Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Απολογισμός

Ο εκδότης Νο2 γκρινιάζει (και ελπίζω να μην τρέφει ελπίδες άμεσης ικανοποίησης, θα απογοητευτεί), τα φυντάνια στενοχωρήθηκαν αφάνταστα που τα ταλαιπώρησα 4 ολόκληρες ώρες (φρόντισαν να με ταλαιπωρήσουν ψυχολογικά στο διπλάσιο) και ο διακεκριμένος ξένος ελπίζω να διαβάζει το fυcking manual (γιατί αλλιώς θα τον πάρει και θα τον σηκώσει). Για ένα είμαι πλέον βέβαιος. Οι έννοιες της επανάληψης και της εξάσκησης εκλείπουν. Πνευματικός ατροφισμός.
Το κουτσομπολιό πάλι αναδεικνύεται πρώτη δύναμη.
Τελευταία μέρα εξαμήνου για ‘μένα αύριο. Τελευταία η παρούσα ‘βδομάδα.
Ο απολογισμός απογοητευτικός για τις ελπίδες που μου ενέπνευσε η έναρξη. Αύριο ο δεύτερος, δεν αναμένεται να αλλάξει την εικόνα. Εξαιρουμένων δύο, ουδείς ενδιαφέρθηκε (μετράμε πόσα ξέμαθα, όχι τί έμαθαν...).
Ελαφρό μειδίαμα στη σκέψη των ανώφελων και άστοχων διαδικασιών αξιολόγησης και των ισχυόντων νόμων. Και όμως υπάρχει κόσμος που πιστεύει πως τα προβλήματα λύνονται με νομοθετήματα.
Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο…

Ο κατάμαυρος πρωινός ουρανός έδωσε γρήγορα τη θέση του σε ένα ηλιόλουστο στερέωμα. Ευτυχώς γιατί μετά το χτεσινό μπουρίνι, το πρωινό με τρόμαξε λίγο. Πέραν του διακεκριμένου, τρόμαξα πως και ο καιρός υπονομεύει τα σχέδιά μου για Ιόνιο. Όχι ότι πτοούμαι ιδιαίτερα, αντιθέτως. Τα σχέδια γράφουν δεδομένη αναχώρηση, προς απογοήτευση των κακεντρεχών που έχουν βαλθεί να μου τα χαλάσουν.
Η επιστροφή σημαδεύτηκε από «επιστροφή». Το ΣιΝτι κελαηδάει τις μπαλάντες των Scorpions και τους ρυθμούς των UB40. Ηλιόλουστος ο δρόμος, δροσερό το θαλασσινό αγέρι, ανοιχτά τα παράθυρα.
Πάει τόσος καιρός;;;…
Πού πάει ο καιρός; :(((

12 σχόλια:

  1. ναι, να αρχίσουμε τη φιλοσοφία τώρα..πού πάει ο καιρός, πού φεύγει...

    (κάπου έχω ένα τραγούδι, απάντηση από τη Λιλιπούπολη ;) )

    Σμακ -καλό κουράγιο αύριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειχαμε εκλογες;


    πνευματικος ατροφισμος
    με ματωνεις
    και με αγχωνεις
    οχι εσυ
    η πραγματικοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και που να τον βιώσεις στο μεγαλείο του Ορέλια μου. Θα υποκλιθείς στη μεγαλοπρέπειά του!

    Ναι βρε μανούλα, πού πάει; Πού κρύβεται; Μας ρωτησε;
    Να τονε βρούμε, να τονε φέρουμε πίσω πάραυτα που τού 'χω κάτι πραματάκια μαζεμένα να του πω ... :(

    Ε-μα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όλοι του τα 'χουμε μαζεμένα, μη νομίζεις...
    (και σιγά μη μας ρωτήσει, γκρρρ)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να του αφαιρέσουμε πάραυτα το δικαίωμα της πρωτοβουλίας....

    :@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που και που χρειάζονται και τα ξαφνικά μπουρίνια, για να μας δείξουν πόση αξία έχουν οι ηλιόλουστες και καλοκαιρνές ημέρες που μας χαρίζονται απλόχερα σε αυτήν τη χώρα (αλλά δυστυχώς μόνον οι μέρες....) Όπως και να έχει, κοίτα να απολαύσεις την εξόρμηση στο Ιόνιο και ακόμα και αν βρέχει, δες το σαν "εναλλακτικό τουρισμό"! ;) Καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιόνιο, ε? Χοχοχο, τότε να παραγγείλουμε τον μετασεισμό σε υποθαλάσσια μορφή, να κάνει βρε παιδί μου και ένα τσουναμάκι για surfing!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε ναι... τις νύχτες έχει μια τάση να βρέχει μοχίτο :p

    Μας χαλάνε οι UB40 συνέταιρε;

    Παρακαλώ όπως κανονίσετε τσουνάμι κανονικό, στην κλάση μου τα τσουναμάκια τα μασάμε για πρωινό :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά, "τίς πταίει;"
    Τα νομοθετήματα;
    Αυτοί που πιστεύουν στα νομοθετήματα;
    Η αυτοί που δεν πιστεύουν,αλλά τα υπηρετούν;
    Αλλά, και νάχεις την απάντηση, τί θ'αλλάξει;
    Καλό δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/6/08 10:37 π.μ.

    ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΡΙ....


    και στο χω πει: πρεπει να με ενημερωνεις πρωτα πριν ξεκινησεις...

    ποτε θα γραψεις καμια συνταγη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έλαμ' ντε...
    Την έχω δεν την έχω εγώ βιολιστή μου την όποια απάντηση... αγρόν ηγόραζαν :(

    Βρε ξωματιασμένη... να το κοιτάξεις αυτό. Εκεί στο μοναστήρι δε σας μαθαίνουν διάβασμα; Μόνο κέντημα και οικοκυρικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...