το πρώτο με αφήνει αδιάφορο, μιας και τα σκυλάκια δεν είναι της αρεσκείας μου, όσο για το δεύτερο, κάτι ψήνω, το βλέπουμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΣΑΙ CAT-PERSON ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ!
    πιφ το γατάκι, σιγά μην το ακούμπαγα ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα, βρε παιδί μου κι εσύ... μη μασάς (βασικά, μην εισπνέεις, χοχοχοχοχο...)
    Kαι έχεις που λες, ένα κουκλί, και τσακ, νά 'σου και ο αλλεργικός στην μέση με τα εμπόδια!!!
    ;-ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάαααα πεςςςς βρε σύντεκνε…
    Τι εξηγήθηκε δηλαδής;
    [Δεν ξέρεις ΤΙ χάνεις!!!]
    {Έδωσες άλλη διάσταση στα σχόλια!!!}

    Αμ δεν είναι μόνο η εισπνοή Σοφία μου…
    Εκτός και αν θεωρείς πως εισπνέω και από τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...