Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Καρδιακό…

Παραλίγο. Και μάλιστα την ώρα που απεφασίσθη η ανανέωση των αντιγράφων ασφαλείας. Ο τούρκος ξεκίνησε ομαλά, όπως αναμενόταν, αλλά εκεί που κανείς θα περίμενε την υπέροχη ταπετσαρία του, αντ’ αυτού εμφανίζεται ο «φάκελος» με τα κείμενά του. Παράξενο. Κλείνοντας τον «φάκελο», μαύρη οθόνη. Γλάροι και κύκνος πουθενά. Τούτη την ώρα απλά κοιτάς απορημένος, δεν υποψιάζεσαι τι μπορεί να ακολουθήσει…
Κάτι λάθος θα έγινε. Επανεκκίνηση! Μα η σιγουριά ότι όλα θα πάνε σωστά τώρα, γρήγορα διαλύεται. Μετά τη γνωστή διαδικασία, κλείσιμο «φακέλου», πάλι εμφανίζεται μια μαύρη οθόνη, με ένα χρυσοκίτρινο βελάκι να περνοδιαβαίνει, διαγράφοντας τη φιδίσια τροχιά που του υπαγορεύει το ποντίκι, λες και το έχει πάρει η γάτα στο κατόπι. Κάπου εδώ ξεκινάνε τα τσιμπήματα, ένας βάρος στο στήθος, μια δυσκολία στην αναπνοή…
Ctrl-Alt-Del, επίκληση του task manager, δεν μπορεί, κάτι θα γίνει. Όλες οι «εργασίες» εκτελούνται κανονικά και τα παράθυρα δουλεύουν άψογα αναφέρει ο διαχειριστής. Και τότε πού είναι η οθόνη; ΟΕΟ; Πού το γνωστό περιβάλλον εργασίας; Επανεκκίνηση για δεύτερη φορά με τις ρυθμίσεις της τελευταίας «επιτυχούς εκκίνησης». Το βάρος μεγαλώνει. Όλα τα αρχεία βρίσκονται «ασφαλισμένα» σε αντίγραφα, όλα εκτός από την τελευταία πρόταση, αυτή που ζητείται γραμμένη σε κελάκια του εξέλ, με συγκεκριμένο αριθμό χαρακτήρων ανά παράγραφο, αυτή που μέσα σε δέκα λεπτά, γράφεις την παράγραφο και θες άλλη μισή ώρα για να τη χωρέσεις, με το νόημα που θες, στο κελί της… Καρδιακό; Καρδιοεγκεφαλικό έρχεται…
Ε, ε, έρχεται, διότι και στην τρίτη εκκίνηση την παράσταση κλέβει η… μαύρη οθόνη! Μαύρη χήρα που τον έφαγε τον τούρκο. Με τα μάτια κλεισμένα σφιχτά, το δισκάκι του λειτουργικού εισάγεται στο ντράιβ για να επιχειρηθεί επιδιόρθωση. Με μισή καρδιά, γιατί τα αποτελέσματα είναι αμφίβολα, η άλλη μισή άλλωστε έχει ήδη παραλύσει. Με ανάσα βαριά και χέρια και πόδια κομμένα. Βλέποντας τον πίνακα επιλογών, έρχεται η ιδέα: Επαναφορά του συστήματος σε παλαιότερη κατάσταση! Υπάρχει μία πριν από την εγκατάσταση της νέας έκδοσης «αντιβιοτικού», την περασμένη Κυριακή. Επιλογή, αναμονή, αναμονή, αγωνιώδης αναμονή, λες και πέρασαν αιώνες ένα πράμα…
Το σύστημα επανέρχεται. Γρήγορα στο φάκελο της πρότασης. Όλα στη θέση τους, όπως έπρεπε! και τα κελιά γεμάτα! Ανακούφιση. Το καρδιακό απεφεύχθη τελευταία στιγμή. Άμεση ανανέωση των αντιγράφων ασφαλείας. Ευτυχώς, η γκέισα βρίσκεται ήδη Ελλάδα και η αντικατάσταση του τούρκου είναι πλέον θέμα ημερών. Φρέσκα νέα. Στο μεταξύ, η προσπάθεια «αναβάθμισης» του γερομπισμπίκη απέβη χρονοβόρα. Η δοκιμαστική έκδοση των νέων παραθύρων αναβαθμίζεται μόνο με τα βιομηχανικά ατσαλοκουφώματα, και όχι με σπιτικά λουμίνια. Αναγκαστική επανεγκατάσταση των πάντων…
Και η ζωή συνεχίζεται…

26 σχόλια:

  1. Τι? Πώς? ΠΑΡΑΛΙΓΟ??? Α, διαμαρτύρομαι, κι εμείς, ΤΙ θα κάνουμε? ΟΕΟ??? ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ!!

