Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ο αλέκτωρ ελάλησε τρις!

Από χτες η Ελλάδα έσβησε το τσιγάρο. Για τρίτη φορά! Και το διαλαλεί και το διατυμπανίζει με αλαλαγμούς, ενώ οι φανατικοί θεριακλήδες και οι υποχόνδριοι αντικαπνιστές μπήκαν για ακόμα μια φορά σε «πόλεμο» μιας και αδυνατούν να συνεννοηθούν αναμεταξύ τους. Λες και μπορεί δηλαδή να υπάρξει συνεννόηση μεταξύ ανθρώπων που θέλουν να αναζητούν «δικαιώματα», αντί να ψάχνουν για λίγη λογική…
Το μύθο με τον βοσκό και το λύκο τον έχεις ακουστά; Όχι τίποτε άλλο, αλλά κάποια στιγμή, πιθανόν, ο έλληνας το σβήσει το έρμο το τσιγάρο, αλλά κανένας δεν θα τον πιστεύει!
Άσε που κατέβαλε φιλότιμες προσπάθειες «αποκατάστασης της αξιοπιστίας του» τον τελευταίο χρόνο, μια που βαρέθηκε να τον ανεβοκατεβάζουν ψεύτη στα κοσμικά σαλόνια της Ευρώπης, που και πολύ του κόστισε δηλαδή η δυσφήμιση αυτή μιας και το είχε βάλει εδώ και καιρό σκοπό της ζωής του να ξεφύγει από τη «μιζέρια της ελληνικής επαρχίας» και να μπει στα λιβιγκρούμ της «υψηλής κοινωνίας»…
Και τώρα κινδυνεύει για μια ακόμα φορά να χαρακτηριστεί αφερέγγυος, μιας και τρις εφώναξε «κάτω το τσιγάρο», αλλά τα άτιμα συνέχισαν να καπνίζουν παντού σαν τσιμινιέρες εργοστασίων!
Τώρα λοιπόν, με νέο αέρα και υπό το φόβο να εκδιωχτεί ακόμα μία φορά από την υψηλή κοινωνία της μαμάς Ευρώπης, φοβούμενος μην αφεθεί μόνος, παρακατιανός στην παράγκα του, το αποπαίδι που οι εξελιγμένοι ευρωπαίοι – πολυχρονεμένοι νά ‘ναι που δώκαν χέρι βοηθείας μη και βουλιάξει το καράβι – δε θα θέλουν να παίζουν μαζί του γιατί κάνει όλο κατσαβουλιές, ο έλληνας θα καταβάλει μια ακόμα φιλότιμη προσπάθεια: να κόψει το βραχνά που απέκτησε όταν του χάρισαν την ταμπακιέρα και να αποδείξει πως μπορεί να παραμείνει φερέγγυος, άξιος δηλαδή να αποτελεί μέλος της υψηλής κοινωνίας και όχι απλά ένα παρακατιανό χωριατόπουλο που δεν έχει λόγο και τιμή.
Διότι για ένα κούτελο ζούμε μεν σ’ αυτή την κενωνία, το θέμα είναι αν είναι πραγματικά γυαλιστερό, ή αν απλά το βερνικώνουμε για να αρέσει στους αριστοκράτας των Βρυξελών και λοιπά λαμόγια του παγκόσμιου γίγνεσθαι.
Κόφ’ το μωρ’ το ρημάδι! Μάσα ταμπάκο, να ‘χεις και υλικό για χλαπάτσα! Θα χρειαστεί προσεχώς!

8 σχόλια:

  1. Αυτόν τον αλέκτορα όλοι θέλουνε τον κάνουνε κρασάτο πάντως... Τί να πεις, αρκεζόμαστε μονίμως στα φούμαρα...

