Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Έχει ο καιρός γυρίσματα…

Εκεί λοιπόν που μέσα σε μια βδομάδα έβαλες τα κοντομάνικα, να ‘σου και η βροχή. Καταρράκτες! Κοιτώντας το θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας εκπλήσσεσαι από την αναγραφή του «δώδεκα». Δώδεκα; Κι εσύ είσαι με σκέτο πουκαμισάκι. Οϊμέ, άρρωστος θα γυρίσεις. Μπας και περνάς και κοντά από κανά χοιροτροφείο για να βρεθείς εντός του κλίματος των ημερών ή μόνο ορνιθοτροφεία (και φιντανοτροφεία) υπάρχουν στην περιοχή;
Τελικά όμως απεδείχθη «καλοκαιρινό μπουρίνι», παρότι ο αέρας λυσσομανάει.
Θάλασσα τρικυμιώδης αλλά η βροχή έχει κοπάσει. Ο αέρας, παρότι δυνατός, ευχάριστος. Η αίθουσα ζεστή. Η ζέστη ανεβαίνει επικίνδυνα ορισμένες στιγμές…

Αυτή η κουτοπονηριά…
Και η πίστη πως το αλεπουδάκι μπορεί να είναι πιο έμπειρο της αλεπούς…
Ωριαίο κενό, έληξε ταχύτερα του αναμενόμενου το δεύτερο τρίωρο. Άσε που αν το αλεπουδάκι δεν το ‘παιζε «έξυπνο» θα είχε λήξει ακόμα νωρίτερα…
Πλησιάζει το κουραστικότερο τρίωρο όλων. Κάθε βράδυ Τρίτης πραγματικά αισθάνεσαι πως χρειάζεσαι διακοπές. Μόνιμες ίσως;
Βγήκε το office 2010;
Γιατί μέσα σε 3 μέρες,

11 σχόλια:

  1. και εδώ μια από τα ίδια με τον καιρό Νταρθ!

    they call these days "3 frozen men", νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε γιατί :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα καλοκαιρινά μπουρίνια είναι τελείως μαγευτικά ακόμα και αν είναι ΑΟΕ φυντανοτροφείου!!!!
    Διακοπές, ε? Χοχοχοχοχο!! Κι εγώ προσπαθώ να βγω στην σύνταξη, αλλά δεν με αφήνουνε βρε παιδί μου...
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. E μά πιά! Ζέστη και ζέστη στο προηγούμενο ποστ, το γρουσούζεψες το πράγμα Καμηλιέρη! Ρίξε και κάτι πάνω σου... Ξέρεις πώς περιμένουνε τ' αλεπουδάκια τις κενές ώρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/5/09 4:05 μ.μ.

    παλιοκαιρος ειναι με τα ολα του! να απολυθει αμεσως και στη θεση του να μπει η Πετρουλα...(τουλαχιστον ετσι θα ξερω τι καιρο θα κανει: μαυλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το "μόνιμες?" μου άρεσε ιδιαίτερα.
    άτιμη κληρονομιά! έχει κλείσει χρόνο που πέθανε ο μπάρμπας και ούτε νέα από τη διαθήκη.
    κωλόγερος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω για τους άλλους δύο, τον ένα όμως τον γνωρίζω καλά ξωγινοαγαπησιάρα μου…

    Μερικά κουρτινόξυλα μετά, όλο και κάτι μπορεί να γίνει Σοφία μου!

    Να έριχνα…
    Αν είχα όμως βιολιστή μου…
    Διότι δεν είχα βλέπεις…

    Μπερδεύεις τα γράμματα ξωματιάρα;

    Τί να πεις…
    Γραφειοκρατία στον παράδεισο νικολιό μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χμ... λες, ε?? ΒΡΕ ΑΪΝΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ!!! (By the way, αν θες, σου στέλνουμε μερικά να σου βρίσκονται πρόχειρα!!!)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Darth... 'αμα δεν ριξει αστροπελεκια δεν ερχεται καλοκαιρι'....ελεγε ο παππους μου !!! Και αν δουμε τι κανει ο καιρος καθε αρχη του καλοκαιριου ...ειχε δικιο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος22/5/09 11:44 π.μ.

    υποψιαζομαι οτι παει να καλοκαιριασει.... γρηηηηηηηηγορα την καμηλα για ρονταρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το μπουρίνια πάντως γι' Αύγουστο τα ήξερα Ίσαλέ μου...
    Μπορεί όμως ο παππούς σου να ήξερε κάτι παραπάνω ;)

    Ετοιμάσου και φύγαμε ξωματιάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/5/09 5:38 μ.μ.

    σιγα παιδακι μου να πακεταρω το μαγιο-ρασο! μη τραβας απο το μαλλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...