    (Πάντως, αυτό με τα παράθυρα, να το προσέξεις... έτσι όπως πας, θα πουντιάσεις στο τέλος)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαι τότε ο αθώος Darthiir δάγκωσε το μήλο... :P
    Πέταμε τα παράθυρα απ το παράθυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω Σοφία μου, δοκιμάστε να κάνετε στιφάδο…

    Βλέπω μπούρδου μου, μέσα σου το ‘χεις κι εσύ το προπατορικό…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι γι αυτό σκοπεύω να το εξωτερικεύσω μ ένα μακμπουκ αιρ, as soon as possible! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιος όφις σου χαϊδεύει τ’ αυτιά δε ξέρω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είμαι κι εγώ φαν του μήλου, κι ας μην το έχω αποκτήσει ακόμα...
    είμαι ακόμα στα παράθυρα... με θέα (τρομάρα της!), αλλά όπου να'ναι... όπου να'ναι έρχεται το μηλαράκι λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά δεν έχουμε ελπίδα...
    Θα μας διώξουν σούμπιτους απ' τον παράδεισο :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Phew! Φθηνά τη γλύτωσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε λες τίποτε...
    Και όχι τίποτε άλλο, αλλά σήμερα κυρία ο τούρκος! Ούτε τσαλίμι ούτε τίποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην αγχώνεσαι, όλες οι λύσεις έχουν ένα πρόβλημα.

    :))

    Υπάρχουν ευτυχώς πολλοί τρόποι για να "ξεθάψουμε" δεδομένα από ξεκούραση συστήματος.

    :))

    Αφού το μπάλωσες όλα καλά.

    (Την καμήλα τη ρώτησες;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι, το ξέρω, το έχω κάνει πολλάκις. Αυτό που με προβληματίζει είναι ο χρόνος που απαιτεί το ξέθαμα, τον οποίο δεν έχω ιδιαίτερη διάθεση να διαθέσω...

    Η γκαμήλα δεν έχει πρόβλημα, λατρεύει καί τις γκέισες! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. βολική η καμήλα, την έχεις εκπαιδεύσει καλά βλέπω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η καμήλα μπορέι να εκπαιδεύτηκε, εγώ όμως δεν κατάλαβα. Γιατί πράγμα μιλάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευτυχώς που ρώτησε ο Δείμος πριν απο μένα.. :))
    αν και.. μέχρι τα ..παραθυρα και τα λουμίνια, καταλαβα
    στις γκέισες κόλησα :Ρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ε μα και συ!
    Τόπε κι ο Μουφτής στη Θράκη.
    "Ο Τούρκος μόνο Τούρκο κάνει φίλο".
    Εσύ γιατί ανακατώνεσαι με δαύτους;
    ε;ε;
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αμ τί, κροτ μου, «ανεκπαίδευτη» θα την άφηνα; ;)

    Ωρέλια μου βλέπω πως την πιάνεις μεν την ορολογία, αλλά παρουσιάζεις ελλείψεις, για το δείμο δε το συζητώ, ανεξεταστέος μένει! Αύριο με τον κηδεμόνα σας!!!
    Η γκέισα είναι αυτή που θα αντικαταστήσει τον τούρκο και θ’ αναλάβει τα καθήκοντά του βρε! Άρτι αφιχθείσα από Ιαπωνία! Για πείτε τώρα, τί άλλο δεν καταλάβατε στην ορολογία για να σας το εξηγήσω άλλη μία φορά!
    (Χειρότερα από το φυντανοτροφείο καταντήσαμε…)

    Αχ βρε δημητρούλα μ’, είπα να δώσω μια ώθηση στην ελληνοτουρκική φιλία και μου γύρισε μπούμερανγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εμένα το λαπτοπ μου κάνει κάτι περίεργους θορύβους..κρακ κρακ και τέτοια..και δεν έχω και αντίγραφα ασφαλείας...η νεαρά δεν ξέρει καν πως να κάνει αντίγραφα ασφαλείας :P Αλλά τώρα που διάβασα το κείμενο σου εχω αρχίσει και ψάχνομαι :P μην μας έρθει και κανένα καρδιακό απο κει που δεν το περιμέναμε..!!!

