Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Νοέμβρης

Επίσημα. Από χτες. Μετρώντας τους μήνες έναν έναν, υπήρχε ίσως ελπίδα να βρεθεί η μαύρη τρύπα που ρουφάει τον χρόνο μεταξύ Σεπτεμβρίου και Μαΐου. Αντ’ αυτού, αναζητείται πλέον η «οπή διαρροής» για κάθε μήνα χωριστά, διότι και μεμονωμένα, ένας προς έναν οι άτιμοι μήνες «εξατμίζονται» εν ριπή οφθαλμού. Αναζητείται λοιπόν και νέο «πειραματικό πρωτόκολλο» για το επόμενο έτος. Μπας και διευκρινισθεί και λυθεί το πρόβλημα. Όχι ε;
Παραδοχή.
Με τον Νοέμβριο, ήρθε κι ο χειμώνας, χτύπησε την πόρτα και έβαλε το ποδάρι του στο κατώφλι. Δεν εξηγείται αλλιώς. Κοντομάνικο μακό τη μία ημέρα και την επομένη ψάχνεις για μάλλινα, άχρηστα μέχρι τότε, στην ντουλάπα. Ε μέχρι να βρεθεί το κατάλληλο ένδυμα ένα ψιλό συναχάκι το αρπάζει κανείς. Αρκετό για να επιδεινώσει το «τσίμπημα» του λαιμού από το συνεχές μπλαμπλά του φυντανοτροφείου. Μέχρι εκεί. Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους. Ο χειμώνας οφείλει να μείνει στο κατώφλι και να μη διαβεί την πόρτα για έναν ακόμα μήνα. Να υπάρχει και θέμα δηλαδή για τις αρχές Δεκεμβρίου, σε… δυο τρεις μέρες και μια «χρονοδιαρροή» μετά;
Στην πράξη πάντως αυτή η χρονοδιαρροή ακολουθεί τάξη μεγέθους έτους. Γίνεται πιότερο αισθητό σε συγκεκριμένα γεγονότα, ορόσημα. Δεκαοκτώ, εικοσιπέντε ας πούμε… Πώς και πότε; Ισοδύναμο με το τριάντα, τριανταεπτά βέβαια, αλλά όταν αλλάζει η αρχή των αξόνων και χρησιμοποιείται άλλο χωροχρονικό μετρητικό σύστημα, η ύπαρξη της μαύρης τρύπας γίνεται άμεσα αντιληπτή! Κάπου εδώ ξεκινάς να καταριέσαι τον Αϊνστάιν…
Η χθεσινοβραδινή βόλτα πάντως απέδειξε πως κάποιοι είχαν την προνοητικότητα να έχουν βγάλει απ’ το μπαούλο μέχρι και κασκόλ! Υπερβολικό ίσως. Πάντως η κίνηση στην οδό των ρεμαλιών ήταν πεσμένη. Υποτονική, σχεδόν χειμερινή. Βγήκαν και οι πρώτες σόμπες σε πρώτη θέα. Αλλά το κασκόλ και η καμπαρτίνα που φορούσε η περαστική, μάλλον έπεσαν λίγο βαριά στην εποχή. Από τώρα; Δηλαδή αργότερα τί; Κρομμύδι θα κυκλοφορεί!
Με ελαφρά πηδηματάκια να ξεκινάμε γιατί πλάκωσαν οι επόμενοι πελάτες

14 σχόλια:

  1. Θα φύγει κι ο Νοέμβρης,θα ξαναβγεί το κοντομάνικο, nothing lasts forever... http://www.youtube.com/watch?v=Bwu7ixmQk0c :P
    Kαλημέρες! [μέρες λέγω!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οταν λεμε κρυο λεμε κρυο !!!!!!!

    μαμα !!!! ειπαμε αλλα και αυτο πολυ αποτομο ηταν καλε

    φιλακι και καλο μηνα

    χικ !! χικ !! ουισκι δεν ειπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπήκε ο χειμώνας, λες;
    Μπα, στέλνει "μυνήματα" μάλλον...
    :p

    Καλό Μήνα Καμηλιέρη παιδί μου
    κι η μανούλα πάντα λέει να προσέχεις, ναι;


    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα
    στο φροντιστήριο η τρύπα του χρόνου για εμένα κατάπινε τις εβδομάδες. Το πρώτο τρίμηνο πάντα έφευγε σα νερό, μετά τα Χριστούγεννα τα βήματα του χρόνου σέρνονταν πολύ βαριά από την κοιλιά των Χριστουγέννω, ενώ το τελευταίο τρίμηνο (Απρίλιος-Μάιος-Ιούνιος) ήταν το μαρτυρικότερο: ζέστη, κούραση από όλη τη χρονιά, πίεση εξετάσεων, ανοιχτά παράθυρα (θόρυβος, σκόνη, ζέστη) και κατά διαβολοκή σύμπτωση, η σημαντικότερη ύλη της χρονιάς.