    (Ναι, ναι, ταμπάκο.. να είμαστε και λίγο Λούκυ Λουκ κατάσταση!! ;-Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω το εχω κομμενο 2 χρονια αλλα που και που κανω κιολας τυπου 2 το μηνα και πολυ σου λεω ...πχ τωρα εχω να κανω 3 μηνες
    εγω θα προτιμουσα να γινει μια και καλη σε ολα τα μαγαζια η απαγορευση χωρις παραθυρακια και αηδιες
    καποτε πρεπει να ακολουθησουμε και τα στανταρ της ευρωπης ...
    εχω οπως και αλλοι ασφαλως τραγια παραδειγματα με απαντησεις καταστηματαρχων του στυλ "προτιμω να πληρωσω προστιμο παρα να μην αφηνω πελατες να καπνιζουν " ή "αυτος ειναι κανονικο ανοιχτος χωρος και επιτρεπεται μην κοιτας που το μπαζωσα εγω " κα αλλα κουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ Σοφία μου τον προτιμώ μπυράτο, συγνώμη κι όλας!

    Και αλήθεια σκώληξ μου, γιατί πρέπει να ακολουθήσουμε τα οποιαδήποτε στάνταρς;
    Το τσιγάρο τώρα είναι άλλο θέμα… Εγώ δεν είμαι υπέρ της απαγόρευσης καπνίσματος, θα ήμουν όμως υπέρ της απαγόρευσης κατασκευής τους! Το να επιτρέπεις την παρασκευή αλλά να καταδικάζεις τη χρήση αποτελεί στρουθοκαμηλισμό, όπως ακριβώς και τα στάνταρς της μαμάς ευρώπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλλο ενα μνημειο ελληναραδικης υποκρισιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμ μπράβο! Γεια στο στόμα σου βρε παιδί μου! Να απαγορεύσουν την παραγώγη τους εάν κόπτονται για την υγειά μας. Εγώ λέω να μας επιβάλλουν και το πουλόβερ τον χειμώνα δια νόμου μη τυχόν και κρυώσουμε. Και όποιος περπατά στην βροχή χωρίς ομπρέλλα πρόστιμο.

    Αντί να κοιτάξουμε να φτιάξουμε κανά σύστημα παιδείας που να βγαίνουν άνθρωποι και όχι κάφροι εμείς περί άλλων τιρβάζουμε. Αν έρθει κάποιος και μου πει "ε ψιτ, με ενοχλεί ο καπνός σου" θα το σβήσω το ρημάδι και θα πω και συγγνώμη. Όταν όμως μου το επιβάλλει κάποιος άλλος "για το καλό μου" ("ως που δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου")ε όχι θα αντιδράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η υποκρισία είναι παγκόσμιο φαινόμενο γοργονίτσα, δεν έχει να κάνει με την Ελλάδα!

    Κοίτα να δεις τώρα Χάπι μου, δεν θα συνέκρινα ποτέ το τσιγάρο με ένα κρυωματάκι, και όντως, δυστυχώς, η επιβάρυνση στον κοινωνικό ιστό από αυτό είναι πολύ μεγάλη (ανυπολόγιστη θα έλεγα). Αλλά ναι, η όλη αυτή νοοτροπία που εφαρμόζεται, μόνο και μόνο για να μην θιγούν άμεσα κάποια, μπόλικα, οικονομικά συμφέροντα, είναι απαράδεκτη. Αλλά βλέπεις η παιδεία επίσης θίγει πολύ τα διάφορα οικονομικά συμφέροντα… Ανέκαθεν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μισές απαγορεύσεις, μισοί νόμοι, όλα ημίμετρα.
    Να απαγορευτεί το τσιγάρο, βεβαίως. Βρωμοκοπούν τα ρούχα και -κυρίως- τα μαλλιά, απαπα!
    Όμως, να νομιμοποιηθεί και να επιβληθεί το μάσημα φύλλων κόκας, για να βοηθήσουμε την οικονομία της χώρας του Μοράλες αφενός και για να κουλάρουμε και λίγο και να ξαναβρούμε ένα κάποιο χαμόγελο αφετέρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε να, είδες; Η απαγόρευση του τσιγάρου πλήττει και την αγορά αποσμητικών ρούχων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...