    υ.γ.Αυτό με την γκέισα ούτε εγώ το έπιασα..αφενός είσαι αναντικατάστατος και αφετέρου τι να μας πουν και οι γκεισες σε μας τους ανατολίτες..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχμμμ
    Τελικά με την ορολογία έχουμε ένα θεματάκι…
    Ο τούρκος ήταν το εκ τουρκίας πρώην, η γκέισα το εκ ιαπωνίας νυν λαπτόπι, το οποίο επεξεγάζομαι αυτή τη στιγμή!
    Τώρα τα αντίγραφα ασφαλείας είναι πολύ εύκολα, παίρνεις έναν εξωτερικό δίσκο και αντιγράφεις σε αυτόν όλα τα αρχεία που δημιουργείς για τη δουλειά σου. Αν είναι και λίγα, ένα cdάκι αρκεί, αλλά αν είναι μερικά GB όπως στην περίπτωσή μου, ε κρατάω εφεδρείες ανά μήνα σε δύο διαφορετικούς εξωτερικούς σκληρούς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλό μου.. για κατέβα στο επίπεδό μας.. ναι; σιγα μην δεν γνωρίζαμε την καταγωγή της γκέισας..! απ' το γκεϊσονήσι κάπου, ναι; μα γιατι την αποκαλείς έτσι; μπερδεύτηκα με τις αναφορές στον παράδεισο και το μήλο του Αδαμ καλέ! θα αποκτήσεις κι εσύ έναν "μήλο φιρίκι" όπως ο γείτωνας;..
    εγω θα βάλω στην Ορσαλία μου νέα παράθυρα εντος των ημερών
    και δωρεάν ένεκα, ναι μεν γυνή.. turboX ;όμως..!
    χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχέμ…
    Τουρκάλα και η Ορσαλία, ε;
    (Διότι ως γνωστών, turboX=vestel!)
    Εγώ με μήλα και εύες δεν μπλέκω είπαμε.
    Εξού και προτιμώ τις γκέισες της toshiba.
    (OYΦ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και σου μιλάμε και σ' αγαπάμε αλλά σήμερα ήρθαμε για ευχές
    Καμηλοκαβαλιέρη μου,
    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ ΚΙ' ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ, ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ 'ΧΕΙΣ ΑΠΟΚΤΗΜΕΝΑ!!!

    Εύχομαι να μην το φάει o Blogger και τούτο το σχολιάκι

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άαααχαχαχαχαχαχα!!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ, αλλά με μπερδεύεις με άλλον :p
    Βιάζεσαι, βιάζεσαι καλή μου :)

    (Μπορώ να σβήσω την κοπέλα, αφού δε θα σβήσω την τουρτίτσα;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τούρκα η Ορσαλία μου;;;;;;;;;;;
    κι εγώ που νόμιζα πως είναι Γαλλίς εκ Βρυξελλών!!!!!:( :(

    ρε συ! μπας και μπήκε η Τουρκία στην ΕΕ και δεν μου το είπες;

    με τις υγειές σου την γκέισα βρε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα καλά, δε σε ενημέρωσε η μανούλα; Δύο χρόνια που το συζητάμε δεν πήρες μυρωδιά; Ναι τουρκάλα, τουρκάλα είναι!
    Η τουρκία βλέπεις δεν μπήκε ΕΕ, αλλά οι γείτονες αποφάσισαν να κατακτήσουν τον κόσμο προωθώντας τα προϊόντα τους με συμβάσεις, χωρίς να είναι άμεσα φανερή η προέλευσή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ενταξει μωρεεεε αφου ολοι οι καλοι χωρανε να μην κανουμε και εμεις μα ψιλοπαρτουζιτσα ολοι φιλαρακια ειμαστε ..

    κολλας και εσυ σε κατι λεπτομερειες \

    φιλακι και καλη κυριακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. :-)
    Βρε....τι έπαθα...
    Δεν πειράζει και του χρόνου να 'μαστε καλα

    Φλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...