Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Ετοιμάστε τις γόνδολες

Ή και τις φελούκες. Διότι με τη μαυρίλα που επικρατεί στο στερέωμα του νότου, αλλά και βορειοδυτικά, πιθανότατα θα χρειαστούν. Καιρός να αρχίσουν τα έργα εκβενετισμού της πόλης. Μέγα λάθος η πρόσκληση Ισπανού αρχιτέκτονα, σε Ιταλό θα έπρεπε να ανατεθεί η «ανάπλαση» της χώρας, αυτοί διαθέτουν την τεχνογνωσία για τα απαραίτητα πλέον κανάλια, τις στεγανοποιήσεις που χρειάζονται τα κτίρια και τα συναφή. Κάπως θα πρέπει να προστατευτεί και η ακρόπολη, να μη βουλιάξει αν μη τι άλλο. Αν και εδώ που τα λέμε, η εικόνα του παρθενώνα να «στεφανώνει» ένα μικρό νησάκι είναι ίσως πιο ελκυστική απ’ τη σημερινή.
Θυμίζει το ναό της Ίσιδας.
Και που θα βρέξει πάντως... χαΐρι δε βλέπω... :(

13 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑ, ναι ναι, να επεκταθούμε και σε άλλες χώρες που αρχίζουν από Ι, την Ισπανία την καλύψαμε με τον Καλατράβα νομίζω (αν και θα στενοχωρήσουμε τον Pablo και τους υπόλοιπους βρε παιδί μου)!! Πάντως, κι εμείς εδώ βενετιαζόμαστε από χτες το βράδυ!! Ευτυχώς που είμεθα επαρκώς εξοπλισμένοι, δε λες....
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν βρούμε τίποτα αυθεντικούς Αζτέκους, θα μας μάθουν να φτιάχνουμε και chinampas και να δημιουργήσουμε μια νέα Tenochtitlán, μια πόλη που να επιπλέει στο νερό. Τύφλα να έχει η Βενετία! Δεν είναι κακή ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ πιστεύω ότι στην Ινδονησία έχουν επίσης σημαντική γνώση του θέματος Σοφάκι…

    Τελικά βρε ξηροκαρπήτα μου, αυτός ο Κολόμβος είναι που μας έχει καταστρέψει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έγινε ορέ παιδιά, πνιγήκαταν;
    πότε έγινε αυτό; Την ώρα που μας πνιγόμασταν εμείς και ;
    Εχω μείνει πίσω;έχω πάει μπροστά; τι έγινε; Ανακαλυφτήκαμε απ τον ακατανόμαστο Χριστόφορο;
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχα...γέλασα, να 'σαι καλά.
    Το 'χα πει η γυναίκα...(19/4/ 2007- «Βενετία εν όψει..»

    Πνίγηκε χθες το Αγρίνιο, η πολιτεία τι έκανε και τι κάνει προς αυτή την κατεύθυνση;
    Κλαίγονται πως στερεύει ο υδροφόρος ορίζοντας. Τόσο νερό με τις πλημμύρες κάθε φορά γιατί να χάνεται στη θάλασσα;
    Πού είναι οι λεκάνες απορροής;

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είχε τάιμινγκ όμως η μάνα μου που δωσε το αμάξι για πλύσιμο!! Αυτά είναι! :P
    Βροχή? Βροχή! Θα κολυμπήσουμε!

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάλλον ο Μοκτεζούμα φταίει που μπέρδεψε θεούς και διαβόλους και τα έκανε μαντάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να φωναξω τον Καλα-τράβα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε πνιγόμαστε οσονούπω δημητρούλα μ’. Ο Χριστόφορος ανακάλυψε μία φορά και προκόψαμε, αν ανακάλυπτε και δεύτερη, μόνο στην ατλαντίδα θα έπρεπε να ελπίζουμε…

    Γλαρένια μου, οι «λεκάνες απορροής» είναι μεγάλο θέμα. Όσο αυξάνει το ποσοστό ερημοποίησης (συνυπολογιζόμενου του ποσοστού τσιμεντο-πισσο-ποίησης) ο υδροφόρος ορίζοντας θα στερεύει και οι βενετίες θα πολλαπλασιάζονται.
    Κι εγώ ετοιμάζομαι να μάθω τις γκαμήλες να οδηγούν φελούκες. Τρελά λεφτά μιλάμε!

    Σε κόβω έτοιμη για μπλουμ μπούρδου μου ;)
    (καλησπέρες… πια… το γλυτώσαμε το κρέμασμα στο σύνταγμα;)

    Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα ξηροκαρπήτα μου, ό,τι και να μπέρδεψε ο Μοκτεζούμα, ο Κορτές είναι που αφάνισε τους αζτέκους τεχνογνώστες…

    Λέω καλύτερα να φωνάξεις τον Κουπί-τράβα σκώληξ μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά...σιγά τη βροχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι μωρέ, μόνο εφέ και μαυρίλα τελικά…
    Αν και μια φίλη μου είπε πως στην περιοχή της τα έριξε τα γατόσκυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος14/10/09 2:35 π.μ.

    όποιος του μέλει να πνιγεί...ποτέ του δεν πεθαίνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα που δε μου μέλει ο πνιγμός, έχω ελπίδες; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...