Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2005

Ψυχανωμαλίες;

Την προσοχή σας και την αμέριστη συμπαράστασή σας!

Εγώ, ναι εγώ ο ψυχανώμαλος, έχω το κακό συνήθειο να ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ! Το παραμικρό με ξυπνάει, άμα δεν είμαι κουρασμένος δεν μπορώ να κοιμηθώ. Άμα είμαι πτώμα στην κούραση πάλι δεν μπορώ να κοιμηθώ!

Χτες βράδυ, κουρασμένος όσο ακριβώς έπρεπε, είπα ο κακομοίρης κατά τις 1 να πέσω για ύπνο. Και φυσικά κατά τις 5:30 το πρωί ξύπνησα και άρχισα τον πόλεμο με τα μαξιλάρια. Αν είχε ψυχρούλα θα είχαμε και φιλική συμμετοχή από τα σκεπάσματα αλλά τον τελευταίο καιρό δεν τα παίζω στα παιχνίδια μου αυτά....

Και μέχρι τις 7 δεν είχα ξανακοιμηθεί. Ε κάποια στιγμή βέβαια έπεσα πλέον στον κλασικό λήθαργο εξάντλησης αλλά για πόσο; Χτύπησε το **&%^*&% ξυπνητήρι στις 8 και με έστειλε για τα καλά. Το βλέφαρο δεν άνοιγε με τίποτε.

Άντε να δουλέψεις τώρα....