Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Απ’ Οκτώβρη καλοκαίρι…

Ανοιχτά παράθυρα, δροσερός αέρας, εντάξει, λίγο ψυχρός ορισμένες στιγμές, αλλά ευχάριστα ανεκτός. Η θάλασσα έχει μια ευχάριστη ηρεμία, κατάφωτη από το λαμπερό ήλιο 'κει πάνω στο στερέωμα. Χμμμ, μυρωδιά κοπριάς πλησιάζοντας το φυντανοτροφείο. Έντονη. Όπως πάντα. Σε λίγο θ’ αρχίσουν οι μύγες. Άρχισαν. Παντού ανθισμένα λουλούδια (η παπαρούνα αδιάφορη φέτος) και η αίσθηση του κίτρινου κυριαρχεί.
Ανοιχτά παράθυρα ε; Ευχάριστο αεράκι στο πουκάμισο; Τελικά πήραμε τον κατήφορο για καλοκαίρι. Ήταν τόσο απότομο ή απλά άργησες να το συνειδητοποιήσεις; Θα μου πεις: κατήφορο για το καλοκαίρι; Πότε; Μα… προχτές δεν ήταν Σεπτέμβρης και μόλις γύρισες; Εντάξει, δέκα μέρες Χριστούγεννα και δέκα Πάσχα σίγουρα πέρασαν, άρα δεν ήταν προχτές, ήταν πριν 20αήμερο, ε βάλε και άλλες δέκα μέρες τζόγο για τα διαδικαστικά… απ’ Οκτώβρη καλοκαίρι;
Ποιόν Οκτώβρη; Μάης είναι…
Α ναι… Μάης… Έχει ήδη τελειώσει το πρώτο και τώρα τελειώνει το δεύτερο εξάμηνο. Σαν νά ‘χεις δίκιο… Μέσα σε ένα μήνα όλ’ αυτά; Πώς λέμε εννιά σε ένα; Στο ενδιάμεσο παντρεύτηκε και ο «αγαπημένος» σου παίκτης. Ο Altair… Ναι… Πότε; Τα Χριστούγεννα; Α προχτές δηλαδή… Τόσο μακριά… Παράξενο μέγεθος ο χρόνος, τόσο απόλυτα ορισμένος και τόσο σχετικά αντιληπτός… Άντε και σε τέσσερις βδομάδες (μεθαύριο) Ιόνιο… Όχι φέτος, φέτος έχει εκλογές, μην ξεχνιέσαι… Μα καλά, βαλτοί είναι κι αυτοί, εκλογές στο τριήμερο; Για να μην πούμε εκλογές κατακαλόκαιρο… Ποιό καλοκαίρι βρε; Φθινόπωρο δεν είναι; Όχι, τά ‘παμε, κατηφορίζουμε για καλοκαίρι, μην ξεχνιέσαι, ανοιχτά παράθυρα δεν είπαμε; Α ναι…
Όπως πάντα η χτεσινή Δευτέρα εποικοδομητική. Χαλάλι ο διαρκής πονοκέφαλος. Εντελώς διαρκής όμως ε; Το πάει για τριήμερος… Τέλος πάντων, εποικοδομητική (μέσα στo οριακό επίπεδο βέβαια που θα μπορούσε να κινείται), σήμερα όμως; Τρομάζεις με όσα προβλέπεις πως θα επακολουθήσουν έτσι δεν είναι; Παραδέξου το! Μμμ ναι… Ορισμένες φορές δεν υπάρχει λυτρωμός… Πρέπει να ξεχερσωθεί το χωράφι για να ξαναβγάλεις μια καλή παραγωγή. Και αυτό είναι «μη-επιθυμητό» απ’ ότι φαίνεται. Κι έτσι αναγκαστικά υπομένεις στωικά στα πασαλείμματα…
(Οι τρεις τελείες τελικά έπρεπε να τιτλοφορείται αυτό…)
Νες; Όχι, Φραπέ! Έκπληξη ή επιδοκιμασία ήταν αυτό στο βλέμμα της κοπελιάς στο κυλικείο; Ναι πρέπει να το συνειδητοποιήσεις, κατηφορίζουμε για καλοκαίρι. Άπαξ και αντικατασταθεί ο νες απ’ το φραπέ, τελείωσε το πανηγύρι. Και τι έγινε λοιπόν τόσους μήνες; Σχεδόν τίποτε… Μηδέν εις το πηλίκο…
Καλοκαίριασε, και ο Οκτώβρης δεν έχει βγει ακόμα, τί να πεις…

19 σχόλια:

  1. Βλέπω ένα μικρό (μεγάλο..) θεματάκι με το χρόνο... Τελικά, είναι κολλητικό, μου φαίνεται!!! (Τελειομανή...)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειιιιι... Μάϊος ... ε-μα!

    {grrrr}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα!
    και εις άλλα με υγεία, άμπαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμηλιέρη παιδί μου, ο χρόνος είναι απόλυτα σχετικός...
    και οι εποχές, πια -εγώ, που χου, έχω από το Γενάρη Άνοιξη, και δεν τη βλέπω να φεύγει φέτος..!
    ;)

    (πάλι καλά που γλυτώσαμε τις παπαρούνες, τς!)

    Σμακ!
    Καλό κουράγιο, θα περάσει κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12/5/09 3:26 μ.μ.

