Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2005

Η τεχνολογία στην υπηρεσία των ηλικιωμένων!

Ένας γέρος Άραβας ζει κοντά στην πόλη NΕΑ Υόρκη για περισσότερο από 40 χρόνια. Θέλει να φυτέψει πατάτες στον κήπο του, αλλά είναι μόνος, γέρος και αδύναμος. Ο γιος του είναι στο Κολλέγιο στο Παρίσι, έτσι ο γέρος του στέλνει ένα e-mail. Εξηγεί λοιπόν το πρόβλημα:

"Αγαπημένε μου γιε, είμαι πολύ λυπημένος επειδή δεν μπορώ να φυτέψω πατάτες στον κήπο μου. Είμαι βέβαιος ότι εάν ήσουνα εδώ θα με βοηθούσες να σκάψουμε τον κήπο. Σε αγαπώ, ο πατέρας σου."

Την επόμενη μέρα, ο γέρος, λαμβάνει ένα e-mail απάντησης από το γιο του:

"Αγαπημένε πατέρα, παρακαλώ μην αγγίζεις τον κήπο. Είναι εκεί το "ΠΡΑΜΑ" που έχω κρύψει. Σε αγαπώ επίσης, Αhmed"

4.00 pm ο αμερικανικός στρατός, DEA, FBI, CIA, National Guard, την πέφτουν στο σπίτι του γέρου, σκάβουν ολόκληρο τον κήπο και τον ψάχνουν. Ψάχνουν κάθε ίντσα του αλλά δεν μπορούν να βρούνε τίποτα. Απογοητευμένοι αφήνουν το σπίτι και φεύγουν. Την επομένη ο γέρος λαμβάνει άλλο ένα email από το γιο του.

"Αγαπημένε μου πατέρα, ελπίζω ότι ο κήπος σκάβεται ήδη και μπορείτε να φυτέψετε τις πατάτες σας. Αυτά είναι όσα θα μπορούσα να κάνω για σας από εδώ. Σας αγαπώ, Ahmed."