    Ωραίες εποχές.

    Αααααααχ, τι μου θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεμμμ ναι, κύκλους κάνει, δεν είναι θέμα…
    Αυτή τη μαύρη τρύπα μόνο να βρω που μου ταράζει τους κύκλους μου και τους μετατρέπει σε δύο σημεία βρε μπούρδου μου…
    Καλησπέρες (τώρα πιά…)

    Είδες βρε σκώληξ μου; Το ουίσκι βοηθάει και στο κρύο :)
    Καλό χικμήνααααα…

    Τί να προσέχω μανούλα;
    Μη γλιστρήσω;
    (Καλέ χιόνι μιλάμε πάνω από το φυντανοτροφείο!!!)
    Ε ας γλιστρήσω κι εγώ βρε παιδί μου, τόσα χρόνια όρθιος, τι κατάλαβα;;;
    Σμακ!

    Τώρα δηλαδή δεν έχεις χρονοδιαρροή αθηνόβια;
    Λες να φταίει το φυντανοτροφείο;
    Γιατί εγώ το διερευνούσα προς άλλη κατεύθυνση είν’ η αλήθεια το θέμα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα το πάω μία μέρα τη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όταν λένε οι μανούλες να προσέχεις εννοούν.. έβαλες το φανελάκι σου σήμερα αγόρι μου;.. :)


    δε μου λες..; γεννέθλια έχεις; ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοτζάμ επιστημων είσαι, βρες αυτή την μαύρη τρύπα να ρουφήξει τον χειμώνα..!!! Με έκπληξη διαπίστωσα ότι ναι ειμαι απο αυτές που εχουν βγάλει και τα κασκολ και τα σκουφια και τα παλτο..αλλα τα καλοκαιρινά μου αυτό το σκ τα μάζεψα...με πολυ βαρια καρδιά..!!!

    Καλο μας χειμώνα όπως και να έχει!!!
    Οι καμηλοκαβαλαρηδες δεν μασανε!!! :D

    (η λεξη φυντανοτροφείο all the money!!!xP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν υποψιαστώ πως θα χρειαστεί να κατεβάσω τη δειγματοληψία «ανά μέρα» αθηνόβιά μου…. Θα πεθάνωωωω… (οσονούπω στρατηγέ μου θα μου πείς…)

    Αααα για το «φανελάκι» το άγχος Ωρέλια μου; Είπα κι εγώ… (Χμφφφττττ)
    Κάααποια στιγμή θα έχω κι εγώ γενέθλια, δε νομίζεις; Σίγουρα αφού ως γνωρίζω δεν εφύτρωσα στον πλανήτη τούτο :p

    Χμμμ,,, ε άμα φορούσες και σκουφί, δεν ήσουν εσύ η περαστική Νίνα μου ;)
    Αυτή ήταν ακόμα ξεσκούφωτη!
    (Σκουφί από τώρα;;;; Ουάου…)
    Εγώ πάντως τα καρεκλάκια και την ομπρέλα θαλάσσης τα έχω ακόμα στο πορτμπαγκάζ της πανακότας… αρνούμαι να τα’ αντικαταστήσω με τις χιοναλυσίδες μου (ακόμα…)
    Για την ώρα, μάλλον κάτι σε βαρκάκι χρειαζόμαστε (ράφτινγκ φθινοπωριάτικα;;;) :)
    Καλό υπόλοιπο φθινοπώρου, χειμώνας οσονούπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά από αυτές τις τρυπουλίτσες, μπάζουμε, ή χάνουμε? Για να ξέρω δηλαδής....
    Εδώ πάντως, ακόμα παίζει κοντομανικάκι αν και με ζακετάκι από επάνω κάποιες ώρες, για να προστατεύει ολίγον από τις καταιγίδες (κολυμπώντας κυκλοφορούμε σήμερα, και μάλιστα, ω, ναι, το Fabia έκανε και ράφτινγκ πριν λίγο....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν είναι μαύρες, χάνουμε, χάνουμε...
    (Δε σχολιάζω τα του ντυσίματος γιατί πάλι θα λες ότι λέω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΣΟΥ!!! Δεν θα λέω.. Απλά εδώ έχουμε ακόμα ζέστη, μόνο χτες έκανε κρύο κάπως, οι θερμοκρασίες δεν είναι χαμηλές την ημέρα, είμαστε στάνταρ στους 16+++ και άμα βγάλει ήλιο, άσε, δεν παίζει να κάτσεις, ψήνεσαι κανονικά... Σήμερα βέβαια, είχαμε ακραιότατα καιρικά φαινόμενα, λέω να βάλω την σανίδα μόνιμο αξεσουάρ πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωχ... πάρε αναπνευστήρα γιατί σε βλέπω να κάνεις μπουρμπουλήθρες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...