    ποιος ειπαμε παντρευτηκε? ποιος παιχτης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω δεν ξέρω…
    Μάλλον υπάρχει μια μαύρη τρύπα που ρουφάει τον χρόνο μου Σοφία μου…
    Αλλά και η τελειομανία, κολλητική είναι απ’ ότι βλέπω… :p
    Τί να πεις…

    Γκρρρ, γρουμφ, χμμμ, χοπ, καρτούν μου θυμίζουμε πια σύντεκνε…
    Ε-μα…
    {Μάιος-Μάιος, αλλά ακόμα εκείνα τα πειράματα >:)}

    Τρομάζω μόνο αθηνόβια για το πώς θα είν’ αυτά τα άλλα, άμα τα προκείμενα έχουν τέτοιο πηλίκο…

    Σχετικά απόλυτη η διατύπωσή σου μανούλα!
    Ο Γενάρης όμως παραμένει απόλυτα μελλοντικός ;)

    Ο αγαπητός Altair ξωματιάρα…
    Μην τα ξαναλέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τσου, ο Γενάρης έχει περάσει
    και τίποτα δεν είναι απόλυτο στη ζωή, χο χο χο
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμ αυτό είναι εντελώς σχετικό έτσι; Αφού τίποτε δεν είναι απόλυτο... λογικά έτσι θα έιναι... εντελώς σχετικό. Δηλαδή μπορεί να είναι και κάτι απόλυτο ε; Λογικά... δύο "αρνήσεις" κάνουν μία κατάφαση άλλωστε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τς τς τς! (ΧΑ!)

    {βγάλε την αηδία!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ακου θα ερθουν και οι μυγες !!!!

    εγω δεν θα ψηφισω σορρυ αλλα ειναι 3μερο και θα παω στην μυκονο

    εεεε...τι να πεις...νεολαια σου λεει μετα ( ναι νεολαια λεγομαι νταξει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρε μία ασπιρίνη...http://www.youtube.com/watch?v=kP-n1xl3eXw, για να μην έχεις καμμία περίεργη παρενέργεια...κανένα δημόσιο ξεβράκωμα...κανένα κρυωματάκι...λέμε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σύντεκνε προσπαθώ…
    Δεν σε πιάνω όμως…
    (Για κουνήσου λίγο αριστερά… Μα καλά ρε παιδί μου ρητίνη έβαλες ή functional barrier :p)

    Σκώληξ μου ποτέ δεν θεώρησα σωστή την άρση κυρώσεων για την αποχή, ούτε αντιλαμβάνομαι το «δικαίωμα στην αποχή» από την υποχρέωση. Εδώ που τα λέμε, με τον παρόν εκλογικό νόμο, ακόμα και το άκυρο/λευκό το θεωρώ ανευθυνότητα. Πέραν αυτών… καλό νεανικό τριήμερο και ας μη μας βγει ξινό :)
    Αν και με τόση μύγα…

    Πολλή θολούρα στο φακό βρε Μαρίνα μου…
    Μήπως έχεις κάτι και για τα μάτια;
    :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος13/5/09 2:36 μ.μ.

    καλα....νομιζω οτι καταλαβα ποιος...αυταααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχταρμάς έγιναν οι εποχές...
    πού φτάσαμε, να κρεμόμαστε από τις προβλέψεις του κάθε ...μερομήνια
    Πάντως, για τώρα και σήμερα καλοκαιράκι.
    Δε θα έλεγα όχι σ' ένα φρπεδάκι

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μύγες; Υπερβάλλεις! ΧΑΧΑ! Εγώ γιατί πάντα πίστευα ότι σε αυτά τα μέρη οι μύγες υπερτερούν σε αριθμό ανθρώπων και λοιπών ζώων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν αντιλεγω αλλα δινω ανευθυνοτητα πισω στους ανευθυνους

    δεν μπορω να ειμαι παντα η σωστη για ενα χαλια συστημα

    πλεον με εχει κουρασει
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σπίρτο αναμμένο είσαι ξωματιάρα μου!
    Μην περνάς μπροστά από βενζινάδικα βρε!

    Άσε άσε γλαρένια μου… χτες από «ανεκτός» ο αέρας έγινε καυτός…

    Υπερτερούν ξηροκαρπίτα μου, υπερτερούν…
    Να φανταστείς πως ακόμα και τα έπιπλα αλλάζουν χρώμα αυτή την περίοδο…
    Γίνονται κατάμαυρα με ανεπαίσθητες καφέ πιτσιλιές :/
    Τέτοια πυκνότητα μιλάμε…

    Σκώληξ μου! Να το προσέξουμε λιγάκι ο θεματάκι γιατί η ανευθυνότητα δεν αποτελεί ανταλλάξιμη ποσότητα αλλά χαρακτηριστική ιδιότητα (πως λέμε ελατό και όλκιμο ένα πράμα;). Πιες μια μπυρίτσα και για μένα πάντως εκεί στην ψαρού γιατί εγώ δεν είμαι απλά κουρασμένος… Κομμάτια είμαι… :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξέρεις πώς διασκέδαζε ο παππούς μου τα τελευταία καλοκαίρια της ζωής του; Καθισμένος σε μια πολυθρόνα δίπλα στο παράθυρο, είχε μια μυγοσκοτώστρα στο χέρι και άπειρα πτώματα μυγών στα πόδια του! Μετά τα 93 βαρέθηκε να πηγαίνει στο καφενείο, γιατί άρχισαν ξαφνικά οι "νέοι" να τον νικούν στην πρέφα, οπότε επικεντρώθηκε στις μύγες! Αν με ρωτούσες να περιγράψω με μια λέξη εκείνα τα μέρη "μύγες" θα σου έλεγα, χαχα! Ντροπή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...