Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Τικ τακ, τικ τακ

Η ώρα περνά. Οι κενές αυτές ώρες της Τρίτης γίνονται βαρετές, σχεδόν μαρτυρικές, ενώ μια κούραση συνήθως καταλαμβάνει μυαλό και κορμί. Αν συμπεριλάβει κανείς και τη δραματική ζέστη που κοιμίζει, φτιάχνει ένα «εκρηκτικό» μίγμα υπνηλίας. Δραματική ζέστη πλάι στην αρχή του χειμώνα; Διότι μπορεί μεν να μην ξεκίνησε το Σεπτέμβρη όπως προσπάθησαν να διαμηνύσουν υποχθόνια, προ τριμήνου σχεδόν, διάφοροι καλοθελητές (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε!), αλλά οσονούπω ξεκινάει. Υποτίθεται. Έχουν ανάψει και τα ριγέ θερμοκούτια, ένεκα το τέλος του Νοέμβρη δηλαδή, και το πουκαμισάκι πάει σύννεφο στην αίθουσα. Σε λίγο θα χρειαστούν τα παγοκούτια, γιατί αλλιώς θ’ αρχίσει το στριπτίζ…
Άντε μετά να διαχωρίσεις τρίοδες, πεντάοδες βάνες και πεπλεγμένες διαφορικές από τους στρίπερς. Διότι άλλο να κάνεις ανάκτηση ουσίας στο στρίπερ και άλλο να κάνεις τον στρίπερ από μόνος σου.
Πώς θα γίνει αυτό; Θα χρειαστεί μια βάνα, θ… Μα καλά, από τη βάνα θα ξεκινήσουμε; Ε αφού θα χρειαστεί; Είμαστε σίγουροι ε; Μήπως το μοναδικό «σιγουράκι» είναι ο στρίπερ, και μετά βλέπουμε;
Χάος. Ο «σύγχρονος τρόπος» σκέψης απέχει σίγουρα πολύ από το «συνθετικό» τρόπο. Τα πετάμε όλα χύμα και μετά κάνουμε συνδυασμούς…
Είναι κι αυτό μια «άποψη»…
Μας έχουν φάει οι απόψεις και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται πια τη σήμερον ημέρα…
Ένεκα η ελευθερία λόγου…
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, πέρασε η ώρα, με «θέμα ελεύθερο»

7 σχόλια:

  1. Μάλλον μας βάρεσε η ζέστη, ωιμέ.
    Θπερεθ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι όπως πάτε, από βάνα, μπάρμπα, θα χρειαστείτε Βάνα Μπάρμπα!!!
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι και το νέφος που επιδεινώνει την κατάσταση... άστα να πάνε. Ή μάλλον άστα μανιάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι γειά σας.
    Άντε και ευχήθηκα καλό χειμώνα, (τι να ευχόμουν δηλαδή, καλό βόλι; καλή σαρακοστή; καλό πάσχα; καλό τριήμερο; καλό βοτάνισμα;)

    :-)))

    Έχοντας σώας τα φρένας ο καιρός, φυσιολογικά θα έπρεπε να έχει κάνει το χρέος του ώστε η ευχή μου να έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων... περίπου 4,5 μέτρα ύψος δλδ..., αλλά σε άκουσε προφανώς και επειδή σε συμπαθεί περισσότερο μας τα έκανε στρίνγκ! (Για να διατηρηθώ στο πνεύμα του πόστ, εκ του στρίπ).

    Κατάλαβες τι έπαθα ο έρμος;;

    Καλημέρα σας!

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε σαν τα χιόνια!!!!
    Άκουσες για χειμώνα και αναθάρρησες μάστερ μου;
    Σε βλέπω να κάνεις το στρινγκ κρόσσια πάντως με τέτοιες προθέσεις που βλέπω να έχει ο καιρός!

    Εκεί το απέδωσα κι εγώ μπούρδου μου, στη ζέστη…
    Είμαι δε σίγουρος πως η κλιματική αλλαγή φταίει για όλα τα δεινά μου!!! :)))

    Θα προτιμούσα έναν μπάρμπα στην Κορώνη Σοφία μου και βολεύομαι και με μια πιο απλή βάνα…

    Νέφος ήταν όλο αυτό το πράμα πάνω απ’ τα χωράφια ξηροκαρπίτα μου;
    Όχι υγρασία;;;
    Άστα λαβίστα μπέιμπε μετά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω δυσκολη μερα εχω την πεμπτη λογω υπερβολικης δουλειας

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οπότε σήμερα που είναι Παρασκευή, ελπίζω να αναπαύεσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...