Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Μικρά, καθημερινά εγκλήματα…

Και να θες να το αποφύγεις, δεν μπορείς. Τελεσίγραφον: «Καλά, εμείς θα έρθουμε»
Ε αφού θα έρθετε, ας γίνει ολοκληρωμένο το έγκλημα. Τί τρεις, τί τριάντα; Ένα μηδενικό διαφορά τώρα… Πφφφφ…
Οπότε από πρωί στη μαρινάτα, καλό δέσιμο, μη φύγει κανά κομματάκι δηλαδή και το ψάχνουμε… 3 ώρες ψήσιμο και το «λουκούμι» έτοιμο, ένα γκιούλμπασι να γλύφεις… και τσ’ αμασχάλες του κώλου σου που έλεγε κι' η νόνα μου.



Όπως πάντα φυσικά οι γνωστοί τρελοί έφεραν τούρτα και κεράκια. Τα τελευταία χώρεσαν οριακά, αλλά αυτό το πράμα σε τριάντα κομμάτια δεν κόβεται!



Κόβεται κόβεται, αρκεί να τραγουδήσει η ομήγυρης όλη μαζί δυνατά και να δώσει το σωστό τέμπο! Μετά από ένα ενδελεχές τοπογραφικό οι συνδαιτυμόνες ταΐστηκαν και γλυκάθηκαν, αλλά απείλησαν πως χωρίς μαργαρίτες δεν αποχωρούν…



Τα σέικερ ανά χείρας λοιπόν και τα ποτήρια στον πάγκο.
Και να θέλει ν’ αγιάσει κανείς, δεν μπορεί, ειδικά άμα έχει μπλέξει με μουρλοπαντιέρες…

18 σχόλια:

  1. Ένα κεράκι για κάθε καμήλα,ολόκληρο καραβάνι ντε!
    Χρόνους πολλούς!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TI εννοείς μουρλοπαντιέρες? Όχι, για να ξέρουμε δηλαδής....
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε πασάκα μου,την έκανες την τουρτα κόσκινο.Δε ρωτάς και τους προσπεράσαντες.....
    Μια λάμπα 36αρα και συμπληρωμα κεράκια .(α! και με λεπτό κώλο η λάμπα)
    εκατόχρονος :))))
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να τα εκατοστησεις ,παντα ευτυχισμενος και υγιης!!!!

    (οταν ακουω τετοια ...ζηλευω τρελα!! :-))))) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαργαρίτες πίνουν οι καμήλες; Πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία!
    Πολύχρονος!!! Και Καλόχρονος!!!

    Ερώτηση: σε ποιό σημείο του κώλου βρίσκονται οι αμασχάλες; Και πώς μπορεί κανείς να τις προσεγγίσει, πόσο μάλλον να τις γλύψει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρέπει ν’ αρχίσω να κρύβω καμήλες τότε μπούρδου μου, τρύπες με γέμιση τούρτα φάγαμε τελικά…

    Το γνωστό συνώνυμο του «λολοπαντιέρες» Σοφάκι μου…

    Α εγώ δεν έκανα τίποτε δημητρούλα μ’, άλλοι έκαναν το έγκλημα, εγώ απλά τα έσβησα για να μην πάρουμε καμιά φωτιά! Προετοιμάζομαι όμως για ανταπόδοση της καλοσύνης σε κανά μήνα ;)

    Άμα ζηλεύεις Αύρα μου, να τους στέλνω σε ‘σένα από του χρόνου!!!

    Άμα ήσουν εδώ και το γευόσουν ξηροκαρπήτα μου, θα έβρισκες μόνη σου την απάντηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ααααα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙς ΒΑΣΙΛΙΑς ΜΕ 467878453 ΧΑΡΕΜΙΑ

    καλημερα

    τα κεφαλαια ειναι για να δωσω εμφαση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με πόσες χανούμισες ανά χαρέμι;
    Για να υπολογίσω δηλαδή πόσες τεμενάδες θα σου κάνω!

    (Με τα μικρά ς τότε τί υποννοείς;;; :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tι συμβαινει; Παιζει κερασμα; Ποιος γιορταζει; Ο Darthiir ή οι καμηλες του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι καμήλες, οι καμήλες!
    Τσίμπα λίγο γκιούλμπασι κι εσύ...
    Σιγά που θα περίμενα την 1/4... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωωωωωωω πολύχρονος, πολύχρωμος και πάντα ευτυχισμένος :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. :-p
    Μέχρι εδώ μύρισε το σκόρδο
    Χρόνια Πολλά:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατάφερες να τα σβήσεις όλα τα κεράκια, Καμηλιέρη παιδί μου;;;
    Τς!
    (κι από το Σάββατο δεν έχεις συνέλθει, να υποθέσω.. Λιβάδια ήπιαμε πάλι, τς τς τς!)

    Και του χρόνου, γερός και δυνατός
    (και δεν το λέω, δεν το λέω :p)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στο χρωματολόγιο θαλασσομπερδεμένη μου;

    Εγώ στο είχα πει εκδότα μου, εσύ δεν με άκουσες :)

    Όλα, όλα μανούλα!
    Με ένα φου μόνο!
    Εεεεμμμ τα λιβάδια καπνίζονται… ο βόσπορος είναι που πίνεται, μην μπερδευόμαστε!!!
    (Το πεις δε το πεις, εγώ αυταπάτες δεν τρέφω πλέον…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. με τα μικρα γραμματα ειμαι σεμνη

    ----

    να μην εχει το καθε χαρεμι μια 12αδα γκομενες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα χρώματα και τις αποχρώσεις τις αφήνω σ' εσένα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είχες κόσμο, πέρασες καλά, κι από πάνω παραπονιέσαι;;;;;;




    Δεν υπάρχει ελπίς....








    Γερνάς ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...