Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Αναπολώντας το δελφινάκι

Είχα αλήθεια καιρό ν’ ακούσω Καλατζή, Καλογιάννη και άλλους τραγουδιστές «εποχής». Ξαφνικά θυμήθηκα μουσική απ’ τα παλιά, τραγούδια που εδώ και καιρό είχαν περάσει στη σφαίρα της ιστορίας και, κατά κάποιο τρόπο, της λήθης. Και όμως ο στίχος τόσο ευχάριστος και τόσο όμορφος που αμέσως ξεπήδησε από το παρελθόν λες και αυτό πήδηξε ξάφνου μια δεκαετία και προσέγγισε το χτες. Τελικά αυτός ο γάμος αποτέλεσε μια ευχάριστη «διακοπή» από τα «σημερινά».
Και η εκκλησία, απομακρυσμένη από τη βουή της πόλης, μέσα στην καταπράσινη εξοχή, και προπάντων χωρίς κανέναν επαγγελματία φωτογράφο, ντεκορατέρ ή ότι άλλο δημιουργεί το φτιαχτό σόου και κουράζει. Αυθόρμητα όλα. Δίπλες από τη Βοιωτία, τσικουδιά απ’ την Κρήτη, αμυγδαλωτά (δε θυμάμαι από που), και ένα σωρό άλλα καλούδια έτσι για το καλό και πριν από το γλέντι που αποτέλεσε τόσο ευχάριστη «θύμηση».
Μ’ αυτά και μ’ αυτά βέβαια, το γλέντι που ξεκίνησε από το πρωί, μιας και το μυστήριο ετελέσθη τη δωδεκάτη μεσημβρινή, τελείωσε αισίως τις πρώτες βραδινές. Επιστρέφοντας από την εξοχή οι διαφάνειες περίμεναν αμείλικτες εξαναγκάζοντας σε εργασία μέχρι τα μεσάνυχτα κοντά.
Η σημερινή φυντανοημέρα ήρεμη, όπως κάθε Δευτέρα αφού τα φυντάνια αυτά έχουν αποδειχθεί τουλάχιστον συνεργάσιμα. «Έτσι όπως τα κάνεις φαίνονται απλά και εύκολα, μόνοι μας όμως μπερδευόμαστε». Θλίβομαι κάθε φορά που συνειδητοποιώ την καταστροφική επίδραση της φροντιστηριακού τύπου εκπαίδευσης με τους τυφλοσούρτες τύπου ταχειφαγίου, «για γρήγορη και σίγουρη επιτυχία», στα μυαλά. Η επιστροφή συνοδεύτηκε από βόλτα στο βουνό, ο καιρός έχει αρχίσει να γίνεται γλυκός. Έκαναν και την εμφάνισή τους τσαλαπετεινοί φέτος. Δηλαδή τέτοιοι πρέπει να είναι, αλλά δεν κατάφερα ούτε να τους πλησιάσω, ούτε να τους φωτογραφίσω για να σιγουρευτώ.
Αναμένοντας τη δύσκολη «Τρίτη της αδιαφορίας»
Μα αφού ο Παυλίδης παρουσιάζει αποκλίνουσα συμπεριφορά,
γιατί δεν τον έχουν πυροβολήσει ακόμα;

11 σχόλια:

  1. Γιατί περιμένουν μήπως γίνει σοκολάτα...
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...που και που ακουω πολλα απο αυτα τα τραγουδια ....ετυχε να πεσουν στα χερια μου καποια mp3 απο τοπικο ραδιοφωνικο σταθμο....ειναι απιστεφτοποσο αλλαζουν την ατμοσφαιρα με εναν αερα αλλης εποχης....!!!
    Σημερα τσαγκαροδευτερα και απο εδω...παει περασε ομως ακολουθει η Παρασκευη...τι καλα θα ητανε !!!!
    Τσαλαπετεινους ειδα και εγω....ακουγα καθε πρωϊ το τοκ τοκ τοκ που κανανε στα δεντρα της περιοχης...!!! Αυτα τα πουλια δεν ζουνε στα δαση; Τι γυρευουν σε ελαιωνες παραθαλασσιους αραγε;
    Την καλη νυχτα/μερα μου φιλε Darthiir !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα

    δεν εχω τετοια μουσικα ακουσματα αλλα εχω και εγω στιγμες παλαιων ακουσματων συνδυασμο με μελαγχολια

    οσο για τον παυλιδη .... last year χεστεσιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τον κρατάνε γιά να λαδώνουν τους μεντεσέδες τους καλέ.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειδες? που δεν ηθελες να πας? ομορφα περασες. εμ, γιατι να μην περνουσες ομορφα. ετσι βρε, οπου γαμος και χαρα και ο καμηλιερης πρωτος ;)
    αντε ετοιμαζε σιγα σιγα τη σανιδα σου.
    Την Κυριακη εδω κατω απ το σπιτι μου ειχαν αγωνες kite (σωστα το εγραψα?)
    Ηταν ομορφο το θεαμα , αλλα δεν το φωτογραφισα.
    φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να ρωτάς εσύ :P
    Τι την ήθελες την αναφορά στις δίπλες; ε; Σλουρπ σλουρπ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σουφλέ; Πικρή; Ρόφημα;
    Μισές πληροφορίες πάλι Σοφάκι…

    Κοίτα να δεις, εμείς εδώ ένα δασάκι το έχουμε. Το τι ζητάν’ στους ελαιώνες τώρα δεν ξέρω.. ίσως φέρνουν το λάδι για τους μεντεσέδες που λέει και η δημητρούλα μας Ίσαλε ;)

    Πάντως εγώ ευτυχώς ευθύμησα σκώληξ μου!
    (εννοείται λαστ γίαρ, νεξτ γίαρ θα έχουμε άλλα!)

    Ναι ,όλο τσου λαδώνουν κι όλο τρίζουν δημητρούλα μ’…

    Παρεννόησες Αλίκη μου, εγώ όχι απλά ήθελα να πάω, δε διανοούμουν καν να μην πάω…
    Αλλά και στην ΠάνωΠόλη ήθελα να πάω… (χμφττττ)

    Κόβει λόρδα θαλασσομπερδεμένη ή απλά λιμπίζεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εγω χαιρομαι μην νομιζεις
    τωρα τα βασανα ειναι πιο χοντρα καλυτερα τα "τοτε "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου πω... δυσκολεύομαι πολύ να ακούσω παλιά τραγούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο να διαβάζεις έπη δυσκολεύεσαι!!! :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λιμπίζομαι, λιμπίζομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...